Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

27.1.2004 21:24

Jooh. nyt mullakin on oma husse <3 vähän piti kokeilla tossa pihalla, käy laihalla ni ei paljoo viittinyt.

mutta mutta, en nyt millään jaksaisi (laiska olen :oops: ) etsiä tästä topikista. niin että mikä/mitkä olisivat husseen sopivat talvisuuttimet. meinaan vois vaihella ne nyt tohon kii.

27.1.2004 21:40

Mulla on 420 ja pelaa hyvin.

Pakoaukon säädin vaan nyt jumittaa. Pitää aukasta se huomenna. Varmaan vaan karstaa, kun käy sen verta rikkaalla.

27.1.2004 21:51

Manuel kirjoitti:Mulla on 420 ja pelaa hyvin.

Pakoaukon säädin vaan nyt jumittaa. Pitää aukasta se huomenna. Varmaan vaan karstaa, kun käy sen verta rikkaalla.
Jooh. no mun täytyy tässä jokupäivä kun jaksan (muuta tärkeämpää tekemistä, kun ei ole ikääkään viel vähään aikaan) niin katon mikä siellä on ja vaihtelen jos on pienempi ja kokeilen sitten. meinaan nyt mooaili jonkinverran.

27.1.2004 21:54

onneks olkoon vaan...siis pyörän ostosta...

EDIT: mulle tuleekin ens kesänä täysin uusi pärrä(tai no ainkin -03) :D

27.1.2004 21:56

niin ja mulla on 400 suutin ja neulaa nostettu ja toimii täytellisesti myös jääradalla...

husse muuten kiersi ihan saatanasti kun vaan viitti kierrättää, tuli kokeiltua jääradalla pää suoralla.

27.1.2004 22:29

Onnea pyörän hankinnasta, ja hyviä ajohetkiä.

27.1.2004 22:32

hebokat kirjoitti:Onnea pyörän hankinnasta, ja hyviä ajohetkiä.
Jooh. ennen seuraava ajokertaa katson kyllä seoksia rikkaammalle. meinaan ei oo kiva että heti kilkkaa :D

27.1.2004 22:39

no teeppä nii ihmeessä. Sehän olisi suurenmoista jos leipasis :)

27.1.2004 22:41

juu ja kuvia kehiin...

mul on muuuten nyt rakennettu pimeellä ajoon semmonen pyöree ja iso ajovalo...
vois vaikka laittaa kuvia munkin pärrästä vaikka huomenissa....

27.1.2004 22:45

Juu-u, hyvän pyörän Tomi.E:kin hommasi :) Mä tässä viimeviikolla laitoin käsisuojat kiinni, ja suojaa sopivasti tuol metikös mentäessä. Kävin sulalla vähän kokeilemassa ominaisuuksia, niin hyvinhän tää siellä menee :)

Tosin tarvis varmaan hommata enskakamat, tai sitten vaan suosiolla ottaa tosta ajotakista talvivuori pois ettei tuu niin pirun kuuma kun rämpii pitkin polkuja :)

28.1.2004 16:24

www.geocities.com/tomppade/husse.html

kopiokaa osote riville jos ei vörkkaa.

Niin mulle nyt tarjottiin hussen käyttämättömiä vilkkusarjaa, johtosarjaa, ite katkaisijaa (vilkut, valot ja nää), sivujalkaa ja mittaristoa. hintaa kehtasi kisko 250e. tuntuu itestäni aika helvetin pahalta. ja suutin on mulla nyt 400, ja käy laihalla.

28.1.2004 16:31

It's a miracle. Gaycitissi toimii ekaa kertaa!!
Koita suuttimeksi neljääkahtakymmentä. Mulla käy radalla sillä aika rikkaalla, niin eiköhän oo sitten mettään ja kadulle passeli. Eiköhän tuolla pärrällä pääse..

28.1.2004 16:33

Jooh. 420 mulle suositeltiinkin kadulle, ympäri vuoden, että kesällä vain neulaa ja seosruuvia laihennan vähän niin kuulemma hyvin pelaa.

pitäisi vaan tässä jaksaa laittaa (on paljon muutakin tekemistä). lähinnä eka saada talli siivottua, mopo kuntoon (siis todellakin mopo) että pääse ajelemaan jollain.

28.1.2004 19:25

Tomi.E kirjoitti:www.geocities.com/tomppade/husse.html

kopiokaa osote riville jos ei vörkkaa.

Niin mulle nyt tarjottiin hussen käyttämättömiä vilkkusarjaa, johtosarjaa, ite katkaisijaa (vilkut, valot ja nää), sivujalkaa ja mittaristoa. hintaa kehtasi kisko 250e. tuntuu itestäni aika helvetin pahalta. ja suutin on mulla nyt 400, ja käy laihalla.


Hmm...no multa saat valokatkaisijan ja mittariston jos tarviit. Niiin, tais olla myös joku vilkkukin, käyttämätön. Kiinnostaisko..?

28.1.2004 20:39

Mittaristo ja katkaisija uusia? mitäs ne sitten kustantaisi. johdotkin on varmaan aika helpot vetää vai mitä? kun cellen mc:stä sais 32e/4kpl vilkut niin ei viittisi 250e noistakaan maksaa.