Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

27.5.2005 21:29

kannataiskohan ostaa vuoden -88 ktm 80cc.. hinta on jotain 500-800¤... oon vaan lukenu että vanhat kotarit ei ois kovin kestäviä? sillä ei oo ajettu pariin vuoteen mutta on aika "haukka" kuulemma mökkikäytössä. On kuulemma painellu jonku kawan piikin rinnalla kiihyssä.. ukko taitaa kyl puhuu vähä paskaa ku sanoo et lähtee ekal käymään. Pyörä on isorunkoinen ja pyöräinen...

27.5.2005 21:34

toi "mökki käytössä" epäilyttää. mahtaako olla huollot tehty ajallaan. se on varmaa olla sen kawan vieres siin lähös...tai toi kottarainen on saanu etumatkaa;)

27.5.2005 21:44

kirjotin ton vähän huonsti.. siis myyjä tarkotti että ei enää radalla kova peli mutta omassa käytössä ihan hyvä peli...! peli peli... :D

28.5.2005 9:51

Nyt on kawassa vaihdekiksin akselin spoorit niin huonossa kunnossa että poljin ei ota kiinni, enkä jaksaisi alkaa akselia vaihtamaan.. Onko teillä mitään ideoita? Joku super-liima? (muita kun hitsaaminen) Kiitos, jos joku jaksaa vastatakin.

28.5.2005 11:50

pyöräytä joku pellinpala siihen käynnistyspolkimen reiän ympärille
ja sitten tohotat sen verran hitsipillillä että se metalli "sulaa" siihen akselin
pään ympärille. jossain vanhassa ruoskassa mulla oli joskus tommonen
patentti...:)

28.5.2005 12:04

Kertokaahan että onko 96vm temmissä pakoaukon säätimet, nestekytkin , voiko noin vanha temmi olla 85cc ja mistä temmiin saa mäntiä?

28.5.2005 15:30

_Mighty_ kirjoitti:Kertokaahan että onko 96vm temmissä pakoaukon säätimet, nestekytkin , voiko noin vanha temmi olla 85cc ja mistä temmiin saa mäntiä?


On pa säädin, nestekytkin ja 85cc pannu.
Mäntiä ja muita osia saa puromotorilta.

29.5.2005 1:22

Olisiko minulle hyvä joku 80 tai 85 välikoko olen joku 155cm pitkä.
Saako lain mukaan ajaa hiekkamontuilla. <--(tyhmä kysymys)

29.5.2005 11:02

mizgu! kirjoitti:Olisiko minulle hyvä joku 80 tai 85 välikoko olen joku 155cm pitkä.
Saako lain mukaan ajaa hiekkamontuilla. <--(tyhmä kysymys)


Kyllä jos sulla on maanomistajan lupaa ajaa siellä.

29.5.2005 12:57

Baco kirjoitti:
mizgu! kirjoitti:Olisiko minulle hyvä joku 80 tai 85 välikoko olen joku 155cm pitkä.
Saako lain mukaan ajaa hiekkamontuilla. <--(tyhmä kysymys)


Kyllä jos sulla on maanomistajan lupaa ajaa siellä.


Niin ja jos tarkkoja ollaan se pitää olla suljettu alue (esim. puomi eteen)

29.5.2005 13:39

Oon tajunnu et jos mulla on pari hehtaaria maata ja ajan siellä rossila ja joku tulee sinne ja vaikka ajan sen päälle niin ei oo mun vika ku se on mun maata ja sitä myötä suljettu alue ei sinne oo muilla asiaa...

29.5.2005 14:10

Tahallisten vahonkojen aihettaja korvaa aina, oli se sitten missä vaan.

29.5.2005 19:08

Fleshgear kirjoitti:Tahallisten vahonkojen aihettaja korvaa aina, oli se sitten missä vaan.


No mutta eihän sinne saa tulla toisen maille kukaan ilman lupaa...:)

Mut nyt loppu offtopic...

29.5.2005 19:12

Ex FMX kirjoitti:Oon tajunnu et jos mulla on pari hehtaaria maata ja ajan siellä rossila ja joku tulee sinne ja vaikka ajan sen päälle niin ei oo mun vika ku se on mun maata ja sitä myötä suljettu alue ei sinne oo muilla asiaa...


Oot tajunnu väärin. Se että omistat jonkun pellonpalan ei tee siitä alueesta suljettua, kysy vaikka vakuutusyhtiöltä. Kaksirivisellä piikkilanka-aidallakaan aidattu pelto ei ole paikallisen vakuutusyhtiön mukaan suljettu alue.

29.5.2005 21:18

Jokamiehen oikeudella taitaa saada tallustaa abot missä vaan. Eli jos siellä metsässä joku mummo poimii maroja ja sä täräytät eturenkaas sen ahteriin, niin maksumieheksi joudut. Sun pitäis todennäköisesti aidata 2m korkealla verkkoaidalla ne sun maat ja pistää puomit jokaisen tien suulle. En kyllä tiedä, onko se alue vieläkään suljettu, mutta joo. Eipä jaksa hirvittävästi kiinnostaa, kun ei ole kuin 1,5ha maata, jossa ei ukko anna ajaa.