Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.5.2007 17:31

Vai mites olis kummiskin booritus?

30.5.2007 0:58

Kertokaas nyt että mikä mun sähköstartissa on vikana. Saattaa ihan vähän aikaa yrittää jotain ku painaa napista sit loppuu...sit ku uudestaan painaa ni ei tapahdu mitään. Akku on ok. Missä muualla voi olla vika? Koko moottori paskana?

30.5.2007 7:52

Johdot? Maadoitus? Startti / sammutus nappi? Startti moottori?

30.5.2007 9:22

No lähteeks se kiksillä käyntiin vai ei?

30.5.2007 15:42

SMK;-) kirjoitti:Vai mites olis kummiskin booritus?

No yks ja haille, uus poljin on kumminkin jo tulossa postissa.

1.6.2007 0:26

SMK;-) kirjoitti:No lähteeks se kiksillä käyntiin vai ei?


Lähtee kiksillä ja sammuu sammutus napista.

1.6.2007 0:30

Ei siinä koneessa silloin mitään ole.
Otappa se startin nappulalle menevä liitin ja yhdistä piehat hyppylangalla. Jos nyt starttaa ok, niin katkasija rikki. Ellei, yhdistä startin releen isot navat vaikka ruuvarilla, jos nyt starttaa niin rele rikki tai sille tulevat piuhat. Ellei, niin vedä akulta suoraan startin perseeseen, ellei vieläkään starttaa ok, niin sitten on startti tai bendix sökö.

Muistaakseni Husseissa ja muissakin euroissa olis sama startti. Saattoi olla kaikki irtoavat osat erilaisia, mutta itse starttimoottori sama. Kantsii ainakin verrata ellei starttia löydy hyllystä tai maksaa maltahita...

1.6.2007 12:30

Isoveljen temmin 530 smotossa oli startin ratas rikki ja sen takia ei käynnistynyt startista kunnolla mutta kiksillä lähti käyntiin.. joten voisko tää olla yks vaihtoehto hussen käynnistys ongelmaan?

1.6.2007 19:37

Vika selviskin jo, se oli liian yksinkertainen että sen olisi huomannu heti. Sulake oli palanu kun vaihdoin uuden niin lähti heti.

1.6.2007 22:13

Eiks olekin hienoo, kukaan ei osannu edes veikata sulaketta, tokhan se on katsottu jo...eikä sitä vian omalla kohdalle sattuessa huomaa katsoa ennen kuin on purkanu puol pyörää ;-)

1.6.2007 23:48

Varmaan lukee perkeleen monta kertaa täällä, mutta mitenkäs paljon hevosia tästä irtoaa täysitehoisena? Huiput?

1.6.2007 23:55

akuhappo kirjoitti:Varmaan lukee perkeleen monta kertaa täällä, mutta mitenkäs paljon hevosia tästä irtoaa täysitehoisena? Huiput?

Tehoa löytyy ihan tarpeeks ja lujaa kulkee, mutten mä nää mitään järkeä WR:rrää niiden takia alkaa hankkimaan..

3.6.2007 20:31

Tietääkö kukaan, saako Hussen WR-125 -90 - -94 malliin jostain Suomenmaalta Z10 eturattaan? Omasta Husasta pitäisi saada nopeutta pois ja tuon kyseisen Husqvarnan ratas käy tähän toiseen Ruotsin serkkuun...

14.6.2007 20:39

Itse ostin juuri pari päivää sitten tuollasen Husqvarna Wr 250 -92. Ihan mielenkiinnosta kysyisin että paljonkohan tuosta irtoaa tehoa? Oli pakko ostaa kun sain melkein ilmaseks :) Ja kuinka hyviin tuollaseen saa varaosia Suomesta?

20.6.2007 23:13

Jorkkos kirjoitti:Itse ostin juuri pari päivää sitten tuollasen Husqvarna Wr 250 -92. Ihan mielenkiinnosta kysyisin että paljonkohan tuosta irtoaa tehoa? Oli pakko ostaa kun sain melkein ilmaseks :) Ja kuinka hyviin tuollaseen saa varaosia Suomesta?

Tehoista en tiedä tarkkaa lukemaa, siinä 40-50hp välillä. Osia saa ainakin Mp-Racingilta luulisi muualtakin saavan, vaikka kyllä vähän vanhahko pyörä onkin jo..