Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.1.2004 16:05

Ahahaa :---D Höh, et tajunnut vihjettä.

21.1.2004 16:44

joo en aluks :oops:

21.1.2004 19:46

voi pillu. 3500e maksaisi se -02 punakilpinen WR. päälle vilkut ja niiden heebelit, uus takalokarin jatke (nykynen ei oo e hyväksytty). todistus A1:lle on, eli tartteekohan penkittää, vai lyönkä vaan putkeen paskaa ettei kulje ollenkaan?

ja verot on jotain 700e pintaan, vittu ku nei löydy valkokilpisiä. team örthernil olis -00 mut se on kyl siin kunnossa että huhuh. ei saatana, sais tehä paljo hommii et kylälle kehtaisi mennä, vaikken siitä niin tarkka ole.

21.1.2004 19:56

Odottele rauhassa. Kyllä niitä löytyy kunhan on maltillinen.

21.1.2004 21:10

Ei, ei löydy.

Osta pois vaan joku hiton kallis laite jonka kanssa saa vielä tapella henkensä edestä ja rekisteröidä. Vedät nimesi kauppakirjaan niin et ehdi edes kissaa sanoa kun joka ainoa wr:n omistaja on myymässä omaa täydellistä helmeään pilkkahintaan valkokilpisenä.

Joku saattaa peräti luulla että voisi olla omakohtaisia kokemusta. En myönnä, rupeaa muuten ahistamaan liikaa.

21.1.2004 21:16

rizgard kirjoitti:Odottele rauhassa. Kyllä niitä löytyy kunhan on maltillinen.
Nojaa, moon tässä pari kolme kk jo katellut. kahta vehettä käyny kattomassa, jos tällä viikolla kolmatta. kun tuo -02 houkuttelisi, vuosimallin takia. mutta kyllähän joku vanhempikin menisi, jos hinta olisi sen mukainen ja kuntokin.

21.1.2004 21:25

http://koti.mbnet.fi/rizgard/husse/ tuolla kuvia ex-hussesta.

24.1.2004 17:35

joops. tässä tehtiin periaatteessa kaupat tosta -02 hussesta. eli ensviikolla mennään maksamaan, ja viedään pois. ite maksan 3200e, porukat 300e.

Keula on huollatettu vähän ennen vaihtoon tuloa, takajousi on joku parempi kuin vakio (entisen omistajan puheiden mukaan.) paljos muuten maksaa vakio takalokarin jatke (olen laiska enkä jaksa mennä kattomaan mp racingin sivuilta) että jos joku tietää niin vois kertoa.

24.1.2004 17:36

Se vakiojatke on samaa kappaletta takalokarin kanssa. Eli siinä joutuu ostamaan koko takalokarin uusiksi. Se on muuten kallis tikki :) Mut kyllä siitä varmaan alle 100 eurolla selviää.

24.1.2004 17:52

wert kirjoitti:Se vakiojatke on samaa kappaletta takalokarin kanssa. Eli siinä joutuu ostamaan koko takalokarin uusiksi. Se on muuten kallis tikki :) Mut kyllä siitä varmaan alle 100 eurolla selviää.
No voi pillu. meinaan nyt siinä on acerbis, jossa ei ainakaan löytynyt mistään e hyväksyntää. ja kun ton leimaa niin pitää semmot olla. :| ja sitäpaitsi, se orginaali takavalo ja kilven kiinnike sopii tohon paremmin ku toi acerbis.

25.1.2004 20:05

Tomi.E kirjoitti:
wert kirjoitti:Se vakiojatke on samaa kappaletta takalokarin kanssa. Eli siinä joutuu ostamaan koko takalokarin uusiksi. Se on muuten kallis tikki :) Mut kyllä siitä varmaan alle 100 eurolla selviää.
No voi pillu. meinaan nyt siinä on acerbis, jossa ei ainakaan löytynyt mistään e hyväksyntää. ja kun ton leimaa niin pitää semmot olla. :| ja sitäpaitsi, se orginaali takavalo ja kilven kiinnike sopii tohon paremmin ku toi acerbis.


Mun mielestä se on just toisinpäin, acerbiksen valojatke sopii hienosti crossilokariin, ainakin verrattuna alkuperäseen takavaloon. Tai no onhan niitä monta eri mallia. Mun pitäis taas ostaa uus valojatke kun entinen on ihan paskana.. :-?

E-hyväksynnät voi työntää perseeseen. Kuka niitä valvoo. Eiköhän pyörässä ole paljon tärkeämpääkin valittamista jos semmoista ees tulee.

25.1.2004 20:48

nasu: Ootko saanu niille sähköille mitään?

25.1.2004 21:48

Oon mä katellu ja mittaillu vastuksia yms. On siinä kaikkee epäilyttävää, yks johto oli melkeen irtipoikki ja saatto ottaa runkoon kiinni. Huomasin vasta kun purin osat irti. Vois joskus kokeilla pistää kasaan ja laittaa kiinni. Ainaki ohjausimpulssin se osaa ottaa. Mun mielestä se vika on tuolla ohjausboksissa jos ei johdu noista johtojutuista, se tietty maksaa miljoonan uutena Saa nähä. Tuli muuten mieleen että miten se vika tuli ja minkälaisessa tilanteessa (sammuko ajosta vaiko eikö lähteny käyntiin)?

25.1.2004 22:15

Se vika on jossain käämissä. Pitäs vetää uudet käämit. Näin sanoivat huolto-kaksikolla.

Se siis ei vaan lähtenyt käyntiin, vaikka sammutin normaalisti.

26.1.2004 14:04

Ei sillä E hyväksynnällä muuten mulle väliä olisi. mutta kun on punakilpi, ja se pitää viel katsastaakkin.