Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.1.2007 16:43

sape kirjoitti:5h. kaveri ajellut harvakseen pellolla ja vähäsen montulla. Kyllä tähän tarinaan voin uskoakkin. Myyjän kaveri nimittäin on tuttu, ikänsä pelannut pyörien kanssa. Sm/mm tasolla rossia ynnä muuta!

Eine mitään paskaöljyjä käytä, huoltavat pyörätkin hyvin ;)


Miksi edes kysyt täällä kun kenenkään muun kokemuksilla/mielipiteillä ei näy olevan minkäänlaista merkitystä päätöksen tekoon?

Käyppä noutamassa pyörä niin nähdään miten pelittää jatkossa.

Apinaa koijataan...

17.1.2007 20:48

Saunamajor kirjoitti:Nostellaas hiukan taas...

Pitäis uudet valot saada husseen, mutta epäilyttää riittääkö magneeton puhti kyseiseen maskiin/viritykseen, eli mistä mahtais löytyä tietoa että minkä verran sieltä sitten puhtia irtoaa.

Offroadpro:n keskusteluista poimin:
"125 Husse poltaa tyhjäkäynnillä kolmea lamppua 2X20w + 1X35W jo lähes täydellä kirkkaudella."

17.1.2007 20:52

Miksi edes kysyt täällä kun kenenkään muun kokemuksilla/mielipiteillä ei näy olevan minkäänlaista merkitystä päätöksen tekoon?
No tottakai on! Pitää se vaan päätös tehdä ja taitaa jäädä tuo husku myyjälle. Pitänee ostaa jaappaanialainen niin saa paremmin osia ja helpommin myytyä ;)

18.1.2007 11:00

infoa hussen wr 250 -91 enskasta?

18.1.2007 15:29

Mulla olis kohta myynnissä siisti hussen 250wr vm. 2001 crossivarusteilla (myös enskavarusteet löytyy). Hinta asettuu varmaan 2300-2700 välille, en oo tutkinu vielä markkinoita. Aattelin laittaa tänne etukäteen kun tuntuu olevan aika aktiivinen foorumi.

24.1.2007 0:54

Kenelläkää mitää käryy kaykö wr kansi mun kato hussee?

25.1.2007 1:35

lettukeisari: kirjoitti:Kenelläkää mitää käryy kaykö wr kansi mun kato hussee?
Soitto maahantuojalle niin tulee varmistus ainakin..

Veikkaan että ei koska WR:ässä käytetään eri pyttyä..

25.1.2007 22:33

Minkäs lämpö arvon tulppaa oote käyttäny näin talvisi?

25.1.2007 23:47

Kumpaan? Husseen? Siihen kuulemma kesälläkin kasi...mutta mistä löytäis seiskoja? Kertokaa mullekin!

25.1.2007 23:55

SMK;-) kirjoitti:Kumpaan? Husseen? Siihen kuulemma kesälläkin kasi...mutta mistä löytäis seiskoja? Kertokaa mullekin!


denso iw22=7 iw24=8 iw27=9 on muuten sellaiset tulpat, jotka ei pala millään. hintansa veroiset.

25.1.2007 23:59

Pitää muistaa, että toi tulpan lämpöarvo myös määrää aika merkittävässä roolissa koneen käyntilämpötilankin, edellyttää toki että säädöt ok. Eli vaikka tulppa olis "ikuinen" ei kannata liian kylmää tai kuumaa laittaa, toisella keittää ja toisella karstaa.

26.1.2007 10:16

SMK;-) kirjoitti:Pitää muistaa, että toi tulpan lämpöarvo myös määrää aika merkittävässä roolissa koneen käyntilämpötilankin, edellyttää toki että säädöt ok. Eli vaikka tulppa olis "ikuinen" ei kannata liian kylmää tai kuumaa laittaa, toisella keittää ja toisella karstaa.


No ei tietenkään, vaan sopiva. Mun pyörään sopiva on 9 lämpöarvo. Kuumempaa en oo kokeillu, kylmempää kyllä.

Käytän noita densoja sen takia, että olen kelkan kanssa todennut ne paremmiksi kuin ngk:t. Tosin on ngk:llakin vastaavia, mutta maksavat metsämansikoita.

30.1.2007 12:22

Rupes kiinnostaa,kun olis 99vm hussen wr/crn takaiskari myynnissä,että mahtaakohan sopia vuoden 95 katuhusseen,jos jollain olis tietoo kuin leveät on iskarin kiinnikkeet,iskarin pituus(kiinnikkeen reiästä,alakiinnikkeen reikään),.. Olisin kiitollinen tiedoista..

6.2.2007 13:32

Manuel kirjoitti:En oo muuten kaatunu hussella vielä kertaakaan. Onko se sitten vähän :oops: vai 8) , en tiedä... En mää kunnon mettäajoo kyllä ole ajanut, kun muutaman kerran, kylärundin/leikkimisen lisäksi.

Sinänsä kyllä näin pitkänä helppo pitää toi pyörä pystyssä. Vielä kun salillakin käy, eikä ole ihan narukäsi enää. :wink:


Hahhah... Vähän oon nauranu, kun lukenu 3 v vanhoja viestejäni. Hussella oli kyllä tosi hauska ajaa! Nyt pikkuhiljaa palaamassa mopoilun pariin intin ym. jälkeen. Melkosen aktiivisesti tuli oltua tällä foorumilla joskus, onko täällä ketään vanhoja muita vanhoja nimiä? Wertin pongasin tossa ainakin, että on hiljattain kirjotellu.

6.2.2007 13:46

Manuel kirjoitti:
Manuel kirjoitti:En oo muuten kaatunu hussella vielä kertaakaan. Onko se sitten vähän :oops: vai 8) , en tiedä... En mää kunnon mettäajoo kyllä ole ajanut, kun muutaman kerran, kylärundin/leikkimisen lisäksi.

Sinänsä kyllä näin pitkänä helppo pitää toi pyörä pystyssä. Vielä kun salillakin käy, eikä ole ihan narukäsi enää. :wink:


Hahhah... Vähän oon nauranu, kun lukenu 3 v vanhoja viestejäni. Hussella oli kyllä tosi hauska ajaa! Nyt pikkuhiljaa palaamassa mopoilun pariin intin ym. jälkeen. Melkosen aktiivisesti tuli oltua tällä foorumilla joskus, onko täällä ketään vanhoja muita vanhoja nimiä? Wertin pongasin tossa ainakin, että on hiljattain kirjotellu.


Jos mut vanhaksi lasketaan ni hep! ;) eli vm01 asti täälä