Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

11.11.2007 12:47

Laitoit sen männän väärin päin tai unohdit pistää pakoaukonsäätimen kiinni (jos siinä on)?

12.11.2007 15:55

kyllä mää sen männän oikein päin laitoin nuoli pakoaukkoo päi ja ei siin mtn pako säädintä oo mutta sammutus nappi ei toimi olisko vika sähköissä?

13.11.2007 16:32

Onko vuoden 90 cr:än pytty porautettavissa?

13.11.2007 18:30

En tiedä, miten mäntää vaihtaessa saa aikaan sähköviean?

13.11.2007 18:37

okk

25.11.2007 22:29

kumpi olis järkevämpi, joku -04 kotari vai 91-95 vm kawa kx?

25.11.2007 23:55

Karppazon kirjoitti:kumpi olis järkevämpi, joku -04 kotari vai 91-95 vm kawa kx?


Yleensähän se niin on että uudempi on parempi. Ite kyl ottaisin ton Kotarin jos nuo ois vaihtoehdot..
Toki riippuu miten niitä pelejä on huollettu.

26.11.2007 20:21

a.c.e kirjoitti:
Mx-135 kirjoitti:niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.


Kyllä näissä jossain kierroksissa rajoitin on, vai miksi kuvittelen esim. nelarien "paukkuvan" kun niissä väännetään ilmassa kaasu pohjaan?

Yleensä nuo virisytkäboksit säätää rajoitinta hieman alkuperäistä korkeammalle...


eikös se 2t:ssä ole tehty ainakin siten, että vedetään syttyennakkoa reilusti lisää jollain kierroksilla-> kone ei ota enempää jenkaa, vaan huutaa ns. rajotinta vasten.

27.11.2007 8:46

uijui kirjoitti:
a.c.e kirjoitti:
Mx-135 kirjoitti:niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.


Kyllä näissä jossain kierroksissa rajoitin on, vai miksi kuvittelen esim. nelarien "paukkuvan" kun niissä väännetään ilmassa kaasu pohjaan?

Yleensä nuo virisytkäboksit säätää rajoitinta hieman alkuperäistä korkeammalle...


eikös se 2t:ssä ole tehty ainakin siten, että vedetään syttyennakkoa reilusti lisää jollain kierroksilla-> kone ei ota enempää jenkaa, vaan huutaa ns. rajotinta vasten.


Nykypäivänä kyllä. Mutta lopputuloshan on käytännössä sama. Täähän estää sen ettei pyörä esim. alastulossa tökkää niin äkkiä, jos "rajoitin" tulee vastaan.

pakoaukon säädin

9.12.2007 21:17

onko vm 1991 kawasaki kx 80cc pakoaukonsäädintä? jos on niin miten se säädetään.?

9.12.2007 22:52

Jos sulla on se pyörä, niin onko vaikeeta kattoo oisko siellä sellaista?

Re: pakoaukon säädin

9.12.2007 23:45

kawasakikx69 kirjoitti:onko vm 1991 kawasaki kx 80cc pakoaukonsäädintä? jos on niin miten se säädetään.?

Ei ole.

11.12.2007 16:38

Nyt on männällä ajettu tollanen 25 tuntia harrasteajoa, ja pitäis ruveta vaihtamaan. Saako v.1999 Yamaha Yz 80 pyörässä männän vaihdettua, ilman että se täytyy purkaa ihan osiin? (joltain pro:lta kävis nopeesti, mut mulla monen päivän homma)

Eli miten on?

11.12.2007 17:25

eiköhän se ole suunnillen että penkki ja tankki ensin pois tieltä, sen jälkeen pytty irti ja uutta mäntää ja neulalaakeria tilalle. Kannattaa vaihtaa tiivisteetki samalla. ei ole niin vaikea homma kun miltä tuntuu ;)

11.12.2007 21:36

PKS kirjoitti:eiköhän se ole suunnillen että penkki ja tankki ensin pois tieltä, sen jälkeen pytty irti ja uutta mäntää ja neulalaakeria tilalle. Kannattaa vaihtaa tiivisteetki samalla. ei ole niin vaikea homma kun miltä tuntuu ;)


Ok, kiitti.