Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

25.2.2004 16:43

THE KITS INCLUDE ALL APPLICABLE TANK AND SHROUD PIECES, FRONT AND REAR FENDER DECALS, SWINGARM DECALS, AIR BOX DECALS, UPPER/LOWER FORK DECALS AND THE SEAT COVER.

mitäs toi sitten meinaa?
en ole kovin hyvä englannissa...

25.2.2004 17:03

Sarja sisältää kaikki sopivat tankin ja ilmanojaimien palat, taka- ja etulokarien tarrat, takahaarukan tarrat, ilmanputsarikotelon tarrat, ylemmät ja alemmat etuhaarukan tarrat sekä penkinpäällisen.

Vähän hölmösti kirjotettu toi tankin ja ilmanohjaimien "palat", mutta kyllä sen pitäis tarroja tarkoittaa. Muutenhan siinä ei tulis niihin osiin tarroja ollenkaan, jos se muoveja tarkottais.

25.2.2004 17:34

luulin ,että se pieces meinaa muoveja....
no aina ei voi voittaa...

26.2.2004 0:26

tältä sivustoltalöytyy kamaa husseen jos aikoo laittaa kisakuntoon:
http://www.ferracci.com/2002ferracci/hu ... ories.html

29.2.2004 17:56

oon tässä vähän suunnitellu hussen hankkimista.
pari kysymystä.
kuin usein sitä kannattaa huoltaa?
kauan ajaa yhellä männällä?
paljon vie bensaa satasella?

29.2.2004 18:16

Saimon kirjoitti:oon tässä vähän suunnitellu hussen hankkimista.
pari kysymystä.
kuin usein sitä kannattaa huoltaa?
kauan ajaa yhellä männällä?
paljon vie bensaa satasella?


Jos ajelet pääasiassa tällästä allround ajoa, ettei mitään kunnon enduroa hirveesti, niin aivan hyvin riittää, kun vaihtaa vaihteistoöljyt n. 10 h välein ja putsarin muutaman tunnin välein. Riippuen tietenkin minkälaisissa olosuhteissa mennään. Näin talvisin ei putsaria juurikaan tarvi pestä.

Sitten kaikki muut perusjutut. Tulpan tarkistus, ketjujen huolto jne. Ei sitä usein mitään isompaa tarvi tehdä harrasteajossa, kuten jousitusta huoltaa.

Männällä ajaa useita kymmeniä tunteja. Mun männällä on ajettu arviolta ~40 h ja tehot on vielä hyvin tallella.

Tankillisella ajan varmaan vähän vajaa 100 km ja se on 8,5 l.

Ps. Mulla on myynnissä husse huhti-toukokuussa.

29.2.2004 20:31

JES! ens viikon aikana husseen uusi etu ja takalokari vanhojen haalistuneiden tilalle..
tietääkö kukaan paljon maksaa hussen sasch takaiskarin huolto maksaa noin suunnilleen?

29.2.2004 20:37

afam kirjoitti:JES! ens viikon aikana husseen uusi etu ja takalokari vanhojen haalistuneiden tilalle..
tietääkö kukaan paljon maksaa hussen sasch takaiskarin huolto maksaa noin suunnilleen?


Muistaakseni rbsc huolsi iskareita alkaen 70e, mutta ei tainnut sachsia huoltaa. Kaippa tuota voi käyttää suuntaa-antavana.

1.3.2004 9:34

Manuel kirjoitti:Mulla on myynnissä husse huhti-toukokuussa.


osaatko jo nyt sanoo paljon ois hintaa?

1.3.2004 11:47

Nyt olis myynnissä hyväkuntoinen valkokilpi enska! Mäntä ja pakoauokosäätimet vaihdettu lokakuussa, jonka jälkeen ajettu 10km! Pyörä löytyy helsingistä! mittarilukema 13tkm. mailaa tai soita ja kysy lisää! Hinta 3500 euroa.

Kuvia tästä linkistä. http://www.freewebs.com/husqvarna/index.htm

Puh. 040-8364471
st3fu@suomi24.fi

4.3.2004 20:22

afam kirjoitti:tietääkö kukaan paljon maksaa hussen sasch takaiskarin huolto maksaa noin suunnilleen?


Mulla oli 45euroo postikuluineen mikkelin kone ja tarvike nimisessä puljussa.

4.3.2004 21:10

nasu: etkö sä ostanukin siihen sun hussees mustat katteet vai muistanko väärin ? laitappa kuvii jos voit :retee:

4.3.2004 21:29

motocross kirjoitti:nasu: etkö sä ostanukin siihen sun hussees mustat katteet vai muistanko väärin ? laitappa kuvii jos voit :retee:


Jeah! Laitan kunhan kameraa jostain nappaan lainaan ja ois tarpees nopee kuvaaja ja kamera niin kerranki sais ajokuvia. :retee:

4.3.2004 21:34

pääs purkaan hussee..
takahaarukan laakerit menneet paskaksi!
täytyy uusia laakerit ja puslat...

4.3.2004 23:24

Juu-u, mun pitäis varmaan tilata ketjurataspaketti, uudet vasemman puolen ilmanohjaimet(siis ylä ja alaosa), tarrasarja, ja sitten joko ostaa penkinpäällinen tai ompelutattaa toi jollakin. Hmmh.. alkaa kohta puoliin olemaan kevät, ja pitäisi varmaan kaivella renkaitakin esille, mitkä laittais kesäks :)