Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

22.3.2007 23:35

Onks totta et noist voi penkittää 48hp? kuulostaa aika epätodennäköseltä..

22.3.2007 23:40

Ei toellakaa lähe noi kovii lukemii, takapyörätehot pyörii jossai 30 paikkeilla. Valmistajan teho ilmotus on jotai 40 ja rapiat.

moi!

24.3.2007 23:25

Mulla on cr:ssä tollane keihinin 21mm kaasu ja tarvis tyhjäkäynti ruuvia siihen nii mistäs niitä vois oikee saada? :) ja mikä tulppa ois paras honda cr 80 vm. 81

30.3.2007 13:29

Onko tietoa meneekö vuoden 99 piikkisen Cr:ään muunkin kuin 98 vuoden tehoputket ? Ei oikeen liiku markkinoilla vanhempiin peleihin tehareita.

2.4.2007 17:21

kuinkahan paljon noissa 90- luvun puolenvälin 125cc CR:ssä on heppoja? Onkoh 35hp yläkanttiin? Olisi mukava saada vähän varmempaa tietoa kun nuista määristä ollaan niin montaa mieltä :)

Re: moi!

2.4.2007 17:27

_loope_ kirjoitti:Mulla on cr:ssä tollane keihinin 21mm kaasu ja tarvis tyhjäkäynti ruuvia siihen nii mistäs niitä vois oikee saada? :) ja mikä tulppa ois paras honda cr 80 vm. 81


Brandtilta

3.4.2007 20:25

pekkis90 kirjoitti:kuinkahan paljon noissa 90- luvun puolenvälin 125cc CR:ssä on heppoja? Onkoh 35hp yläkanttiin? Olisi mukava saada vähän varmempaa tietoa kun nuista määristä ollaan niin montaa mieltä :)


Minkä ihmeen takia nuo hevosvoimat kiinnostaa noi kovasti? Tehoa on sen verta mitä piikkisestä irtoo ja noilla kerkee oikee kivasti... Ja se että mistä mittaa, takapyörältä, kytkimeltä, kammelta, eroja tulee jo aika paljo. 92 vuosmallilla oon ite ajellu useemman vuoden (en enää) ja tehoja ilmotetaa 39hp, ja ei se kyl tehojen puolelt jääny juuri laikaa kymmenkunta vuotta nuoremmille.

4.4.2007 13:48

pekkis90 kirjoitti:kuinkahan paljon noissa 90- luvun puolenvälin 125cc CR:ssä on heppoja? Onkoh 35hp yläkanttiin? Olisi mukava saada vähän varmempaa tietoa kun nuista määristä ollaan niin montaa mieltä :)


käy ostaan semmonen ja käy penkittämässä, niin ei ole enää arvailun varaa.

4.4.2007 14:40

Juu kiitoksia vastauksista. Itselläni olisi tarkoitus hommata piikkinen CR:ä. Kyllä nuissa tehoa löytyy varmasti niin paljon, että karkaa alussa käsistä ;)

5.4.2007 12:03

Nopeesti sen piikkisen kesyttää ;)

5.4.2007 21:11

Mistä sais kunnollisen vaihdepolkimen Hondaan?
Ei mitään Team10 peltilärpäkettä, nyt kaks samanlaista ollu ja eka meni paskaksi melko nopeasti ja toinen vääntyy ajaessa sillai vähitellen, niin että alkaa ottaa magneeton koppaan kiinni ja jää jumiin.
Magneeton koppa tykkää myös tosi hyvää (kun on jotain muoviseosta) kun toi poljin hinkkaa sitä.

Nyt olis hakusessa kunnollinen, mielellään muotonsa pitävä (alumiininen) vaihdevipu.
Mistä sais ja halvalla?

Verkkokaupoista tuntuu löytyvän vaan jotain värillisiä bling bling vipuja jotka maksaa 50¤...

On tää taas niin hanurista!

Ja onko kellään kokemusta kytkimen keventäjästä? Tuli tänään hommattua, mutta ei mun mielestäni pelittänyt kunnolla ja otin pois, sit oliko jo irronnu kytkinvaijerin toinen pää magneeton kopasta ja homma kusi ehkä koko ajan sen takia. Nojoo, kyl taas on kivaa ku kaikki levii vaikkei ees ajamaan pääse. Ottaa päähän.

5.4.2007 21:45

Alkuperänen on yleensä paras.

5.4.2007 23:21

Ainakin tässä tapauksessa auttaa. Mut ei se tuota halvempi ole.

6.4.2007 10:58

Tmi J.Pihlajamäeltä saa Hondaan KAIKKIA osia,eikä hinnatkaan ole mitään oolraitin hintoja,vaan ihan inhimillisiä... mutta kaikki tietty maksaa jos hyvää haluaa.;)[/img]

6.4.2007 16:50

motosuomi kirjoitti:Mistä sais kunnollisen vaihdepolkimen Hondaan?
Ei mitään Team10 peltilärpäkettä, nyt kaks samanlaista ollu ja eka meni paskaksi melko nopeasti ja toinen vääntyy ajaessa sillai vähitellen, niin että alkaa ottaa magneeton koppaan kiinni ja jää jumiin.
Magneeton koppa tykkää myös tosi hyvää (kun on jotain muoviseosta) kun toi poljin hinkkaa sitä.

Nyt olis hakusessa kunnollinen, mielellään muotonsa pitävä (alumiininen) vaihdevipu.
Mistä sais ja halvalla?

Verkkokaupoista tuntuu löytyvän vaan jotain värillisiä bling bling vipuja jotka maksaa 50¤...

On tää taas niin hanurista!

Ja onko kellään kokemusta kytkimen keventäjästä? Tuli tänään hommattua, mutta ei mun mielestäni pelittänyt kunnolla ja otin pois, sit oliko jo irronnu kytkinvaijerin toinen pää magneeton kopasta ja homma kusi ehkä koko ajan sen takia. Nojoo, kyl taas on kivaa ku kaikki levii vaikkei ees ajamaan pääse. Ottaa päähän.


jos alumiinista kaipaat, niin vaikka mc-scatterista saa "tako" vaihdepolkimia, hinta siinä 30¤ paikkeilla, ja dirtti.fi löytyy teräksestä valmistettua, joka pitäisi kestää vääntymistä, itse ostin eilen sellasen, hinta 20¤