Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.12.2003 21:07

no jos ei niin, tää varmaan
helpottaa pikkasen-> http://www.sunpoint.net/~ManuelL

9.12.2003 21:25

Yamaha man kirjoitti:niin kuin tässäkin voidaan todeta älä usko kuulo puheisiin, vaan kokemuksiin! en ole kyllä nähnyt että olisi hussesta mennyt sähköt, kun olen ollut krossiradoilla katsomassa! sulla paavo ei taida olla muuta tekemistä kun haukkua hva:an sähköjä, vaikka et puhu kun kuulopuheiden pohjalta!
paavo älä sit riehu tästä koulus huomen!


voi jumalauta! Kuulopuheita ei ollut edellisessä viestissäni kuin yksi. Ja annoinhan esimerkkejä kuulopuheitteni tueksi esim. Manuelin hussen ja ne pari hussea karhin radalla. Tulipas tässä mieleen että siinä mun serkun enon 250cc hussessa on myöskin vaihdettu sähköt kertaalleen CR:n sähköistä WR:n sähköihin, ja niissäkin on ollut vikaa. Ja Wert:hän antoi juuri lisää esimerkkeejä sanojeni tueksi etä hussen sähköt eivät ole parhaimasta päästä.

tähän väliin palautetta Yamaha man:lle:

Tuosta "paavo" nimestä: Älä viitsi käyttää sitä "kutsumanimeä", jota saan kuulla koulussa jatkuvasti etenkin sinun taikka ilpin suusta. Ennemmin vaikka -Spegu-, taikka käytä ihan omaa nimeäni, koska tuo paavo nimi on ainakin omasta mielestäni hieman loukkaava minua itseäni kohtaan.

Olisiko sinusta hauskaa, jos sinua alettaisiin kutsua esim. mulkeroksi, tai kusijulliksi, tai hinttariksi, jota nimeä eräät nimeltä mainitsemattomat henkilöt sinusta käyttävät, tai jopa ihmiseksi, jolle on oma husse tärkeämpi, kuin koulu taikka oma elämä!

Joskus tuntuu että sinulla pyörä on aivan ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessäsi ja sitten vasta kaukana kaukana tuleepi koulu taikka jokin muu. Ei aina jaksaisi kuunnella sun seurassa
husse sitä, husse tätä -juttua. Se alkaapi pitemmän päälle olemaan aika pirun tylsää kuunneltavaa, kun joutuu keskimäärin 6 tuntia päivässä, viitenä päivänä viikossa kuuntelemaan sitä "p*skaa"!!!

Jatketaampas aiheessa: En ole sanonut että se hussen sähköjen haukkuminen olisi minulle kuin elämä. Sanoin vain, koska olen todennut sen asian. En huvikseni hauku minkään pyörän ominaisuuksia. Voisin vaikka sanoa, että KTM:ssä ei kestä kone niin paljoa kuin hussessa.
Taikka GasGasit leipovat herkästi. Oletko nyt tyytyväinen että haukuin muitakin pyöriä, kuin vain husqvarnoja? Oletko?

Ja ei riehuta tästä toisillemme koulussa, vain ja ainoastaan täällä.
Viimeksi muokannut -Spegu- päivämäärä 9.12.2003 21:26, muokattu yhteensä 1 kerran

9.12.2003 21:26

Mulla oli kesällä Husse(93) ja siinäkään ei toiminu sähköt. Puola siitä oli ilmeisesti mennyt, uutta ei saanut kun niitä ei enää tehdä. No ostettiin purkaamolta toinen puola, se toimi jotenkin mutta sitten meni virtapää paskaks. Että semmosta.

9.12.2003 22:15

lapsellista...
Viimeksi muokannut afam päivämäärä 9.12.2003 23:43, muokattu yhteensä 1 kerran

9.12.2003 22:33

epäröintiä tuon hussen ostoa kohtaan :roll:

9.12.2003 22:56

paljos muute manuelille on tullu noi rempat maksamaa?
muuten siis pyörä toimii loistavasti muilla?

9.12.2003 22:58

kyllä! älä epäröi en mäkään niin tehny ja sain hyvän pyörän.

9.12.2003 23:20

Pari vinkkiä:

Käy koeajamassa

Kysele tyypillisiä vikoja, että osaat varautua, jos sellanen tulee.



Yamaha Man: Mutta mä en puhu pyöräni ostosta niin paljoa, kuin sinä hussestas! Tai no en ainakaan omasta mielestäni!
Ja nyt nämä "päin naamaa huutamiset" loppuu tähän. Tai no sano jotakin tähän loppuun, jos haluat, mutta mä pyrin olla sanomatta mitään viestisi jälkeen, jos sellaista edes tulee tähän väittelyn liittyen.

10.12.2003 2:16

iha perc weeärrät

10.12.2003 3:30

Popi kirjoitti:iha perc weeärrät

Kerro lisää ... ? :roll:

10.12.2003 9:45

No Popilla oli muutama husse, eikä se vissiin oikein tykännyt niistä :)
Paskoja kaikki tyynni ja sillä siisti.

10.12.2003 11:12

No jos ei tän päivän aikaan löydy kotaria niin tuon weeärrän ostan :)

10.12.2003 12:06

onko porukka laittanu kahvanlämmittimiä pyöriinsä?

10.12.2003 12:12

Jos noi enskasähköt pettää tänä aikana, kun toi pyörä mulla on, niin sit kyllä potkin sen romuksi tonne tallin perään.

Eiköhän se nyt toimi silti. Valot on ainakin toiminu enskasähköillä täysin, eli enää ei ole polttimoita poksahdellu. Se johtuu siitä, että sinne asennettiin kondensaattori, mitä crossisähköjen kanssa ei ole.

Kyllähän tuo muuten on ihan asiallinen pyörä, jos ne sähköt pelaa.
Mää en viitti kommentoida kuinka yleisestä se husseissa on, kun en tiedä.

Luulen kyllä, että mun tapauksessa se crossi virtapää ei oikeen tykänny, kun ajoin vähän katuajoa. Ylikuumeni liikaa ja siinä meni käämit.

10.12.2003 17:47

Jos valojen villkumisella tarkoitatte että ne himmenee ja kirkastuu,niin se johtuu siitä kun kotareissa (yleeensä kisa-enskoissa) ei ole akkua niin valon kirkkaus menee kierrosten mukaan.