Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.8.2007 20:42

Te jotka ootte tota hussen pakoaukonsäädintä purkanu niin miten se homma tapahtuu?

Varmaankin siinä säätimen vasemmalla puolella oleva "kotelo" pitää irrottaa niin laakeri lähtee pois ja sitä myötä toi putki??


E: ei mitään enää, purettu.
Viimeksi muokannut Akekli päivämäärä 30.8.2007 22:36, muokattu yhteensä 1 kerran

30.8.2007 21:40

Paljonko menee puolikkaan Wr:n vaihteistolootaan öljyä?

30.8.2007 22:19

[turtlewax] kirjoitti:Paljonko menee puolikkaan Wr:n vaihteistolootaan öljyä?

8dl

1.9.2007 11:46

Minkäkokosta pääsuutinta te käytätte piikki WR:ssä?

1.9.2007 13:35

380-400

2.9.2007 12:54

Mitä suosittelisitte vaihtamaan männänvaihdon yhteydessä? Ainaki mäntä+ tiivisteet+ jäähynesteet. Mutta mitäs muuta? neulalaakeri?

Mistäs muuten saisi tota mäntäsatsia halvimmalla, ja mitä merkkejä suosittelisitte? Wisecoa oon itte kelannu. Sitä vissiin saa kaikkiväärältä?

2.9.2007 13:43

1080 kirjoitti:Mitä suosittelisitte vaihtamaan männänvaihdon yhteydessä? Ainaki mäntä+ tiivisteet+ jäähynesteet. Mutta mitäs muuta? neulalaakeri?

Mistäs muuten saisi tota mäntäsatsia halvimmalla, ja mitä merkkejä suosittelisitte? Wisecoa oon itte kelannu. Sitä vissiin saa kaikkiväärältä?
joo mäntä, tiivisteet, nesteet, neulalaakeri. Wiseco on hyvä.

2.9.2007 14:07

Onko sulla paljonkin kokemusta?

2.9.2007 14:14

Akekli kirjoitti:
1080 kirjoitti:Mitä suosittelisitte vaihtamaan männänvaihdon yhteydessä? Ainaki mäntä+ tiivisteet+ jäähynesteet. Mutta mitäs muuta? neulalaakeri?

Mistäs muuten saisi tota mäntäsatsia halvimmalla, ja mitä merkkejä suosittelisitte? Wisecoa oon itte kelannu. Sitä vissiin saa kaikkiväärältä?
joo mäntä, tiivisteet, nesteet, neulalaakeri. Wiseco on hyvä.


Wiseco on muuten hyvä mut sitä ei oo kun yhtä kokoo husseen..

2.9.2007 14:26

SMK;-) kirjoitti:Onko sulla paljonkin kokemusta?
no en nyt oo ikinä pahemmin haukkumisia siitä kuullut?

e: onko siinä sitten jotain vikaa?

Tähän ei muuten taida saada ollenkaan 2 renkaista mäntää? ite en oo ainakaan löytäny.

2.9.2007 15:08

H-nkka kirjoitti:
Akekli kirjoitti:
1080 kirjoitti:Mitä suosittelisitte vaihtamaan männänvaihdon yhteydessä? Ainaki mäntä+ tiivisteet+ jäähynesteet. Mutta mitäs muuta? neulalaakeri?

Mistäs muuten saisi tota mäntäsatsia halvimmalla, ja mitä merkkejä suosittelisitte? Wisecoa oon itte kelannu. Sitä vissiin saa kaikkiväärältä?
joo mäntä, tiivisteet, nesteet, neulalaakeri. Wiseco on hyvä.


Wiseco on muuten hyvä mut sitä ei oo kun yhtä kokoo husseen..

Niin no.. Mutta vanhakin mäntä on wiseco, joten kai sitte semmonen tulee ;)

Ja kiitos neuvosta taas kerran :)

2.9.2007 16:55

Entäs miten toi vertexi ? Assoa en taida ostaa, on se sen verran kallis tuolla mp-racingissa, ja tilaaminenkin saattaa kestää aika kauan.

suutin

2.9.2007 20:18

löytyiskö mistää suutin taulukkoa vm95 250 wr husselle tai sit joku tietäis minkälaistä laitetaa talveks ja nolla keleille

Re: suutin

2.9.2007 20:33

_kose_ kirjoitti:löytyiskö mistää suutin taulukkoa vm95 250 wr husselle tai sit joku tietäis minkälaistä laitetaa talveks ja nolla keleille


Sellasia oo olemassakaan! laita noin aluks joku 20numeroo (?) isompi ja lähe siitä kokeilemaan säätöjä! Talvella kannattaa myös peittää esim. toinen syyläri pahvilla.

2.9.2007 21:01

kyllä mun ohjekirjassa on suutin taulukko. Toinen akseli on lämpötila ja toinen korkeus merenpinnasta.