Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

5.9.2007 22:38

SMK;-) kirjoitti:No vaikkapa Biltemasta tai mistä varaosaliikkeestä vaan. Ja kyllä, oikein arvelit, muista tarkistaa, että männänrengas on todella suorassa siellä pytyssä, vaikka tönärillä sylkyn yläpinnasta muutamasta kohtaa mitaten. Sylinteri on usein hieman kartio, mutta huomaat sen kyllä kun ujutat rengasta alemmas. Tuo katskovälysarvo on siis nimenomaan minimi.

Okei, kiitos taas neuvoista :) pitää vissiin sitte huomenna käydä se rakotulkki hakemassa!

Sitte vkl varmaan mäntä vaihtoon ;)

5.9.2007 23:08

lettukeisari: kirjoitti: Taitaapi wisecon männän mukana tulla lappunen jossa neuvotaan 0.35mm välyksen tekoon.


No mulla ei ainaka lukenu siinä lapussa mikä tuli wisecon männän mukana mitään tosta välyksestä..

5.9.2007 23:19

Eli lettukeisarin juttu on, nimittelyn ohella tästäkin päätellen, ihan suunsoittoa ja joku asioita laajemmin ymmärtämätön, mitään muuta kuin itseään ja egoaan kunnioittamaton pentupurkaus.

Noiden renkaiden lämpölaajenemisissa voi kuitenkin olla eroa, eli jos joku valmistaja käskee jotain tehdä, tehkää niin. Itsellä ollut Vertex, Wössner ja Asso mäntiä, niissä ei ole ollut ongelmia tuon asian kanssa ja kaikissa 0.15-0.20mm uutena.

6.9.2007 15:48

Pyh en myönnä mitään, mulla tuli lappu+ jokaosan äijä käski tekemään sen välys jutun. Mullehan on aivan sama mitä teette mäntienne kanssa, en väitä että se hajoisi jos ei rengasta viilaisi.

6.9.2007 20:09

Jep, katotaan että onko lappua vai ei ;) Siitä sen sitten näkee.

6.9.2007 20:37

näppituntuma kirjoitti:Pitääks vm 98 wr hussen pakoaukon säädintä putsata(nii oliks sillee et pa säätimen kansi pois ja paskat pois). Eikös se oo pakokaasulla toimiva. Kumma ku röpöttää yläkierroksilla eikä ota piikkiä ku ennen toimi hyvin samoilla säädöillä. paljolla uusia tai käytettyjä putkia sais, ku tos o muutama isompi klommo. seki varmaa vaikuttaa asiaan(ettei ota piikkiä).

Husse siis isoveljen enkä itse oo ajanu ko ei oo korttia, mut kun kyselin ni tollee sano. Sähkötki vi***llaa, vilkut ja valot ei toimi, mut ne tekee iskän tuttu.

Toivottavasti oikea topic, ja sori pitkästä ja epäselvästä viestistä.

Toivoisin vastauksia, ku en oo kovin hyvä näis korjaushommis ja takniikan kanssa.
Osaisko kukaa neuvoa? Olisin erittäin KIITOLLINEN!

6.9.2007 20:42

näppituntuma kirjoitti:
näppituntuma kirjoitti:Pitääks vm 98 wr hussen pakoaukon säädintä putsata(nii oliks sillee et pa säätimen kansi pois ja paskat pois). Eikös se oo pakokaasulla toimiva. Kumma ku röpöttää yläkierroksilla eikä ota piikkiä ku ennen toimi hyvin samoilla säädöillä. paljolla uusia tai käytettyjä putkia sais, ku tos o muutama isompi klommo. seki varmaa vaikuttaa asiaan(ettei ota piikkiä).

Husse siis isoveljen enkä itse oo ajanu ko ei oo korttia, mut kun kyselin ni tollee sano. Sähkötki vi***llaa, vilkut ja valot ei toimi, mut ne tekee iskän tuttu.

Toivottavasti oikea topic, ja sori pitkästä ja
epäselvästä viestistä.

Toivoisin vastauksia, ku en oo kovin hyvä näis korjaushommis ja takniikan kanssa.
Osaisko kukaa neuvoa? Olisin erittäin KIITOLLINEN!


No tota kannattais varmaan putsata se kaasari? ja sitte se mäntäki olis hyvä joskus vaihtaa, paljon sillä on ajettu?

6.9.2007 20:47

1080 kirjoitti:
näppituntuma kirjoitti:
näppituntuma kirjoitti:Pitääks vm 98 wr hussen pakoaukon säädintä putsata(nii oliks sillee et pa säätimen kansi pois ja paskat pois). Eikös se oo pakokaasulla toimiva. Kumma ku röpöttää yläkierroksilla eikä ota piikkiä ku ennen toimi hyvin samoilla säädöillä. paljolla uusia tai käytettyjä putkia sais, ku tos o muutama isompi klommo. seki varmaa vaikuttaa asiaan(ettei ota piikkiä).

Husse siis isoveljen enkä itse oo ajanu ko ei oo korttia, mut kun kyselin ni tollee sano. Sähkötki vi***llaa, vilkut ja valot ei toimi, mut ne tekee iskän tuttu.

Toivottavasti oikea topic, ja sori pitkästä ja
epäselvästä viestistä.

Toivoisin vastauksia, ku en oo kovin hyvä näis korjaushommis ja takniikan kanssa.
Osaisko kukaa neuvoa? Olisin erittäin KIITOLLINEN!


No tota kannattais varmaan putsata se kaasari? ja sitte se mäntäki olis hyvä joskus vaihtaa, paljon sillä on ajettu?

Mun mielestä tollanen käytös ei voi johtua pa-säätimestä tai putkesta.
Jos pa-säädin ei toimis tai jumittais nii joko ei ottais tai ottais piikin. Kyllä sen huomaa ku alatehot katoo.
Ja putken lommot tekee ylätehoja pehmeemmäks mutta ei oo ainakaan mulla tullu vastaan että rupeis sen takia röpeltään.

7.9.2007 10:48

Jos siellä alkukäyrässä on isompi lommo niin kyllä ainakin kannattais ensin oikasta. Kaveri sano Hussesta samaa ja mulla meni temmi ihan sekasi Kärmeksellä kun lyttäsin putken huolella. Tyhjäkäynti nousi, alaväännöt täysin kateissa, röpötti.

7.9.2007 16:36

joku myy mull mopostaan vaimentimen hintaa 100e? yvtä jos on

7.9.2007 17:43

Männäl ajettu alle 600km mut teen noi muut eka ja jos niil ei toimi ni sit ei auta ku pytty kylmästi auki.

Kiitos vastauksista. On todella paljo apua.

8.9.2007 11:48

Mikä mahtaa olla -07 wr:n alatiivisteen paksuus alkuperäsenä?

10.9.2007 15:53

oisko kellää myydä 250 wr vm95 kytkin vaijerii tai tietäis mistä sais.

10.9.2007 17:31

fiffi kirjoitti:oisko kellää myydä 250 wr vm95 kytkin vaijerii tai tietäis mistä sais.

http://www.jokaosa.fi/crossi/HUSQVARNA2005.htm CR/WR250 94-99 OS0160HV KYTKINVAIJERI HUSSE CR250 hinta 20e

10.9.2007 17:54

ei siel oo oon soittanu aikaa monee paikkaa et ei oo paljo vaihtoehtoja muutako et jollai ois jääny ylimääräinen :)