Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

20.9.2004 18:24

t_m_s kirjoitti:
Ex FMX kirjoitti:No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!
http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG


Jos toi siis on pöytäosio jossa noi kaks ihmistä seisoo, nii on kyllä aika tappo pöytä! Ite oon pitäny hyvinkään isointa ihan mukavan kokosena, mut toi on kyl jo ISO. Ja mä en pääse hyvinkään isointa yli (en osaa ottaa tarpeeks vauhtii koska mutka ennen sitä), onko tota ennen paljon tilaa ottaa vauhtii?


No on siinä sellanen 50m matkaa mutta se on aivan vitun möykkynen se käy aika vitun korkealla mun isoin hyppy!

Ens kerrala ku käyn niin teen tosta HeellClickerin!

20.9.2004 19:53

Ex FMX kirjoitti:No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!

Ja oon varma hypänny ton yli pariin otteseen!


http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG


Niin siis sä olet tossa ilmassa?

20.9.2004 21:26

FactoryKX kirjoitti:
Ex FMX kirjoitti:No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!

Ja oon varma hypänny ton yli pariin otteseen!


http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG


Niin siis sä olet tossa ilmassa?


No way mut paikalla oli ainaski 5-7 todistajaa toi joka tossa hyppää on Janne Tapio!

Mut jos ette usko pitää vissin kuvata joskus siitä ku hyppään ei se nyt niin iso sit loppujen lopus ole(Ison hyppyni koskaan), mut se on harvoin siinä heittävässä kunnos et sen yli pääsee!

20.9.2004 21:36

Ex FMX kirjoitti:
FactoryKX kirjoitti:
Ex FMX kirjoitti:No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!

Ja oon varma hypänny ton yli pariin otteseen!


http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG


Niin siis sä olet tossa ilmassa?


No way mut paikalla oli ainaski 5-7 todistajaa toi joka tossa hyppää on Janne Tapio!

Mut jos ette usko pitää vissin kuvata joskus siitä ku hyppään ei se nyt niin iso sit loppujen lopus ole(Ison hyppyni koskaan), mut se on harvoin siinä heittävässä kunnos et sen yli pääsee!


Jep ku meinasin vain et ilmassa oleva pyörä on nelari, ois haiskahtanut pahasti (LATE) vedätyksiltä jos oisit väittänyt olevas tuossa kuvassa.

Laita jossain vaiheessa kuvaa ku ponkaset tuosta yli!

21.9.2004 16:43

Joo laitetaan jos vielä tänä vuona kerkeen tuonne ko on jo aika kylmä ja matkaa on 70km mut viimeistään ens vuona!

Tos summer 2004 Vol.1 on se eka hyppy ja suurin osa kaakamosta!

Se on musta ainaski huippu rata isoi linkkoi rata on melkein aina kunnos kunnon vallit kurveis pieniäki linkkoi!

1.10.2004 13:10

Kirjotan tässä kaverin tunnareilla mutta aattelin kysyä kun mulla itellä on laiton alla tollanen luultavasti isopyöräinen 80cc Honda cr, niin aattelin kun siinä ei oo nyt konetta että saisko siihen tunkettua 125 cr:n koneen pienellä laitolla vai suoraan. En viitsisi kovin ruveta muokkaan runkoa ja jos jollain ois myynnissä cr:n koneita niin ilmoitelkaa!!! Vastauksia!

1.10.2004 13:13

jonez kirjoitti:Kirjotan tässä kaverin tunnareilla mutta aattelin kysyä kun mulla itellä on laiton alla tollanen luultavasti isopyöräinen 80cc Honda cr, niin aattelin kun siinä ei oo nyt konetta että saisko siihen tunkettua 125 cr:n koneen pienellä laitolla vai suoraan. En viitsisi kovin ruveta muokkaan runkoa ja jos jollain ois myynnissä cr:n koneita niin ilmoitelkaa!!! Vastauksia!


