Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

7.6.2006 12:34

Ostakaa ennemmin Yamaha tai KTM ;)

7.6.2006 15:29

Nyt olis katottuna Kawasaki KX-80. Kertokaapas siitä hyviä ja huonoja puolia, semmosia yleisiä KXään liittyviä.Tossa on noita omia vikojakin mutta kiinostas noi Kawan viat noin yleensä. Eli onko paska kone,runko,jousto... Kävin ajelemassa sillä ja hyvin toi tuntus lähtevän ja melko hyvä se on ajaakki

7.6.2006 21:36

kyllä se hetken tuntuu lähtevän ite oon aattellu vaihtaa isompaa. mut huonoo et joutuu korjaa aika useest ja osien tulo kestää jonkin aikaa mut hyvää on ajettavuus ja kyl mull ainakin lähtee paremmin kun kaverin yz 80:nen

14.6.2006 19:48

vaikuttaa siltä että se kawa jota oon ostamassa on vuoden 88 malli. tolta yheltä netti sivulta katsoin että ois vuonna 1988 tullu levujarrut taakse. Pitää kattoo se runko tai koneen numero ja tarkistaa se vuos luku varmaks.

18.6.2006 1:19

Tm on hyvä crossi. :D

18.6.2006 16:13

JoneZone kirjoitti:Tm on hyvä crossi. :D


Ei taida olla crossi/enskapuolella vitsitopikkia kun tänne pitää kirjotella noita.

18.6.2006 19:10

No mitä nyt kaverilla on Tm niin ei siinä oo kauheestikkaan vikaa ollu, valitteli sitä kun on niin huono penkki että ei saa jaloilla puristettua, vaikka eihän siitäkään tiiä että onko kuskista sit kiinni, en oo sillä ite ajanu mutta ei se penkki kyllä parhaalta maholliselta tunnu. :D Joo mut penkki sikseen, Ainoo vika tossa kaverin temmissä oli että vaihteet vähän temppuili mutta eipähän nuo oo enää tuntunu temppuilevan. Ei se Tm mikään vallan surkeakaan oo.

18.6.2006 19:17

JoneZone kirjoitti:Ei se Tm mikään vallan surkeakaan oo.

Pian se nähdään.
Nimim. Tällä viikolla talliin tuli 85cc TM

yamaha yz 80 -92

19.6.2006 16:03

Sattuisiko kenelläkään olemaan 90-luvun alkupuolen 80cc yz purkupyöränä, kun tarvitsisin takalinkkuun sellaisen suojaprikan (tai miten sitä nytten kuvaisikaan) tai onko tiedossa mitään mp purkaamoita, joista voisi tiedustella? Suitzamanilta kyselin jo- ei ollut.. Miten muuten on eturattaan kiinnitys yamha yz 80cc vm -92?

Re: yamaha yz 80 -92

19.6.2006 21:25

yz125-01 kirjoitti:Sattuisiko kenelläkään olemaan 90-luvun alkupuolen 80cc yz purkupyöränä, kun tarvitsisin takalinkkuun sellaisen suojaprikan (tai miten sitä nytten kuvaisikaan) tai onko tiedossa mitään mp purkaamoita, joista voisi tiedustella? Suitzamanilta kyselin jo- ei ollut.. Miten muuten on eturattaan kiinnitys yamha yz 80cc vm -92?


Villi veikkaus riivin kiinnityksestä: Mutterilla...ainaki mulla vuotta uudemmassa piikissä.

20.6.2006 19:26

Aatelin et investois tohon Kawaan sen alipaine hässäkän jolla saa pois viiveen kaasusta. Ei vastaa kaasuun ihan toivotusti tällä hetkellä. Sen Malossi Macsin meinasin tilata, eihän se maksa ku alle 40e

Re: yamaha yz 80 -92

22.6.2006 0:07

jutila kirjoitti:
yz125-01 kirjoitti:Sattuisiko kenelläkään olemaan 90-luvun alkupuolen 80cc yz purkupyöränä, kun tarvitsisin takalinkkuun sellaisen suojaprikan (tai miten sitä nytten kuvaisikaan) tai onko tiedossa mitään mp purkaamoita, joista voisi tiedustella? Suitzamanilta kyselin jo- ei ollut.. Miten muuten on eturattaan kiinnitys yamha yz 80cc vm -92?


Villi veikkaus riivin kiinnityksestä: Mutterilla...ainaki mulla vuotta uudemmassa piikissä.


MInulla kans tuossa piikkisessä vm.-98 on mutterilla, mutta olen yrittänyt noita räjäytyskuvia kattoa, muttei siellä ole oikeen kunnolla sitä kiinnitystä näkyvillä. Pelkkä lukkosokka näkyy niissä kuvissa, muttei oikeastaan muuta. Ei se kyllä pelkällä sokalla voi olla, ku on väljää siinä enemmän kuin laki sallii..

3.7.2006 14:36

Ei kannata ostaa ollenkaan 80-85cc... Koko on aivan surkean pieni ja tehot ei päätä huimaa., Korkeintaan 1päivän ajan ja heti sen jälkeen saa olla ostamassa uutta.... Onko muuten terve yz jos aprilia vie 2-päällä kiihdytyksessä=?

3.7.2006 23:58

Wille123 kirjoitti:Miten nopesti kasikymppi kiihtyy vaikkapa :roll: ...kuuteenkymppiin? Niin niin, riippuu väleistä, mutta suunnilleen? :-?


itellä on yamaha yz 80 kyllä lähtee ku puolukka pill**ta

4.7.2006 10:02

pastori kirjoitti:
Wille123 kirjoitti:Miten nopesti kasikymppi kiihtyy vaikkapa :roll: ...kuuteenkymppiin? Niin niin, riippuu väleistä, mutta suunnilleen? :-?


itellä on yamaha yz 80 kyllä lähtee ku puolukka pill**ta


Vastasitpa just kaks vuotta vanhaan kysymykseen, vieläpä todella typerästi. Onnittelen.