Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

5.12.2007 20:43

juu. kiitos

CR ja CRM erot?

19.12.2007 0:54

Kuinkas paljon noissa vehkeissä on eroja?
moottori sama? kansi? pytty? runko?
kyseessä on vm. 94 CRM jota metsään ajattelin

kiitoksia vastauksista jo etukäteen!

Re: CR ja CRM erot?

19.12.2007 8:32

jushilla kirjoitti:Kuinkas paljon noissa vehkeissä on eroja?
moottori sama? kansi? pytty? runko?
kyseessä on vm. 94 CRM jota metsään ajattelin

kiitoksia vastauksista jo etukäteen!


no runko on vissii kaikkein lähinnä toisiaan...

crm:n moottori on suoraa nsr:stä joten ihan eri kone ku cr:ssä

rungossakii tietysti on eroja, cr varmastikki paljo jämäkämpi ja keula ja takahaarukka ovat myös tukevampaa tekoa.

19.12.2007 9:26

Kyllä cr:ssä on joiltain osin tukevampi runko, tottakai. Runko "malli" vai miten sen nyt vois sanoa on samanlainen.

Cärmässä iskarit on paskat, keula painaa ensinnäkin hieman liikaa ja löysä sellaisenaan. Takaiskarikin on aika lutku (vähän jokaisessa)..

Kone on luja ja muutenkin hyvä pyörä (yleiskäsite). Käyttöpyöräksi parhaita 2t piikkejä tässä vähän "vanhemassa" eliitissä. Kuin myös nsr.

Crm:ää en kuitenkaan puhtaasti enskahommiin laittas. Karsimattomana painoa noin 120kg. Iskarit sais vaihtaa oikeestaan heti. Eikä siitäkään pääse mihkään että ainahan noissa vanhoissa rutkuissa runko elää.

20.12.2007 20:02

Oisko kellään tietoa, miksi Honda cr 125cc -98 syö tulppia? Uuden tulpan laittaa niin se käy hyvin hetken about 10 min ja sit rupee pulputtaa 1-2 vaihteella ja kun laittaa 3- ylöspäin niin toimii hetken hyvin kunnes tulppa pamahtaa... Luulen että käytän liian suurta Seosta bensassa. on varmasti reippaasti yli 3,5%.. voiko johtua siitä ja eikö normaali seos ole 2,5%?

20.12.2007 20:12

Onkos tietoa näistä vanhemmista ceeärristä.
Vuosimalli esim 85-90
miten toimii?
kestääkö?

20.12.2007 20:18

Nigander90 kirjoitti:Oisko kellään tietoa, miksi Honda cr 125cc -98 syö tulppia? Uuden tulpan laittaa niin se käy hyvin hetken about 10 min ja sit rupee pulputtaa 1-2 vaihteella ja kun laittaa 3- ylöspäin niin toimii hetken hyvin kunnes tulppa pamahtaa... Luulen että käytän liian suurta Seosta bensassa. on varmasti reippaasti yli 3,5%.. voiko johtua siitä ja eikö normaali seos ole 2,5%?

miltä se rikkoutunut tulppa näyttää?

20.12.2007 20:51

se on vaan märän näköinen

20.12.2007 20:59

kuinka paljon on cr80 maksimi kierrokset?

20.12.2007 22:19

ja nokea on kai pikkuisen päässä.

20.12.2007 23:17

eli onko se musta, kahvinvärinen vai vaaleempi se elektrodi? musta -> paksulla ja toi vaalein vaihtoehto tarkoittaa laihaa. Ootko muuttanu jotain kaasarin säätöjä?

20.12.2007 23:27

se on ihan uus tulppa ja se on vähän musta päästä mutta ihan bensassa. olen muuttanut vain suuttimen tänään vain 192:sta 178:siin. en ole kokeillut vielä toimiiko.

21.12.2007 1:20

Sulla on ainakin vähän turhan rajuja noi muutokset. Joku 192->188 korkeintaan kerralla.

21.12.2007 11:44

:/

29.12.2007 11:50

97 piikki cr:rässä ainakin vakio suutin oli 172, et jos 192 ajelit nii ei ihme että tulppa hajos. En nyt kyl muista onko 98 mallis sama kaasari, mut luultavasti.

Ja ajelin kans 2-4% seoksilla eikä kertaakaa tulppa hajonnu, et tuskin siitä johtuu. Mutta jos ajaa tyhjäkäynnillä nii melkee seos mikä vaa nii pyörä menee tukkoon.