Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.3.2007 19:01

asia selevä. kiitoksia vaan nopeista vastauksista!

5.3.2007 19:40

moro. nyt oon tilaamassa uutta mäntää, mutta en tiedä minkäkokonen pitää olla, työntömitalla ei voi mitata niin tarkasti, ja männässä ei ole mitään lukua missään!

miten saan oikean kokoisen männän? männässä ei ole kun sivuilla kirjain m molemmilla puolilla ja sisäpuolella lukee ART 2.

vastatkaa nopeasti tänne tai yvllä

5.3.2007 19:48

Koita puhdistaa männän laki karstasta. Kokoa merkkaava kirjain on yleensä siihen kaiverrettu. Jos ei sinne sitä ole merkitty, niin katso vielä sylinterin kyljistä. Usein käytettävän männän koko on merkattu myös sylinteriin.

5.3.2007 20:15

männässä ei ole päällä mitään merkintää, putsasin sen ihan puhtaaksi, mutta sylinterin kylkeen oli kaiverrettu K. P.P, mutta ei vissiin ole mitään männänkokoja..

5.3.2007 21:19

ape-92 kirjoitti:männässä ei ole päällä mitään merkintää, putsasin sen ihan puhtaaksi, mutta sylinterin kylkeen oli kaiverrettu K. P.P, mutta ei vissiin ole mitään männänkokoja..


kirjotin TUON vahingossa broidin tunnuksella..

5.3.2007 22:36

Vie mäntä liikkeeseen niin ne mittaavat sen siellä.

5.3.2007 23:14

JM82 kirjoitti:Vie mäntä liikkeeseen niin ne mittaavat sen siellä.


vie ennemmin pytty, että tulee varmasti oikee mäntä

5.3.2007 23:27

Pytyssä kyllä pitäisi olla kirjain jonka mukaan tietää männän koon.

Ceeärrän konerempassa päästy jo siihen vaiheeseen että kone on paikoillaan, vielä huomenna pikku näpertelyä ja voi koittaa tulille.

Kohtuu helppo hommahan tuo remontti oli ja eipähän tarvitse avata alakertaa vähään aikaan kun tuon nyt hyvissä ajoin on tehnyt.

Kannattaako tuohon muuten sisäänajoa ajaa kuinkakin pitkään kun alakerrassa uutta osaa vai samanlainen "sisäänajo" kuin männälle. Itse ajattelin että voisi ensimmäisen tankillisen hieman rauhallisemmin ottaa ja sitten hanaa.

6.3.2007 18:02

Mikä on cr 125cc 1997 vakio pääsuutin?
ja mitenkä pakoaukonsäätimet pitäisi säätää.

Toivon nopeaa vastausta.

6.3.2007 18:06

_epe_ kirjoitti:moro. nyt oon tilaamassa uutta mäntää, mutta en tiedä minkäkokonen pitää olla, työntömitalla ei voi mitata niin tarkasti, ja männässä ei ole mitään lukua missään!

miten saan oikean kokoisen männän? männässä ei ole kun sivuilla kirjain m molemmilla puolilla ja sisäpuolella lukee ART 2.

vastatkaa nopeasti tänne tai yvllä


Itse ainakin menin liikkeeseen ja sanoin että piikkisen honda cr vm.1997 c mäntä(esimerkki). Mutta en tiedä onko muualla näin hyvää ja asiantuntevaa palvelua.

Ja se pytyn ottaminen mukaan kauppaan on varma ratkaisu.

6.3.2007 20:01

Jotukka kirjoitti:Mikä on cr 125cc 1997 vakio pääsuutin?
ja mitenkä pakoaukonsäätimet pitäisi säätää.

Toivon nopeaa vastausta.


Vakiosta suuttimesta ei tietoa. Jäällä mulla on kelin mukaan 200-215. Mikä niissä pakoaukonsäätimissä sit tuottaa tuskaa? Kerro tarkemmin.

6.3.2007 20:24

tilasin nyt b koon eli 53.94, sen pitääis ainakin käydä..
Viimeksi muokannut _epe_ päivämäärä 6.3.2007 21:51, muokattu yhteensä 1 kerran

6.3.2007 20:37

Ööh eikös tuo A koon mäntä ole 53,93mm? Ainakin kun itselleni tuohon tuon vertexin laitoin niin se oli B kokoa ja 53,94mm ja A koko olisi ollut tuon 53,93mmm.

Tänään saatiin ceeärrän koneesta ekat savut ulos rempan jälkeen ja hyvin tuntui pelaavan.

6.3.2007 21:03

Kervine kirjoitti:
Jotukka kirjoitti:Mikä on cr 125cc 1997 vakio pääsuutin?
ja mitenkä pakoaukonsäätimet pitäisi säätää.

Toivon nopeaa vastausta.


Vakiosta suuttimesta ei tietoa. Jäällä mulla on kelin mukaan 200-215. Mikä niissä pakoaukonsäätimissä sit tuottaa tuskaa? Kerro tarkemmin.


Nyt on kone remontti tehty ja pitäisi säätää pakoaukonsäädin. Vedän pako aukon vipua niin alas kun menee ,päästän irti ja kiristän säätimet siihen kohtaan mihin ne palautuvat. Pakoaukon säätimet on kiinni. Sitten vedän taas sitä vipua niin alas kun se helposti menee, pakoaukko ei ole kokonaan auki? Luulen että sen vivun ala pää ottaa lohkoon kiinni. Tuskinpa pitää olla näin, eli varmaankin tarvii siirtää vivun alapäässä olevan hammasstuksen paikkaa että vivun saisi ylemmäs.

Saattaa olla hieman epäselvää tekstiä, mutta tosi vaikea selittää. Että jos jollain olisi tietoa tai ohje nii hyvä.

6.3.2007 21:07

.
Viimeksi muokannut jot päivämäärä 7.3.2007 16:38, muokattu yhteensä 3 kertaa