Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

28.1.2004 21:12

siisti pyörä... 8) :wink:

28.1.2004 21:29

Uusia!? No ei. Yks uusi vilkku ainoostaan on. Omasta pyörästä oon ottanu irti kun ei tarvinnu. Mutta uudenveroisia ne on, ei juuri uudesta erota. Mitähän noista kehtais pyytää? 40e?

29.1.2004 16:05

Jooh. no katkaisija voisi jopa kiinnostaa, mittari kun kuulemma on analoginen, niin tyydyn fillarin sigmaan sitten :)

onko muuten ne piuhojen vedot vilkuille kuin vaikeeta, että mistä vetäsen virrat niille ja jne.

29.1.2004 16:11

Ihan helppoa se on. Kotkan vilkkuihinkaan ei tarvinnut paljoa työtä ja ajatusta uhrata. Aluksi piti vähän miettiä, mutta kyllä se sit valkeni. Mä en mikään sähkömies ole, joten noi sähköhommat saa tehdä ihan ajatuksen kanssa :)

29.1.2004 17:38

Jooh. mut meinasin vaan että onko sillä suurta seksuaalista merkitystä mistä nykäsen virrat niille. eli voinko napata vaan valojen johdosta. siis siitä mkä tulee katkaisijalle, josta sitten jaetaan katkaisijalla pitkät tai lyhyet.

eli tosta valopuolan johosta jakoliittimellä, rele ja sitten katkasija väliin?

29.1.2004 18:45

Tomi E.! HETI piikit alle ja mopon kanssa spoorin. Hukkaanhan noin komee pyörä tuolla tallin perällä menee!

29.1.2004 19:13

KTM02 kirjoitti:Tomi E.! HETI piikit alle ja mopon kanssa spoorin. Hukkaanhan noin komee pyörä tuolla tallin perällä menee!
Heheh :) täytys eka keretä ostamaan edes suutin :D huomenna kerkee ku pääsee ihmisten aikoihin kotiin. ja rahat piikkinakkelsoneihin.

29.1.2004 21:33

Oli pakoaukonsäädin ihan täynnä karstaa. Tulipa se nyt putsattua ja samalla taas sulatettua vähän jäätä kaasarin pinnasta. Tuli kierrosherkkyys taas takasin ja meni ilosesti. 8)

29.1.2004 23:24

Tääääh? Kylmässä tallissalko sä sitä pidät? Pistä nyt hyvä mies vaikka kylpyhuoneeseen se sulamaan välillä :)

29.1.2004 23:42

Niin piikeillä vaan ajat olohuoneen miljoonan maksaneen maton yli ja revität oikeen kunnolla kun viet sen kylppäriin... :D

Kylmässä säilytys ei kyllä tosiaankaan paranna pyörää. Kanaviin tiivistyy lämpötilan vaihdellessa vettä ja ei käynnisty. Mä en oo ikinä putsannu sitä pakoaukonsäädintä. Sehän on pakkoohjattu niin ei sillä pitäis olla merkitystä että onko karstaa vai ei. Tai ainakin näin sanovat mp-racingiltä joskus aikanaan. Tiiä sitte.

30.1.2004 16:21

Lämmin talli on hyvä olla olemassa, siellä kelpaa pyöränn köllötellä ja onhan se ihan eri hommaa huoltaa kun on lämmintä, valoisaa ja työkalut käsillä.

30.1.2004 17:58

Meikäläisen pärrä(t) viihtyy ainakin tallissa, lämpimässä sellaisessa :)

tänään kävin ostamassa uuden tulpan (BR9ES) ja uuden pääsuuttimen, 420 kokosen ku käy nyt niin laihalla. ja tota suositeltiin. niin sitten kahvitauon jälkeen vaihtamaan. sitten mennäänkin jo miljuuna paippisten pelloilla :)

30.1.2004 19:41

Ei oo lämmintä tallia ei, eikä muutakaan parempaa säilytyspaikkaa.

30.1.2004 20:03

Nyt on suutin vaihettu, tulppa samoin ja se huohutus letku putsattu. ainakin mulla on tulppa siinä, ja edellinen omistaja sano et se pitää putsata silloin tällöin. käynti ainakin muuttu aika paljon. pitää koht lähtee pellolle vähän testailee :)

2.2.2004 23:30

juu nyt uusia kuvia!
muutamassa kuvassa on kuvattu mua ja pyörää jääradalta tullessa... :D
Sattuu oleen pimeellä ajamis valo kiinni...kyllä näkee!!!
|
|
|
|
|
|
V