Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

8.3.2004 17:34

furtzi kirjoitti:Juu-u, mun pitäis varmaan tilata ketjurataspaketti, uudet vasemman puolen ilmanohjaimet(siis ylä ja alaosa), tarrasarja, ja sitten joko ostaa penkinpäällinen tai ompelutattaa toi jollakin. Hmmh.. alkaa kohta puoliin olemaan kevät, ja pitäisi varmaan kaivella renkaitakin esille, mitkä laittais kesäks :)

Mistä meinaat tarrasatsia ostella? Alkuperäisenä MP-racingista? :)

8.3.2004 17:42

mä suosittelen että ostatte muovit/tarrat tuolta järvenpäästä tmi veikko laaksolta!!

sain hyvään hintaan x-rengas ketjut, eturattaanja alu-takarattaan trelleborg takanakin(kesäkumi)
yhteensä 200e
siis ostin nuo rattaat ja renkaan mp-racingista....
uusien muovien(etulokarija takalokari) pitäis tulla huomiseksi.

8.3.2004 18:47

STANA!!! Nyt tuo mopo sitten levis. Huudatin tänää miljoonaa jäällä ja sitte yht`äkkii alko mopo hyytyä että mikä vittu tässä on kun ei kulje. Kuulosti ihanku takajarru ois ruvennu laahaamaa pahasti. Sammu kun pysähty eikä lähteny enää. Työnsin 2km kotia ja avasin paikkoja niin huomasin et tulppa oli ihan sulanu, keskielekrodista ei tietookaa ja se kärkikin oli lentäny helvettii, siis mitä vittua? EG-tulppa oli. Harmaa väri tulpassa kertoo kait seoksen laihuudesta. Mäntä oli sentää ehjä, mikä vittu tässä on kun ei lähe käyntii!?!?! :paha: Jonkinlainen kipinä ja bensaaki tulee. Vittu mä työnnän tuon romun avannosta järveen. :paha: :paha:

8.3.2004 20:03

löytyykö tohon -99 wr:ään muunlaista tarrasarjaa kuin tällänen http://www.motorsports-network.com/Husky99/Wr125si1.jpg

mistäköhän mahtais löytyy erilaisii ? (en tuolta googlesta oikeen löytäny)
mitäs mieltä yleensäkin ootte tosta -99 wr:stä ? miten saa varaosii ? millanen ajaa montulla ? metässä ? yms.
toihan ei eroo vm. -00 muutenkuin katteiltaan, eikö ?
siihen ei varmaankaan saa noita -00 wr:n katteita :(
haluttais ostaa toi tirkkosen husse pois :retee:

8.3.2004 20:24

mä en tajuu mitä vikaa noissa vanhan mallin kateissa on?
ihan siistit ne mun mielestä on...
98/99 husseen löytyy blackbird racing merkkisenä tarrasarja
mp-racingista
hyvin saa varaosii, sillä ei muuta eroa kuin katteet ja hieman kapeampi takarunko.....

8.3.2004 20:41

nasu: Sulla tais lämpöleikata, otappa pytty auki ja kato männänrenkaat, ellet jo tehnyt? Toi kyl vaikuttais siltä..

Ozzman: Juu, muistaakseni katoin luettelosta että oli jotakin 70e hintainen se oli, tai sitten katoin jotakin ihan muuta. No enivei, ei se pakollinen ole.. tosin repsottaa osa tarroista, pitäis vähän fiksailla niitä..

8.3.2004 20:44

nasu kirjoitti:STANA!!! Nyt tuo mopo sitten levis. Huudatin tänää miljoonaa jäällä ja sitte yht`äkkii alko mopo hyytyä että mikä vittu tässä on kun ei kulje. Kuulosti ihanku takajarru ois ruvennu laahaamaa pahasti. Sammu kun pysähty eikä lähteny enää. Työnsin 2km kotia ja avasin paikkoja niin huomasin et tulppa oli ihan sulanu, keskielekrodista ei tietookaa ja se kärkikin oli lentäny helvettii, siis mitä vittua? EG-tulppa oli. Harmaa väri tulpassa kertoo kait seoksen laihuudesta. Mäntä oli sentää ehjä, mikä vittu tässä on kun ei lähe käyntii!?!?! :paha: Jonkinlainen kipinä ja bensaaki tulee. Vittu mä työnnän tuon romun avannosta järveen. :paha: :paha:

