Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

11.7.2004 21:31

Nyt siirryin minäkin Husse leiriin :) Tänään tuli ostettua tuollanen -02 wr :) Toivotaan ettei tule mitn ongelmia pyörän kanssa :o

11.7.2004 23:13

Mulla taitaa olla väärä topic, mutta eiköhän noi kaikki päde CR:iinki. Juu kyllähän tossa noita vastauksia jo tulikii, että kiitoksia vaan! Ne mp-racing myyjät on tullu sen verran tutuiks et ei mul ainakaa mitään ongelmia niitten kanssa ole.
Matzu: kiitti, mut ei kiitti! Sun hoppas on vähä turhan wanha, ostoslistalla on uus CR.

12.7.2004 5:54

t_m_s kirjoitti:Mulla taitaa olla väärä topic, mutta eiköhän noi kaikki päde CR:iinki. Juu kyllähän tossa noita vastauksia jo tulikii, että kiitoksia vaan! Ne mp-racing myyjät on tullu sen verran tutuiks et ei mul ainakaa mitään ongelmia niitten kanssa ole.
Matzu: kiitti, mut ei kiitti! Sun hoppas on vähä turhan wanha, ostoslistalla on uus CR.
En tiedä muiden kokemuksista, mutta ainakin mulle suurinosa mp-racingin myyjistä on pelkkiä mulkkuja, salminen etunenässä.

12.7.2004 8:54

se on kyllä aivan totta että ne on täysiä mulkkuja,
muutamaan kerran vittuilleet siihen malliin että meinas osat jäädä ostamatta.

13.7.2004 18:34

Salminen on mun mielestä kyl asjallisin myyjä siellä, Penttilän poika on taas niin #$%§!!! Alennukset on just tyylii 0,02%

13.7.2004 18:55

No niitä vaan vittuttaa ku ei oo pärjänny elämässään paremmin vaan joutunu myyjäks.

13.7.2004 19:48

juupa juu... kyllä mä ainakin voin suositella hussea..
mulla se on ollut nyt vuoden ja ei mitään ongelmia ole ollut kuin ne mitä edellinen omistaja oli ehtinyt tuhoamaan( peukalo keskellä kämmentä)
mullakin on jossain vaiheessa uusi cr 125 tai tc 250 tulossa, voi mennä ensi vuoden puolelle, kunhan saan rahat kokoon..

ja myyjistä: kumpikin salmine ja nuorempipenttilä on joskus vittumaisia mutta melkein aina saa asiallista palvelua..

ja osista: tähän mennessä kaikki on löytynyt hyllystä.

13.7.2004 21:17

Haha, mä tilasin eturattaan. Sanoivat että tilaa ja ens viikolla on. No sitte soitin viikon päästä (melkein 2vkoa mennyt) että kuuluuko siitä mitään, sanoi vaan "ai pitikö sulle tilata semmonen?" "eipäs me olla tilattu, menee 2vkoa." Jee jee \o/

13.7.2004 21:40

l
Viimeksi muokannut Skotti päivämäärä 1.12.2011 23:35, muokattu yhteensä 1 kerran

13.7.2004 22:38

KeiTtO kirjoitti:Nyt siirryin minäkin Husse leiriin :) Tänään tuli ostettua tuollanen -02 wr :) Toivotaan ettei tule mitn ongelmia pyörän kanssa :o


Taisit ostaa tomppaden vanhan hussen?

13.7.2004 22:42

Joo, mun vanha jäteöljypoltin sopalla on.

14.7.2004 0:07

multa meni 92vm husse wr:stä sähköt paskaks että kertokaahan kaikkitietävät, käykö ton uuden wr:än puola ja cdipoksi tohon vanhaan röttelöön? jumalauta kun ei mistään saa noita sähköosia näköjään. Kyllä ärräpäät lentää. ja koneeltahan tulee keltanen musta ja sininen johto niinkuin varmaan uudessakin mopossa? vastailkaa pls jos joku kykenee ;F

14.7.2004 23:26

Armotonta hussen korjausta: http://www.nic.fi/~time/kantojyrsin/ Eli tulipahan nyt sitten vaihdettua se mäntä. Tosin aika reilusti erilainen tuo CR:n mäntä, kuin mikä-tuossa-nyt-olikaan, puuttuu tapin voitelureiät, pakohelmasta kaksi reikää ja imuhelma leveämpi.

Ja kameran käyttöä opetellaan ;)

15.7.2004 14:49

furtzi kirjoitti:Armotonta hussen korjausta: http://www.nic.fi/~time/kantojyrsin/ Eli tulipahan nyt sitten vaihdettua se mäntä. Tosin aika reilusti erilainen tuo CR:n mäntä, kuin mikä-tuossa-nyt-olikaan, puuttuu tapin voitelureiät, pakohelmasta kaksi reikää ja imuhelma leveämpi.

Ja kameran käyttöä opetellaan ;)


miksi sä cr:än männän siihen laitoit?

15.7.2004 14:55

afam kirjoitti:miksi sä cr:än männän siihen laitoit?


Veikolta sen ostin, ja mainitsi että käy myös WR. Kyllähän se käy.. mutta on hieman erilainen, kuten asiasta/ominaisuuksista mainitsin ylempänä. Olihan tuo sentäs 60e halvempi, kuin alkuperäinen(?) mäntä mp-racingilta.