Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

6.11.2006 22:31

Ei niitä taulukoit kannata liian tarkkaa syynätä, siitä vaa tulee sellanen orjallinen olo et joku huolto pitää tehä just nyt ja joku muu tunnin ajon jälkee. Ne oikeat huoltovälit kyl oppii ajan myötä. Ei mul oo oolu mitää taulukkoo ja ihan hyvin oon pärjänny.

6.11.2006 23:18

Tuolta yheltä saksankieliseltä sivulta ainaki saa kivasti tietoo tähän pahimpaan kuumeeseen.

http://www.husqvarna-motorrad.de/0_bedienung.php

Tuolta saa ohjekirjan ladattua sekä jonkun tapasen räjäytyskuva luettelon.

Toi linkki aukee siihen ohjekirja sivulle.

7.11.2006 10:17

markka' kirjoitti:
Seesami kirjoitti:
markka' kirjoitti:Miten ootte tykäny tästä Husqvarna Wr:stä katu/enska ajossa? +/-? Laatu? Tyyppiviat? Tällästä oon miettiny kevariks...

Kiitos :)


Ootko aatellu Husqvarna WRE:tä?


Oon sitäkin miettinyt.

Saunamajor: Kyl tollaset perus huollot, esim. öljyjen- tai mäntienvaihdot yms.


Sitten vaan kisaenskaa alle,WRE on varmaan aika mukava lötkö ajaa metsässä ja jos edes jonkinlaiset perushuolotoimenpiteet hallitsee,niin eiköhän tuosta selviä :)

7.11.2006 13:00

Kyllä se wre menee ihan riittävän hyvin metsässä ja enduropoluilla, kadulla se taas on huomattavasti mukavempi kuin wr. En mä ainakaan nää mitään järkevää syytä miksi ostaa wr kilvellisenä jos ei kummiskaan sen kovemmin aio enduroa harrastaa.

7.11.2006 13:45

Ite oon just vaihtamassa WRE:stä WR:ään. Jonku verran on tullu ajettuu ihan oikeita enskapätkiäki. Kyl sen eron huomaa.
WRE:llä pääsee mukavasti hiekalla ja tavallisilla mettäpätkillä. Mut jos tulee pikkusenki enemmän kivikkoo tai pomppuja nii kyl sitä rupee toivoon parempia iskareita yms.

7.11.2006 14:04

Onko muilla samanlaisia ongelmia ilmennyt talviajoissa, että kaasari menee ihan lumeen? Ja minkälaisia suojia ootte siihen kaasarin eteen väsänny?

7.11.2006 14:14

Ite leikkelin huovasta siihe vaa ympärille semmosen suojuksen, eli ei tarvii mitää ihmeempiä vaatimuksia täyttää sen materiaalin, vähä ku kestää lämpöä ja käytä mielikuvitusta.

7.11.2006 15:03

renze kirjoitti:Ite oon just vaihtamassa WRE:stä WR:ään. Jonku verran on tullu ajettuu ihan oikeita enskapätkiäki. Kyl sen eron huomaa.
WRE:llä pääsee mukavasti hiekalla ja tavallisilla mettäpätkillä. Mut jos tulee pikkusenki enemmän kivikkoo tai pomppuja nii kyl sitä rupee toivoon parempia iskareita yms.
Tottakai sen eron huomaa, mutta jos ajosta silti suurin osa on kadulla niin mielummin wre:n hommaisin.

14.11.2006 16:44

Jöö, husse jätti taas vaihteeks, vielä keskelle metsää, gallerias kuvat :)

Piru vieköö jos taas joudun ostaa kallista koneesee.

14.11.2006 17:59

No mitä se sun paskaläjäs tällä kertaa teki? Joko sä oot joka kerta kokoomisvaiheessa ryssiny jotain, et osaa säätää sitä alkuunkaan tai sitten sulla on joku täydellinen maanantaikappale.

16.11.2006 10:04

Multa löytyy alle 20h vanhoja koneenosia, jos on pudjetti tiukilla hussen kanssa :)

wr

18.11.2006 1:02

Käykö 96 vuoden wr:ään? minkä muun vuoden katteet? 2000?

Re: wr

18.11.2006 12:59

Esakatti kirjoitti:Käykö 96 vuoden wr:ään? minkä muun vuoden katteet? 2000?

Ei käy 2000 vuoden katteet.

18.11.2006 13:41

Käykö muun vuoden katteet kun 96?

25.11.2006 12:51

Paljonko 04 vuosimallin pyörään tulis maksamaan koneremontin tekeminen eli kaikki laakerit, stefat, tiivisteet, mäntä ja kytkin levyt ja mistä sais nuo halvalla?