Mulla kävi kuukaus sitten lähes samalteen, mutta kun kone sammui niin kuuluiko sulla koneesta kummallista kolinaa? Mulla kuului ja sit se vaan sammui eikä myöskään lähteny käyntiin. Talutin mopon kotiin ja avasin koneen, niin kappas kiertokanki oli mennyt poikki ja sylinteri oli mennyt pahoille jurmuille, no onneks siitä selvittiin putkituksella. No mäntähän ja kiertarihan se siinä meni uusiks mutta se tästä tarinasta...

En kyllä yhtään tiedä mikä vois olla, pieni epäilys olisi että olis leiponu kiinni , vähän vaikea sanoa enempää mutta ainakin voisit avata koneen ja kattoa ilmenisikö jotain vikaa :-?

EDIT: oho furtzi taisi jo ennättää väliin..
Viimeksi muokannut vForce päivämäärä 8.3.2004 20:45, muokattu yhteensä 1 kerran

8.3.2004 20:45

hinta blackbird racing tarrasarja husseen 72e
hinta on mp-racing 2003 luettelosta...

http://www.kolumbus.fi/veikkolaakso/tarvikkeet.htm
tuolla sama tarrasarja 55e

8.3.2004 21:07

Ei kuulunu kolinaa eikä mitää. Veto vaan alko hyytyy pikkuhiljaa kunnes lopulta sammu. Kuuma kone kait pysty polttaa seoksen ilman kipinääkin. Ainakin mitä pakoaukosta katoin mäntää ja renkaita niiin ehjältä tuo vaikutti, ei viittis konetta aukoo. Vaan pakko kait se on. Taas taitaa tulla yöremppaa. :-?

8.3.2004 21:17

afam kirjoitti:mä en tajuu mitä vikaa noissa vanhan mallin kateissa on?
ihan siistit ne mun mielestä on...

no ei niissä mitään vikaa oo ja ihan siistit on, toi tarrasarja ei vaan oo ihan paras mahdollinen mut ihan siisti :) oisko niist blackbirdin tarrasarjoist kuvii ??

8.3.2004 21:27

ei ole, tai en mä ole ainakaan löytäny...

8.3.2004 22:55

Aivan oikein! Se paska leipoi kiinnni. Männänlaen reunaan on sulanu mukavat syöpymät ja pakoaukon puolella komeet jurmut. Perkele. :paha: Pytyssäkin on jotain jälkeä. Sitä alumiinia sulahti tohon pyttyyn kiinni ja nikasilit kulahti irti siitä pakoaukon yläpuolelta. Ei saatana pitääkö mun putkittaa tuo vai ostaa kokonaan uus. Mitähän tuo lysti maksaa? Kertokaas putkitusfirmoja! Snellmanilla ainaki oli joku välitysjuttu hollantii, ferroseali vai mikäsenyoli?

8.3.2004 23:01

mp-racing joku välitys juttu, semmonen kun powerseal
sylinterin pinnoitus ja korjaus
vastaa mahlen ja gilardonin pinnoitteita eli on erittäin korkealaatuinen
hinnat:
>125cc 220e
>250cc 240e
>251cc 250e
urien hitsaus 70e
pakokannaksen hionta 18e
"rotan syömän" täyttö 107e
kytkin asetelman pinnoitus 275e

ööööö

9.3.2004 8:09

mäkin oon joskus lukenut samaista lehteä vai mista nyt otitkaan....

aika kivoja hintoja tossa on mut yhen muista että mäntsä on 140e jeejee

toivottavasti ei mun tartte enää ikinän ostaa mitään noin hirveen kauhean kallista husseen!

9.3.2004 8:22

Onko tuo 250e hinta yli 250cc? Loistavia hintoja, tuohon kun lyö vielä päälle mäntäsatsin hinnan, tiivisteet sun muut. Se on äkkiä 600e, jos on alla piikkiä isompi vehje.

Ainakin Wertille painajaisia :wink: