Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.7.2006 21:30

sähkömies kirjoitti:No harvoimpa koko kampuraa vaihdetaan mihinkään enduroon/crossiin?

Itellä sellanen pieni ongelma että kun iskee kaasun pohjaan nopeasti pieniltä kierroksilta niin husse yskäsee tai booaa, mutta tuota se tekee vain jos on ajanut vähänmatkaa esimerkiksi 1/4 kaasulla. Eli periaatteessa hitaassa mettäajossa ilmenee tota ongelmaa. pääsuuttimia on kokeiltu 380-430 väliltä, kaikilla tehnyt samaa.
Mul tekee samaa kylmänä, mutta kun kone lämpiää ni ei enää ilmene tota ongelmaa.

29.7.2006 21:49

Juzi4 kirjoitti:Mul tekee samaa kylmänä, mutta kun kone lämpiää ni ei enää ilmene tota ongelmaa.
Joo mutta mulla tekee tota nimenomaan lämpösellä/kuumalla koneella, kylmällä koneella se vielä korostuu.

29.7.2006 22:04

Aijaa, mul loppuu siihen ku kone lämpiää. Mites toi seosruuvi, ootko sitä säädelly tai missäs kunnos putsari on?

29.7.2006 23:04

Minkä kokonen tyhjäkäynti suutin on? Mitä nyt olen koittanut opiskella niin se vois myös vaikuttaa siihen.

29.7.2006 23:42

Se siis pelittää ihan hyvin jos avaa kaasua vain vähän, tai puoleenväliin. Mutta kun yrittää avata kokonaan nopeasti kaasua puolestavälistä ihan auki saakka niin se joko sanoo mooooo tai vaihtoehtoisesti yskäsee parikertaa, ja vasta sitten alkaa vetää kunnolla. Kovassa ajossa että kierrokset on ylhäällä lähes kokoajan ei tollasta ongelmaa ole. Mutta hitaamman puupyörityksen jälkeen kun lähtee availemaan niin :|

Pitää se tyhjäkäyntisuutin kattoa huomenna, neulaa olen kokeillut kaikki asennot läpi, nykynen mikä oli ennestääkin eli tokassa pykälässä niin toimii parhaiten. Seosruuvia olen myös käännellyt mutta ei siitäkään ole ollut hyötyä. Tulis se mäntäkin joskus niin sais senkin vaihettua kun toi nykyinen on jo, noh elämää nähnyt.

30.7.2006 4:31

Tulis se mäntäkin joskus niin sais senkin vaihettua kun toi nykyinen on jo, noh elämää nähnyt.

Jooh mullekki tulos uus mäntä,jotenkin tuntuu et toi ois väljä paska ku ei lähe mihkää mut se voi johtuu väleistä tai jtn.

30.7.2006 11:32

Hei kannattaa tilata suoraan perään toinen mäntä ja tiivisteet. Ei tarvitse kuin heittää paikalleen kun tunnit tulee täyteen ja muutenkin kulutus osia kannattaa pitää hyllyssä. (kun tuolla mp-racingilla tuntuu nuo toimitukset kestävän välillä ja välillä taas ei. Tänne Turkuun tosin osia tulee yllättävän hyvin)

30.7.2006 19:07

Eikös tässä pitäs olla 06 wr:ään käyvä sylinteri?
Tuleekohan tossa mäntä ja tiivisteet mukana?
http://www.geiwiz.de/shop/catalog/cylin ... 33793.html

30.7.2006 21:57

onko toi muka pytyn hinta ja jos on niin älä ees uneksi männästä ja tiivisteist tol hintaa. mut luulen et toi on joku pinnotus vaa. Jossain oli anaki sillai, et jos lähettää pytyn sinne jos on pinnotus paskana, niin saa uuden pinnotetun pytyn sielt vaihdos..

31.7.2006 11:40

http://www.suitzaman.fi/huolto.html

31.7.2006 11:51

juu sama homma varmasti tol geiwizis.. kun siiänähän lukeekin jotai "new coated in exchange" uusi pinnoitus vaihdos tjsp

31.7.2006 22:51

Nyt lahos husse ! prkl, just piti mennä enskaa ajaan nii eikös koneesta ala kuuluun kolinaa,,noh sammutin sitten ja mietin mikä vittu on, koitin kuuluuko sama kolina myös polkiessa(ei käynnissä), sama ääni kuului,,tehot eivät laskenu ja vaihteisto ei temppuillu eli onko nyt menny petarit ja kiertokanki paskaks.?

31.7.2006 22:54

kgtm kirjoitti:Nyt lahos husse ! prkl, just piti mennä enskaa ajaan nii eikös koneesta ala kuuluun kolinaa,,noh sammutin sitten ja mietin mikä vittu on, koitin kuuluuko sama kolina myös polkiessa(ei käynnissä), sama ääni kuului,,tehot eivät laskenu ja vaihteisto ei temppuillu eli onko nyt menny petarit ja kiertokanki paskaks.?


Molemmat hyvin todennäkösii mutta otappa magneeton vauhtipyörä pois, kato ensin kiila ja sitte kokeile kampuran päästä heiluuko koko paska niin tietää melko varmasti vian.

1.8.2006 0:35

Myykää joku mulle cr penkinjatke (eli toi mis eiole tuota kilventelinettä) saa olla myös jokin muun merkin, mutta täytyy sopia tohon. (yv:llä)

1.8.2006 14:15

PENKINjatke ;-))