Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

18.7.2005 17:15

onko honda cr piikeissä vm88-94 paljon eroa???? onko uudemmat tehokkaampia tai muuten parempia ajaa?

18.7.2005 21:50

kiitti vastauksist... pitääpä tutkia toi asia.
Sillä on entinen omistaja ainakin kerra ajanut puuhun, mutta kuulema silloin meni vain etulokari.

2.8.2005 9:44

osaisiko joku kertoo että sopiiko -98 cr:än ylä t-kappale -03->?

2.8.2005 10:19

No jos myyjä kusettaa pyörän todellisen vuosimallin, kaupan voi purkaa...

2.8.2005 17:11

Onkos jollain kokemuksi vm97 Cr 125:sta?? Olen ajatellut ostaa kyseisen pyörän ja olis kiva tietää vähän plussia ja miinuksia?

2.8.2005 17:33

plussat: keulii, miinukset: punainen ärsyttää härkiä tai sit selaile vähän aikaa näitä juttuja läpi, mutta jos et jaksa, niin tuskin sä mitään pyörää oot ees ostamassa.

2.8.2005 19:28

Mikko89 kirjoitti:Onkos jollain kokemuksi vm97 Cr 125:sta?? Olen ajatellut ostaa kyseisen pyörän ja olis kiva tietää vähän plussia ja miinuksia?


Itselläni toiminut kyseinen pyörä täysin moitteettomasti huollettuna, että pitäisi olla hyvä pyörä. Riippuu tietenkin missä käytössä pyörä on ollut onko huollettu jne..

12.8.2005 9:52

Ollaan käyty tossa kattomassa paria satakaksvitosta ceeärrää ja molemmista kuului mottoorista jotain ihme nakutusta normaali äänen lisäksi. Toinen myyjä sanoi että hondista kuuluu aina sellainen sivu ääni. Onko tietoa mistä ääni tulee ja onko se jotenkin haitallista? Tuleeko ääni mahdillisesti loppuunkuluneesta männästä/laakereista??

12.8.2005 10:55

nici kirjoitti:Ollaan käyty tossa kattomassa paria satakaksvitosta ceeärrää ja molemmista kuului mottoorista jotain ihme nakutusta normaali äänen lisäksi. Toinen myyjä sanoi että hondista kuuluu aina sellainen sivu ääni. Onko tietoa mistä ääni tulee ja onko se jotenkin haitallista? Tuleeko ääni mahdillisesti loppuunkuluneesta männästä/laakereista??


Ei mulla ainakaan mitään nakutusta kuulu..

12.8.2005 12:01

Osta sellanen missä ei kilinöitä kuulu. Ei se ääni mitään tervettä ole.

Honda cr

13.8.2005 0:11

No onhan toi honda melkein täydellinen peli alottelijalle,ei pahoja lastentauteja ja osia saa kaupasta niin paljon kun jaksaa kantaa,vieläpä kohtuullisen halvalla,jos ei nyt huomioida mitään vanhoja lahnoja

13.8.2005 22:23

Kirjoitampa tänne, kun tuolla p#skanjauhantatopic:issi ei ole kuin late arvailemassa omia tyhmiä arvuutuksia keskenään...

Eli nyt askarruttaa uusien Honda CRF450R ja CRF450X mallien erot.

X mallissa on ilmeisesti pakolliset endurolisät eli valot ja toinen putkisto (onkohan sivuseisontatukea), mutta entäs sitten muuten? Iskarit, ym ja onko siellä koneessa mitään eroa?

Kun Brantin sivuilta löytyy kovin niukasti tietoa ja vain 1 kuva.
Ja myös tuo lopullinen liikkeen myyntihinta askarruttaa, kun ainakaan motopalstan kautta en löytänyt mitään hintoja ja tuskin nuo maahantuojan suositukset pitää ihan paikkaansa.?

13.8.2005 23:07

X: ssä on ainakin sähköstartti. Näin semmosen yks päivä bensa-aseman pihalla kärryssä ja siinä oli startti. Jalkaa ei siinä yksilössä ollut.

E: Nyt hokasin että se oli vaan yksilö...saatta olla että siihen muutakin on tehty esim se startti laitettu...mutua. Sori :s

27.8.2005 12:13

Olen ostamassa crossia itselleni harrastuskäyttöön, metsäpoluille ja metsäautoteillä ajeluun.
Tässä lähellä olisi myynnissä Honda CR 125 vm-94. Onko millainen pyörä?
Onko miten kestävä ja luotettava?
Paljonko näissä 90-luvun alkupuolen pyörissä on tehoa? On varmaan joka merkissä lähes samat tehot?
Kertokaa onko kannattava ostos vai olisiko joku muu merkki parempi? Onko jotain merkkiä jota kannattaa välttää tämän ikä luokan pyörissä?

27.8.2005 12:23

RPO kirjoitti:Olen ostamassa crossia itselleni harrastuskäyttöön, metsäpoluille ja metsäautoteillä ajeluun.
Tässä lähellä olisi myynnissä Honda CR 125 vm-94. Onko millainen pyörä?
Onko miten kestävä ja luotettava?
Paljonko näissä 90-luvun alkupuolen pyörissä on tehoa? On varmaan joka merkissä lähes samat tehot?
Kertokaa onko kannattava ostos vai olisiko joku muu merkki parempi? Onko jotain merkkiä jota kannattaa välttää tämän ikä luokan pyörissä?


Mun käsittääkseni kaikki eurooppalaiset pyörät esim ktm ja husqvarna ei oo kovin luotettavia noissa vanhemmissa pyörissä, kaikki japskit on sitten ihan ok :)