Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.2.2004 16:12

http://www.husqvarnausa.com/
lataa tuolta ilmanen manuaali.

20.2.2004 20:40

Kiitoksia wertille mahtavasta vinkistä, siellähän ne oletusarvot olivat :) Mutta.. minua jäi vähän askarruttamaan tuo palautuksen säätö, ohjekirjassa nyt ei ollut muuta mainittuna kuin mihin suuntaan sitä säädetään, ja oletusarvot. Mutta, tänään ihmettelin sitä että miten pirussa sitä voi säätää iskari paikallaan, vai voiko? Hemmetti se on siellä piilossa. Kertokaas nasu, tai muut, miten olette säätäneet tuota? Melkein sinne ruuvimeisseli mahtuu väliköstä, mutta jonkin verran ottaa kiinni ettei saa säädetyksi.

22.2.2004 19:55

Mä tappelin kanssa sen kanssa aluksi mutta tyydyin ottamaan irti jos säätöö tarvi tehä. Tuleepahan putsattua linkutkin samalla. Aika mahdoton se on paikallaan tehdä. Paha miinus tuosta iskarille...öhlareissa on jo helpompi.

22.2.2004 22:06

nasu kirjoitti:Mä tappelin kanssa sen kanssa aluksi mutta tyydyin ottamaan irti jos säätöö tarvi tehä. Tuleepahan putsattua linkutkin samalla. Aika mahdoton se on paikallaan tehdä. Paha miinus tuosta iskarille...öhlareissa on jo helpompi.


Vai että niin, noh, kiitos avusta kumminkin. No on se sitten mahtavasti tehty.. siinä on insinööri varmaan miettinyt tuntikausia kuinka tehdään käyttäjäystävällinen pyörä, voi helveta. No, ei kai muu auta kuin pistää se palasiksi.

23.2.2004 0:39

Mitä helvettiä, joutuu irrottaan iskarin, et pystyy säätään?? No HUH HUH.
Ei sopeis meikäläiselle.
Varmaan hieno homma ku pitäis testata säätöjä tietylle alustalle. :x

23.2.2004 22:52

Ajelinpas pitkästä aikaa hussella taas. taino pitkästä ja pitkästä, pariin viikkoon sil ajanut. niin nyt oli ekaa kertaa piikit alla, viimeinkin! mut jumankauta mikä pito oli, aivan mahtava fiilis oli ajella, ku ennen ajelin kesäkumeilla. niillä pitoa ei ollu paskan vertaa, mut noi piikit :)

23.2.2004 23:30

juu tulipas sitä ajeltua tänään 6 tuntia enskaa....
ensin vedettiin 4 tuntii mettäs ja loput 2 tuntii väsättiin enduro spooria pellolle....(kaveri menikin väärästä paikasta alottaan spoorin tekemistä ja keulas penkan yli pellolle ja kun keula tuli alas niin eikös tipahtanu ojaan ja siitä sitten komeasti tangon yli)

onhan niissä piikeissä PIKKASEN eri pito, kun kesä kumeissa.

24.2.2004 13:30

nasu wrote:
Mä tappelin kanssa sen kanssa aluksi mutta tyydyin ottamaan irti jos säätöö tarvi tehä. Tuleepahan putsattua linkutkin samalla. Aika mahdoton se on paikallaan tehdä. Paha miinus tuosta iskarille...öhlareissa on jo helpompi.

Eihän sitä iskarii pois tarvii ottaa, kaveri vaikka painaa vaan vähän perää alas ni sit saat säädettyä. :wink:

24.2.2004 15:46

Sanokaa nyt mulle myynkö hussen tossa huthti/toukokuussa vai pidänkö syksyyn asti kyykyn rinnalla? Olisko ostajaehdokkaita?

Ei vaan, ei mun sitä täällä kannata myydä, kaikki tietää sen oikean arvon. Vois pörssiin lyödä ilmotuksen.

24.2.2004 16:15

Husse kirjoitti:Eihän sitä iskarii pois tarvii ottaa, kaveri vaikka painaa vaan vähän perää alas ni sit saat säädettyä. :wink:


Vaan kun ei ole kaveria täällä korvessa... :itku: Mutta taitaa se noinkin käydä. Kiitti vinkistä...

24.2.2004 17:22

Yamahassa on sama juttu. Ainakin -00 mallissa, en sitten uudemmista tiedä.

25.2.2004 16:25

Vaihdoimpa tossa aikasin aamusta ohuemman alatiivisteen mopoon kun entinen oli huonossa kunnossa. Goglasin nyt käydä ajamassa niin ei helvata että se rupes vääntämään ala- ja keskikierroksilla, eikä röpötä enää yhtään vaikka yrittäs. Vaan tehot tippu yläkiekoilta vähäsen... :paha: Pitäsköhän vaihtaa takasi paksumpaan vai pääseeköhän tuolla traktorilla nyt nopeemmin puunkiertoo? Entinen oli 1,0mm, tämä on 0,6mm.

25.2.2004 16:30

Parempi se tommosena enskassa on. Varmasti olet hoksannut, että rauhallisella pyörällä jaksaa ajaa paljon pidempään kovaa, kuin repivällä päristimellä.

25.2.2004 16:32

http://www.n-style.com/shop/shopexd.asp?id=4891
tommonen olis ihan siisti, eikä oo kalliskaan kun siihen kuuluu kaikki muovitkin! 8)

25.2.2004 16:41

Eihän siihen mitään muoveja kuulu. Tarrat ja penkinpäällinenhän siinä vaan tulee.