Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.9.2007 16:06

Swingi kirjoitti:
husqvarna_wr kirjoitti:

Paljo oli männällä ajettu? ja missä tilanteessa leikkas kii?

männällä oli ajettu 81h..suurimmaks osaks katu ajoa..ajoin moottori tietä noin 1.5km.[/quote]

liian vähä kaasua kierroksiin nähden? ;] mites välikaasuttelut ? ;][/quote]

hyvin se kesti käydä mökillä n.200km suuntaan ja sen jälkeen viel n.2000km.sama ajo tapa..kyllä sitä väli kaasua on annettu..

22.9.2007 12:06

Kyl 81 tuntia on jo paljon et ihan kulumisen puolesta on voinu sanoo ittensä irti?

22.9.2007 12:49

piikki ktmllä ajoin ainaki 120 tuntii männällä eikä tuntunu viel missään.

22.9.2007 13:51

Vähän eri asia kiertää puita kuin laulattaa kadulla...

23.9.2007 7:48

Erittäin tyhmä kysymys. Tankin alla on kaksi boksia, mikä (...) se toinen on? vm. 93

23.9.2007 14:07

kadulla mäkin ajan aina. kerran katkes kampiakseli, mutta mäntä kestää :D

23.9.2007 22:07

Tuli ostettua 00-vuoden 250 wr:ä. Muutama tunti ajoa takana ja hyvältähän tuo tuntuu. :)
Mitäs öljyjä näihin kannattaa laatikkoon lykkiä (kesä/talvi) ja oisko jotain edullista paikkaa mistä samantien tilais enemmänki tota öljyä, ettei joka purkkia tarttis erikseen ostaa?
Entäs vaihtoväli enskassa, 5h?

23.9.2007 22:23

Jökke kirjoitti:Tuli ostettua 00-vuoden 250 wr:ä. Muutama tunti ajoa takana ja hyvältähän tuo tuntuu. :)
Mitäs öljyjä näihin kannattaa laatikkoon lykkiä (kesä/talvi) ja oisko jotain edullista paikkaa mistä samantien tilais enemmänki tota öljyä, ettei joka purkkia tarttis erikseen ostaa?
Entäs vaihtoväli enskassa, 5h?

Ite oon laittanu piikkiseen Bel-rayn SAE 80w:tä. Vaihtanu 10 tunnin välein ja välillä ollu vielä niin tuoreen näköset että ois voinu melkein laittaa samat takas :)
Oon ollu tyytyväinen tohon öljyyn ja sitä on ollu kesät talvet.

24.9.2007 7:00

Itse olen käyttänyt castrolin mtxää (mineraalipohjasta) Edullista ja toimivaa tavaraa. Itsellä venynyt välillä vaihtovälit luvattoman pitkiksi, mutta mitään isompaa näkyvää likaa ei ole tullut ulos. Kytkimen toiminnasta sen on huomannut että voisi vaihtaa taas.

24.9.2007 8:47

Ei kyllä kannata odottaa niin pitkään, että alkaa vaikuttaa kytkimeen. En ole kyllä kokeillut mitä se pisemmän päälle tekee...
Tota Belrayn GearSaveriä oon itsekin käyttäny ja pelaa niin enskan kuin trial-pyöränkin kytkin täydellisesti. Joku 10h vaihtoväli ja olis voinu 200h kohdalla vielä hyvin kasata orkkis laakereilla.

26.9.2007 20:43

onko wr:n änkkään jotain valmista villapakettia vai pitääkö ostaa ihan ehtaa tavaraa ja taiteilla siitä. Ite en ainakaa räjäytyskuvissa huomannu sellasta.

26.9.2007 20:47

renze kirjoitti:onko wr:n änkkään jotain valmista villapakettia vai pitääkö ostaa ihan ehtaa tavaraa ja taiteilla siitä. Ite en ainakaa räjäytyskuvissa huomannu sellasta.

en oo ainakaan kuullu että ois mitään valmiita paketteja..itse ostin allrightistä sitä levy villaa ja hyvää on ollut..

26.9.2007 21:11

Ei niitä valmiina saa ja jos saa niin maksaisi hunajaa. Itse käytän myös levyä... Ongelmana on vain oikea määrä.

26.9.2007 22:01

renze kirjoitti:onko wr:n änkkään jotain valmista villapakettia vai pitääkö ostaa ihan ehtaa tavaraa ja taiteilla siitä. Ite en ainakaa räjäytyskuvissa huomannu sellasta.


Ite ostin purolta temmin 250 crossin villapatruunan ja se oli just sopiva wr:än änkkään..

26.9.2007 22:37

Purolta kantsii ottaa noita TM:n panoksia. Villaa on yhdessä enskan panoksessa enempi kuin kahdessa paketissa levyä, pakkaustiheys on valmiiksi parahiltaan toimiva ja hintaa tais olla peräti 17e. Käytän Skaissakin tota, on jopa kestänyt tuon isomman koneen karmeet kuumana käymiset palamatta.