Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

25.12.2004 13:37

miten päin tossa 80cc yammussa vm:91 pitää olla läppät? jäykät ala vai ylä puolelle... vittu,kun annoin kaverin testata tota jäällä niin ajo n.2km tehopiikki päällä niin se leipas.. nyt en tiiä miten pitäis laittaa noi läpät kiire!!!(kauhee hinku ajamaan! ;-))

25.12.2004 14:41

monkey kuski kirjoitti:miten päin tossa 80cc yammussa vm:91 pitää olla läppät? jäykät ala vai ylä puolelle... vittu,kun annoin kaverin testata tota jäällä niin ajo n.2km tehopiikki päällä niin se leipas.. nyt en tiiä miten pitäis laittaa noi läpät kiire!!!(kauhee hinku ajamaan! ;-))
no jos on semmoset 2-portti läpät, niin tietenki se isompi ja jäykempi läppä alle ja pienempi ja löysempi päälle.

18.4.2005 19:15

minkäslaiseet sakot rapsahtaa jos tollasella 80cc mopottimella (esim. kx) puottaa yleisel tiel menemään kun talveks meinasin hommata kun kevari menee seisokkiin. elikkä. piikkikortti löytyy joten paljon mahdolliset sakot?

18.4.2005 20:05

Tyhmä, anna olla.

18.4.2005 20:40

ku täällä oli aijemmin noista tehoista.. niin niin ei se teho vaan miten sillä ajetaan.. ;)

18.4.2005 21:11

-miquel- kirjoitti:minkäslaiseet sakot rapsahtaa jos tollasella 80cc mopottimella (esim. kx) puottaa yleisel tiel menemään kun talveks meinasin hommata kun kevari menee seisokkiin. elikkä. piikkikortti löytyy joten paljon mahdolliset sakot?
Et kyllä ajele crossilla yleisillä teillä, sehän vaan pilaa koko lajin maineen! tyhmää, tyhmää!

18.4.2005 22:03

pilaapa hirveesti :D joo, antaa olla

18.4.2005 22:26

-miquel- kirjoitti:pilaapa hirveesti :D joo, antaa olla


Mieti hieman mitä ihmiset alkavat miettimään tästä harrastuksesta kun joku alkaa pujottelemaan mummoja jollain helvetin kovaäänisellä krossilla.

Ihan sun vuoksesi toivon että sakot ovat todella todella suuret.

18.4.2005 22:30

MCL kirjoitti:
-miquel- kirjoitti:pilaapa hirveesti :D joo, antaa olla


Mieti hieman mitä ihmiset alkavat miettimään tästä harrastuksesta kun joku alkaa pujottelemaan mummoja jollain helvetin kovaäänisellä krossilla.

Ihan sun vuoksesi toivon että sakot ovat todella todella suuret.


en mää sillä nyt mitään markettia ympäri meinannu ajella!! täällä peräkorvessa on jokavuos jollain jampalla ollu jonkin sortin crossipyörä talvella ajossa mut ajattelin kysyä vaan että paljon siitä rapsuu sakkoja ja että onko kellään kokemusta aiheesta! kauhee kitinä ja valitus heti alkaa kun jotain koitat kysyä ;)

18.4.2005 23:40

Kyllä siitä sakkoa saa todella rankasti. Aikanaan samassa jääkiekkojoukkueessa pelasi yks tyyppi joka ajoi kaupungissa 80cc kx:llä, taidettiin olla jotain 16 vuotta sillon. Tottakai se aikanaan jäi sitten kiinni. Yritti raukka lähteä karkuun, mutta poliisiauto oli kiilannut lopulta ojaan(lumipenkkaan) 90km/h nopeudesta. Et kyllä uskokaan kuinka paljon sai sakkoa. Sanon se silti: yli 4000 entistä suomen markkaa (~700¤) ja B-ajokortti lykkääntyi parilla vuodella (18:sta vuodesta). Se on aika iso sakko alaikäiselle henkilölle.

Ja totta helvetissä se kadulla ajaminen(tai oikeastaan se melu) pilaa niinkutsutun "maineen", joka jo ennestään on huono.

19.4.2005 20:24

minä kävin tuossa pari vuotta sitte ajelemassa tuolla yksillä mettäteillä ja hiekkamontuilla ja kaverit tuli sinne peräkärryn kans. ite ajelin crossilla sinne ja joku oli kattonu siitä autosta rekisterikilvet ja soittanu poliisille ku oltiin toisen maalla ajamassa. ja jotain ihmeen kautta ne kytät sai sitte selville että olin ajanu tietä pitkin sinne. tuli toisen maalla ajamisesta ja tiellä ajamisesta 15 päiväsakkoa. eli ei kovin paljoa kertyny ku ei ollu tuloja pahemmin sillon. yhteensä jotain 100e.

28.4.2005 20:49

Kuinka pitkä männän vaihto väli 80cc honda cr 98 vuosmallissa, kun olen ajanu semmosta aika harrasteajoo tiellä ja moottorikelkka uralla.

28.4.2005 20:58

:Hillevi:91: kirjoitti:Kuinka pitkä männän vaihto väli 80cc honda cr 98 vuosmallissa, kun olen ajanu semmosta aika harrasteajoo tiellä ja moottorikelkka uralla.
No suositeltava on noin 20-40h mut mun miellestä se kestää tommosta harrastusta jonkin 60 tuntii...? sanokaa jos olen väärässä...

28.4.2005 21:07

Pakko mainostaa myynnissa KX uusi CDI boxi.

28.4.2005 21:12

Endurot_rocks! kirjoitti:Pakko mainostaa myynnissa KX uusi CDI boxi.


Hyvä hyvä hyvä,vielä kun mainitsisit mihin vm niin bravuur.