Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

12.10.2007 22:36

Mitä haitta on jos pytyssä on naarmuja?

13.10.2007 11:08

Ei ole vääntöä eikä tehoa ja kasvattaa kiinnileikkaamisriskiä.

14.10.2007 12:32

Mitäs tekisin kun vuoden 90 cr saa liikaa bensaa. Seosta
pienemmälle vai? Itsellä ei ole mutta ilmotuksessa sanottiin viaksi että saisi liikaa bensaa.
Takajarru puuttuu myös. Hinta 400

18.10.2007 22:50

Hei olisiko kellään myydä minulle jonkunlaista toimivaa 29mm kaasaria, joka tulisi mun Kawaski kx "kasikymppiseen"? Olisi meinaan todellinen kiire, että pääsisi ajelemaan vielä ennen lumia. Pistäkää vaikka yv:tä jos olis kaasri myynnis.

19.10.2007 0:12

Hei Stalker, mitäs jos jo pikkuhiljaa lopettaisit? Etkö sä nyt tosiana ymmärrä, vaikka jo ties kuinka moni sulle on tota tolkuttanu, että kunto sen ratkasee. Ei pysty netissä sanoon mitään, sit pystyy kun pääsee testaan mopon itse. Ja kutne jo sanottu, taas ties kuin moneen kertaan, ton hintaluokan vehkeitä EI KANNATA OSTAA!

Kesämies, miksei käy joku orkkis 28mm? Miksei käy vaikka trial-pyörän Dellorto? Semmosen 26mm saat satasella ja sun kawa toimii sillä paremmin kuin 28mm. Vanhemmissa on jo siellä sun täällä vähän sitä sun tätä sanomista, satku sieltä ja toinen täältä niin aina vaan huonommin toimii isolla höngällä.

njoo

24.10.2007 21:32

hei mikä olis vikana jos aluksi lähti ekalla käyntiin ja ajoin vähän aikaa ja sitten kun vaihoin vaihetta nii hyyty ja sitte lähti taas ekalla hyvin käyntiin mutta sitten taas hyyty ja ei enää lähtenyt käyntiin tulpassa ei ole vikaa!+????? missä vika?? kyse on kawasaki kx 80cc vm 1991

ei lähe käyntii

24.10.2007 21:36

otin kawasaki kx 80cc vm 1991 tallista löin käyntiin ja toimi hyvin ajoin vähä aikaa ja kun vaihdoin vaihetta niin hyyty ja sitten lähti ekalla käyntiin hyyty taas ja sitten ei enää lähteny käyntiin? missä vika tulpassa ei ole vikaa?

honda cr 80

24.10.2007 21:57

Miten pittää ajaa honda cr 80 sisään kun laittaa uuden männän?

Re: honda cr 80

24.10.2007 22:01

Toni110 kirjoitti:Miten pittää ajaa honda cr 80 sisään kun laittaa uuden männän?

Käytät lämpimäksi, hyppäät selkään ja annat kaasua niin perkeleesti. :D

Re: honda cr 80

25.10.2007 17:18

HoLe kirjoitti:
Toni110 kirjoitti:Miten pittää ajaa honda cr 80 sisään kun laittaa uuden männän?

Käytät lämpimäksi, hyppäät selkään ja annat kaasua niin perkeleesti. :D
eikö tarvi ajella sievästi?

28.10.2007 0:37

SMK;-) kirjoitti:Hei Stalker, mitäs jos jo pikkuhiljaa lopettaisit? Etkö sä nyt tosiana ymmärrä, vaikka jo ties kuinka moni sulle on tota tolkuttanu, että kunto sen ratkasee. Ei pysty netissä sanoon mitään, sit pystyy kun pääsee testaan mopon itse. Ja kutne jo sanottu, taas ties kuin moneen kertaan, ton hintaluokan vehkeitä EI KANNATA OSTAA!


Kuhan kysyin. Ei siitä tartte päreitänsä polttaa. En kyllä tota olekaan enää ostamassa.

2.11.2007 19:37

HoLe kirjoitti:Tehari kiinni, kansi vaihtoon, CDI parempaan + kierrosten rajotinta vois vähän säätää. Sitten vähän viilausta ja muuta pientä... Noita siis huipputehojen hakijalle.
niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.

2.11.2007 20:02

Mx-135 kirjoitti:niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.


Kyllä näissä jossain kierroksissa rajoitin on, vai miksi kuvittelen esim. nelarien "paukkuvan" kun niissä väännetään ilmassa kaasu pohjaan?

Yleensä nuo virisytkäboksit säätää rajoitinta hieman alkuperäistä korkeammalle...

2.11.2007 21:15

Mx-135 kirjoitti:
HoLe kirjoitti:Tehari kiinni, kansi vaihtoon, CDI parempaan + kierrosten rajotinta vois vähän säätää. Sitten vähän viilausta ja muuta pientä... Noita siis huipputehojen hakijalle.
niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.

Ai rupeet haukkuu mua tietämättömäksi? Tarkistappas omat tietos ensin ennenkuin rupeet pätemään. ;)

edit: Sitäpaitsi se viesti oli kirjotettu lähes 4kk sitten. Kyllä joku olisi korjannut jo, jos olisin väittänyt väärin.

Kawasaki kx 80cc vm 1991

11.11.2007 12:46

vaihoin tohon kawasaki kx 80cc vm 1991 männän ja ei taho kiertää kunnolla vaikka oon jo ajanu pari tankillista? missä mahtas olla vika?