Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.9.2007 0:19

nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..

17.9.2007 14:50

Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?

Pyörän vuosimalli on -02

17.9.2007 14:51

1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?

Pyörän vuosimalli on -02
wtf :DD jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella

17.9.2007 14:58

Akekli kirjoitti:
1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?

Pyörän vuosimalli on -02
wtf :DD jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella

Jep ja litran purkilla pitäis pärjätä.

17.9.2007 15:36

renze kirjoitti:
Akekli kirjoitti:
1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?

Pyörän vuosimalli on -02
wtf :DD jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella

Jep ja litran purkilla pitäis pärjätä.


ookkei kiitos :D Veteen siis blandaan..

17.9.2007 19:51

1080 kirjoitti:
renze kirjoitti:
Akekli kirjoitti:
1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?

Pyörän vuosimalli on -02
wtf :DD jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella

Jep ja litran purkilla pitäis pärjätä.


ookkei kiitos :D Veteen siis blandaan..
Älkää ikinä laittako pelkkää vettä noihin vehkeisiin ajoitte sit kesällä tai talvella ja aina nesteet sisällä vaikka ei ajettas

18.9.2007 16:27

lerppa kirjoitti:
1080 kirjoitti:
renze kirjoitti:
Akekli kirjoitti:
1080 kirjoitti:Mitäs ootte käyttäny jäähdytin-nesteenä? Itse ajattelin ajaa talvella, joten vettä en sinne viitsi laittaa. Ainiin ja paljon sinne menee sitä?

Pyörän vuosimalli on -02
wtf :DD jäähdytysnestettä kenties? 50% seoksella

Jep ja litran purkilla pitäis pärjätä.


ookkei kiitos :D Veteen siis blandaan..
Älkää ikinä laittako pelkkää vettä noihin vehkeisiin ajoitte sit kesällä tai talvella ja aina nesteet sisällä vaikka ei ajettas

Jjep, eikös se aiheuta korroosiota jos laitaa vettä pelkälteen?

18.9.2007 17:31

näin o

18.9.2007 20:25

husqvarna_wr kirjoitti:nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..

Onko vielä selvinny mitään?

18.9.2007 22:00

renze kirjoitti:
husqvarna_wr kirjoitti:nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..

Onko vielä selvinny mitään?

ei..ilmottelen kun selviää mikä siihen tuli..

19.9.2007 13:07

husqvarna_wr kirjoitti:
renze kirjoitti:
husqvarna_wr kirjoitti:nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..

Onko vielä selvinny mitään?

ei..ilmottelen kun selviää mikä siihen tuli..

nyt selvisi että oli leiponut kiinni..mutta onneksi selvisi männän vaihdolla ja pytyn putsauksella..

19.9.2007 14:53

husqvarna_wr kirjoitti:
husqvarna_wr kirjoitti:
renze kirjoitti:
husqvarna_wr kirjoitti:nyt sano pyörä sopimuksen irti:(..täytyy avaa ja katsoa mitä sieltä on mennyt rikki..

Onko vielä selvinny mitään?

ei..ilmottelen kun selviää mikä siihen tuli..

nyt selvisi että oli leiponut kiinni..mutta onneksi selvisi männän vaihdolla ja pytyn putsauksella..

Paljo oli männällä ajettu? ja missä tilanteessa leikkas kii?

19.9.2007 15:01

[/quote]
Paljo oli männällä ajettu? ja missä tilanteessa leikkas kii?[/quote]
männällä oli ajettu 81h..suurimmaks osaks katu ajoa..ajoin moottori tietä noin 1.5km.

21.9.2007 15:41

Semmonen kysymys viellä, että miten ootte ilmannu ton jäähdytys järjestelmän?

21.9.2007 15:49

husqvarna_wr kirjoitti:

Paljo oli männällä ajettu? ja missä tilanteessa leikkas kii?[/quote]
männällä oli ajettu 81h..suurimmaks osaks katu ajoa..ajoin moottori tietä noin 1.5km.[/quote]

liian vähä kaasua kierroksiin nähden? ;] mites välikaasuttelut ? ;]