Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.3.2008 20:17

Joo eli osat on yleensä siltä väliltä?
Oletetaan sitten, että kyseinen pyörä on vuosimallia 98?

2.3.2008 23:32

sanokaapas honda miehet mikä vois olla vikana kun kävin tänään ajamassa ja kun sammutin ja olin lähdössä ajamaan niin ei startannu. kipinää tulee. pyörä on 125 ja vuosimallia 95

3.3.2008 20:21

tevehdys. onko tietoa käyko honda cr125 -91:sen sylinteri -94 vuosimalliseen cr:ään kuvissa ainakin ovat samannäköiset?? asialla ois kiire.

3.3.2008 20:26

alapatu kirjoitti:tevehdys. onko tietoa käyko honda cr125 -91:sen sylinteri -94 vuosimalliseen cr:ään kuvissa ainakin ovat samannäköiset?? asialla ois kiire.


käy ainaki mun teitääkseni männät ei taija vaa käydä yksii koska stormilla on eriksee 90-91 ja 92-96

et uus mäntä olis sillo ostettava olis se kyl muutenkii

4.3.2008 21:41

alapatu kirjoitti:tevehdys. onko tietoa käyko honda cr125 -91:sen sylinteri -94 vuosimalliseen cr:ään kuvissa ainakin ovat samannäköiset?? asialla ois kiire.


Muistaakseni noissa oli kansissa eroa, välillä oli tasalakinen mäntä ja valillä taas ns. normaali. Tasalakinen tarvii erilaisen syl.kannen kuin tavallinen mäntä. Itse sylinteri jotakuinkin sama.

4.3.2008 23:25

oon kattonu purkuosat.net sivustolta kuvia -91 vuotisen kannesta ja samanlaiselta näyttäs ku mikä on nyttenki.uskosin sylinterin käyvän aivan heittämällä kuhanta laittaa vm-91:seen tarkotetun männänki.

5.3.2008 1:38

noniin tässä semmonen ohimenokommentti vaan kun uuden pyörän sain eilen (crf450 -07) ja ensimmäiset tyypit otettu, on se miehleinen peli täytyy sanoa!!
oon tähän asti ollu pienissä epäluuloissa näitä nelitaheja vastaan mutta nyt ne luulot kyllä lähti kerta heitolla. miten voikaan ajettavuus erota näin paljon tuosta mun kawasta, aivan kun yölä ja päivälä eroa! meinaan että amatöörin käsittelyyn kyllä sopi heti mukavasti ja voima on paljon helpommin hallittavissa!

ja kuten varmaan tekstistä selveni niin tämä on mulle ensimmäinen nelari:)

9.3.2008 1:55

Mistä löytäs Honda cr 125 vm. 94 ohjainlaakerit? ei löydy oikein mistään ku olen yrittänyt etsiä.

9.3.2008 9:31

Mikähän ohjain siinä mahtaa laakeria tarvita? Siis joku pronssiholkki johonkin päin konetta vain mitä? Mitäs jos kattosit bränttin sivuilta lähimmän höntä-jälleenmyyjän?

9.3.2008 11:23

mooseks kirjoitti:Mistä löytäs Honda cr 125 vm. 94 ohjainlaakerit? ei löydy oikein mistään ku olen yrittänyt etsiä.


jos meinaat niitä kartiolaakereita keulaan nii niitä saa storm-motorilta ainaki hintaa joku noin 50e

Honda CR 85cc

9.3.2008 12:29

Paljon 85 Cr:ssä on tehoja kun ei oikein meinaa löytyä hondan omiltakaan sivuilta enää kuin uudemman CRF crossin tietoja.Tartteis tietää sillä harkinnassa vähän ajettu crossi piha käyttöön.

9.3.2008 12:34

Mitäs hittoa sellanen pihakäyttö on?:D kaheksikkoa postilaatikon ja kukkapenkin välillä?

Re: Honda CR 85cc

9.3.2008 12:38

Juakko kirjoitti:Paljon 85 Cr:ssä on tehoja kun ei oikein meinaa löytyä hondan omiltakaan sivuilta enää kuin uudemman CRF crossin tietoja.Tartteis tietää sillä harkinnassa vähän ajettu crossi piha käyttöön.


tarpeeks piha käyttöön

9.3.2008 14:40

jonttu` kirjoitti:
mooseks kirjoitti:Mistä löytäs Honda cr 125 vm. 94 ohjainlaakerit? ei löydy oikein mistään ku olen yrittänyt etsiä.


jos meinaat niitä kartiolaakereita keulaan nii niitä saa storm-motorilta ainaki hintaa joku noin 50e



Juuri näitä kartio laakereita. Käynpäs katsomassa motorilta.

9.3.2008 14:49

Ei taida käydä kyseinen laakerisarja motorilta. laakerin numero ainakin oli aivan eri kuin minulla olevassa laakerissa. Pitänee huomenna soittaa ja kysyä löytyykö.