Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.6.2004 13:46

Jos joku kehui, että Husqvarnaan on osat halpoja niin on väärässä, otetaan esimerkiksi Eturattaat, 13piikkinen ~15e. 15 piikkinen 50e, 14 piikkinen 90e... Tietääkseni KTM:ään saa kaikki koot samaan hintaan?

29.6.2004 13:50

Matzu kirjoitti:Jos joku kehui, että Husqvarnaan on osat halpoja niin on väärässä, otetaan esimerkiksi Eturattaat, 13piikkinen ~15e. 15 piikkinen 50e, 14 piikkinen 90e... Tietääkseni KTM:ään saa kaikki koot samaan hintaan?


Eikö noihin saa sitten mitään muita ku alkuperäisosia? Esim. Renthalit maksaa jotain 20e luokkaa yleensä.

Edit: Väärä sana yhessä kohtaa.
Viimeksi muokannut Juha.N päivämäärä 29.6.2004 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran

29.6.2004 14:14

mitä seos-suhdetta suositellaan husqvarnaan?
itse olen käyttänyt 3%

29.6.2004 15:25

Matzu kirjoitti:Jos joku kehui, että Husqvarnaan on osat halpoja niin on väärässä, otetaan esimerkiksi Eturattaat, 13piikkinen ~15e. 15 piikkinen 50e, 14 piikkinen 90e... Tietääkseni KTM:ään saa kaikki koot samaan hintaan?


Paskanmarjat. 15piikkisen sain ainaskin itse 12eurolla vuosi sitten. En vaan pysty käyttämään ratasta kun lyhensin ketjut 13hampaiselle sopiviksi. Pittää kait jatkaa joskus jos jaksais.

Renthallit ainaskin on parinkympin luokkaa kaikki koot.

29.6.2004 16:48

40 e mä maksoin hussen 15 piikkisestä eturattaasta, harmittaa vieläkin.

3,5 % seosta tuli talvella käytettyä varmuuden vuoksi. 3 % on varmasti hyvä kesällä.

29.6.2004 20:53

vähä riippuu mistä ja mitä ostaa.
ite ostin renthallin rattaat 14 piikkisen 20e ja takarattaan 47e
ja kaikki koot oli saman hintaisia eessä sekä takana.

29.6.2004 21:10

Jooh, mulle MP racing väitti kivenkovaan että tarvikkeena ei saa noin isoa... pitäs ampua koko paska ilmaan.

10.7.2004 22:24

Apuva. Mistä saa tarvikkeena ylä T-kappaleita husqvarnaan? Siis se johon tulee etuhaarukan putket ja ohjaustanko kiinni. Mp-racing nyysi ~250e mokomasta läpyskästä. Tuolla rahallahan vaikka koneistuttaa muutamat tuollaiset titaanista.

10.7.2004 22:58

Allright pyytää semmosesta 224e ja merkki on Renthal... :D

11.7.2004 0:31

Ööö. Ensinnäkään Renthal ei tee omien sivujensa mukaan husqvarnaan t-kappaleita ja toiseks Allrightin luettelossa on x-merkintä eli ei oo. Mutta vois kait sitä huvikseen kiusata maanantaina all righttiä kun tilaan taas tonnilla rompetta.

11.7.2004 2:17

Oon tässä miettiny husse leiriin siirtymistä, ku tuo maahantuojaki pitää majaansa ihan täällä kotikylässä. Että kertokaapahan nytte husqvarna- kuskit onko noist husseista mihinkään? Onko kaikki tarvikeosat ja alkup. osat aivan perkeleen kalliita esim. japskeihin verrattuna ja saako hyvin osia Mp-reisinkiltä suoraan hyllystä? Mitään erityisiä tyyppivikoja nuissa ei taida olla, mutta kertokaapahan jos jotain isompaa on omasta mielestänne ilmaantunu! Kehujakin saa laittaa jos löytyy jotain esimerkiks huoltoa helppottavia husky-patettenteja.
btw. en oo mieheltä iteltään kysyny, mutta ottaako Skog laitettavaksi myös Marzocchi ja Sachs iskareita?

11.7.2004 3:31

jos uutta oot ostamassa ni kestää varmasti ainaki hetken...mun mielestä ehkä paras pyörä ajaa mitä markkinoilta löytyy!! varaosia saa hyllystä, mut jos jotai vähä eksoottisemapaa hajoo ni siinä kestää kukkaus tai puoltois et osa tulee maahan...ja noi mp-racingin myyjät on mun mielestä aika mulkkuu porukkaa!

11.7.2004 13:55

Joo, kyllä toi oma husse on ihan "hyvä" vekotin ollu, osaa hajoo paljon ja mp reisingiltä hyllystä ei saa mitään ja jos saa niin se pitää tilata ja kestää muutama viikko ennen kuin tulee, mutta onneks on ilmastointiteippiä, pikaliimaa ja nippusiteitä käytettävissä. pienemmät pysyy niillä :) mutta onneks tarvike osiakin löytyy jonkin verran.

11.7.2004 18:21

t_m_s kirjoitti:Oon tässä miettiny husse leiriin siirtymistä, ku tuo maahantuojaki pitää majaansa ihan täällä kotikylässä. Että kertokaapahan nytte husqvarna- kuskit onko noist husseista mihinkään? Onko kaikki tarvikeosat ja alkup. osat aivan perkeleen kalliita esim. japskeihin verrattuna ja saako hyvin osia Mp-reisinkiltä suoraan hyllystä? Mitään erityisiä tyyppivikoja nuissa ei taida olla, mutta kertokaapahan jos jotain isompaa on omasta mielestänne ilmaantunu! Kehujakin saa laittaa jos löytyy jotain esimerkiks huoltoa helppottavia husky-patettenteja.
btw. en oo mieheltä iteltään kysyny, mutta ottaako Skog laitettavaksi myös Marzocchi ja Sachs iskareita?
Osta mun valkokilpinen wr.

11.7.2004 21:22

Kyllä mä voin suositella hussee, vaikka omalla kohdallani ongelmia onkin ollut turhan tiheään mutta ne nyt on johtunu paljolti minusta. Muutenkin homma pitäs olla hankassa ite tuotannon puolelta varsinkin kun nyt tehdas on päässy ongelmistaan (väittäävät ainakin!?) niin homma pyörii kuten pitääkin. Suurinpiirtein kaikkea saa maahantuojalta hyllystä suoraan, ainoostaan todella eksoottiset osat, otka nimenomaan hajoo sillonku tarviis :( viipyy tilauksessa ~3vk. Mp-reisingin myyjistä joku on se mulkku mikä vituilee koko ajan mutta yleensä oon saanu todella asiallista palvelua.

Tarvikeosat ei oo niin yleisiä kuin japskeihin, mutta löytyy. Tosin jälleen ei löydy niitä eksoottisimpia osia tarvikkeena mutta perusjutut saa tarvikkeenakin.
Viimeksi muokannut nasu päivämäärä 11.7.2004 21:34, muokattu yhteensä 1 kerran