Isopyöräistä 80cc cr:ää ei käsittääkseni ole olemassa?
Ellei ole muokattu 125cc:stä..

1.10.2004 13:24

No joko se on tehty niin, että piikin runkoon on isketty 80cc kone tai välikoon runkoon piikin vanteet. Tommosia virityksiähän ne oli sillon aikanaan, mutta sitten ne kiellettiin.

1.10.2004 13:54

Mulla oli tollanen joku puolisen vuotta sitte: http://www.bikepics.com/pictures/207107/ . Oli piikin runkoon tehty vähän koneen kiinnityslaippoja muokkaamalla, eli jos sulla on samalla rungolla/muoveilla niin saa sen 125cc koneen kiinni ellei oo totaalisesti pilattu sitä runkoa.

1.10.2004 14:40

Ja olihan niitä oikeen tehtaalta tulleitakin isopyöräsiä Hondia.. En vaan kirveelläkään muista koska valmistus lopetettiin. 90-luvun alussa muistaakseni niitä vielä kisoissa pyöri.. (mutu)

EDIT: Tässä taitaa just olla sellanen..
1986

EDIT2: Kysyin kaverilta joka sellasella ajo Suomen Cupia. Sillä oli vm.91 moottori ja vm.85 runko. Toi -86 taitaa olla viiminen vuosi kun niitä isopyöräsiä tehtaalta tuli. En oo varma.

6.12.2004 15:43

Onko -81 RM vesi vai ilmajäähy(luulen että ilma mutta varmistan vain)?

6.12.2004 15:50

Jorkki kirjoitti:Onko -81 RM vesi vai ilmajäähy(luulen että ilma mutta varmistan vain)?

Le guide vertin mukaan olis joo ilmajäähy. '83 tullut sitten nestejäähdytys.

6.12.2004 16:36

FactoryKX kirjoitti:
Ex FMX kirjoitti:
FactoryKX kirjoitti:
Ex FMX kirjoitti:No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!

Ja oon varma hypänny ton yli pariin otteseen!


http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG



Jep ku meinasin vain et ilmassa oleva pyörä on nelari, ois haiskahtanut pahasti (LATE) vedätyksiltä jos oisit väittänyt olevas tuossa kuvassa.

Laita jossain vaiheessa kuvaa ku ponkaset tuosta yli!



vai että mun vedätyksiltä :/ mä hyppään tai hyppäsin kawalla ohkolan rossi radan pöytä hyppyreteen yli...siinä mulle tarpeeksi haastetta

6.12.2004 20:12

No missähän se (LATE) on oikein rossannut, kun ei sitä ole muutamaan vuoteen ohkolassa näkynyt. Mä kävin siellä muutaman kerran viikossa ajamassa, enkä kertaakaan nähnyt noin vanhalla kawalla ajavaa sälliä, joka ois sen pöydän yli ponkassut.

kk

6.12.2004 21:28

wert kirjoitti:No missähän se (LATE) on oikein rossannut, kun ei sitä ole muutamaan vuoteen ohkolassa näkynyt. Mä kävin siellä muutaman kerran viikossa ajamassa, enkä kertaakaan nähnyt noin vanhalla kawalla ajavaa sälliä, joka ois sen pöydän yli ponkassut.


juuh,no 2 vuotta sitte viimeksi olin ajelemassa siellä.....sit jäi tää "aktiivi ura" vähä kesken ku alko toi kawa jäämään pieneksi ja laiskaksi.
mutta eiköhän asia korjaannu kevään aikana ku ollaan jo kateltu paria kotaria.....ainoo este on yllätys yllätys RAHA.
toivottavasti ens kesäään mennessä on menopeli!
olisi suuri kunnia ajaa werttiä tai muita motot.netin crossi guruja vastaan kesällä jossain sipoon,ohkolan,hyvinkään tai jossain ratalla........

-kawa on ponkassu ohkolan jokaisen (peräti 2) pöydän yli,tosin saattaa olla et enää ei menis.on sen verran massaa kertyny vatsan ympärille