Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.9.2004 8:40

Alkuviikosta pikkuveljelle tuli uusi SX 85. Itse ainakin yllätyin hyvästä alaväännöstä ja suht tasaisesta tehoalueesta, ainakin kun vertaa kaverin wanhaan kx 80cc:hen.

17.9.2004 14:03

en kellekkään rupee vittuilemaan, mutta ihmetyttää vaan kun on jotku kireemmällä päällä ku meijän äikän ope. Foorumista puutuu huumori. Esim bomber foorumissa ei ruveta heti päin naamaa huutamaa.

17.9.2004 14:08

No siellä nyt on niin dorkaa porukkaa, että ihan itkettää. Tasokkaammilla keskustelupalstoilla on tasokkaammat jutut ja kriteerit ovat kovemmat. Kritiikkiä tulee, kun teksti ei miellytä. Lisäksi oikeinkirjoitus lisää tekstin uskottavuutta ja antaa kuvan kirjoittajan sivistyneisyydestä.

17.9.2004 14:56

Ja tää ei ensinnäkään ole bomberi foorumi, vaan enska ja crossi.
Crossissa/enskassa ei pyörän tärkein ominaisuus oo se, kuinka se keulii tai sutii.

17.9.2004 15:47

a.c.e kirjoitti:Alkuviikosta pikkuveljelle tuli uusi SX 85. Itse ainakin yllätyin hyvästä alaväännöstä ja suht tasaisesta tehoalueesta, ainakin kun vertaa kaverin wanhaan kx 80cc:hen.


Itelläki on Sx 85 ja alavääntö on huima ja 3-vaihde aivan vitun pitkä jos rääkkää niin 3-vaihteella hyppäsi 27m kaakamon maalipöydän yli vaikka sehän ihan riippuu miten ponnistaa ja nokan jyrkkyys mutta kuiteski!!

17.9.2004 17:21

Ex FMX kirjoitti:
a.c.e kirjoitti:Alkuviikosta pikkuveljelle tuli uusi SX 85. Itse ainakin yllätyin hyvästä alaväännöstä ja suht tasaisesta tehoalueesta, ainakin kun vertaa kaverin wanhaan kx 80cc:hen.


Itelläki on Sx 85 ja alavääntö on huima ja 3-vaihde aivan vitun pitkä jos rääkkää niin 3-vaihteella hyppäsi 27m kaakamon maalipöydän yli vaikka sehän ihan riippuu miten ponnistaa ja nokan jyrkkyys mutta kuiteski!!


27m? ;D

17.9.2004 17:31

Unissas oot tainnu hyppiä 27m. Minkään radan pöytä ei kyllä ole noin helevetin iso.

17.9.2004 17:53

Niin ja tekstistä sain vielä sellaisen kuvan, että se hyppäsi 27m yli, eli 27m ohi hyppyrin alastulosta. Ja jos lasketaan, että hyppyri ois vaikka 15m pitkä, niin on siinä kotka ottanut kirjaimellisesti siivet alleen. :)

Taitaa lapinpojalla pää pehmetä pikkuhiljaa, kun jänkhällä joutuu aikaansa viettämään ja juomaan muumilimpparia kuksasta.

17.9.2004 18:31

wert kirjoitti:juomaan muumilimpparia kuksasta.


Tohon repes totaalisesti ^____^

17.9.2004 21:23

tomu kirjoitti:Ja tää ei ensinnäkään ole bomberi foorumi, vaan enska ja crossi.
Crossissa/enskassa ei pyörän tärkein ominaisuus oo se, kuinka se keulii tai sutii.


aivan.

20.9.2004 17:09

Rx-Mies kirjoitti:
Freddie Fly kirjoitti:No voi jessus, just tota ajatellen ne on suunniteltu, niiden pitää keulia ja sutia joka vaihteella ja kulkee miljoonaa. Se on ihan sama onko sulla tehokkain vai tehottomin kasikymppi, et sä sitä eroa niistä huomaa.




Nykyään foorumissa on niin tiukkaa porukkaa, että huhhuh.
no joo...

20.9.2004 17:44

nasu kirjoitti:Unissas oot tainnu hyppiä 27m. Minkään radan pöytä ei kyllä ole noin helevetin iso.


No niin eli ottakaa käteen vaika OffRoad uusin lehti siellä lukee että joku kaatu Suomen yhdestä suurimmasta maali hyppyristä Kaakamossa Ja on mulla kuvia!

Ja jos joku on käyny sielä niin voi sanoo et se on iso!!

Esim.Kiviaho jos luet tän niin kerro niille et se on niin iso!!

20.9.2004 17:50

No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!

Ja oon varma hypänny ton yli pariin otteseen!


http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG

20.9.2004 18:13

Eihän tuommonen ole enää mikään motocross-rata. Siinä on vain moottoritielle kasattu joku savivalli. Tuohon pitää vetää miljoonaa että yli pääsee :E

20.9.2004 18:17

Ex FMX kirjoitti:No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!
http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG


Jos toi siis on pöytäosio jossa noi kaks ihmistä seisoo, nii on kyllä aika tappo pöytä! Ite oon pitäny hyvinkään isointa ihan mukavan kokosena, mut toi on kyl jo ISO. Ja mä en pääse hyvinkään isointa yli (en osaa ottaa tarpeeks vauhtii koska mutka ennen sitä), onko tota ennen paljon tilaa ottaa vauhtii?