Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

5.5.2009 19:04

Kyllä on jos kone on jo niin laihalla että alkaa leikkaamaan kiinni (2T).

6.5.2009 17:45

Kervine kirjoitti:Laita valmistenumeroa näkyviin niin katon vuosimallin.


Mulla on siis pelkkä CR:n keula, eikä siis valmistenumeroa.. Eli ei voi muuta kuin mallin perusteella arvioida vuosimalli.

9.5.2009 15:50

Noniin, sain vuosimallin selvitettyä ja se on 1990.

Mutta mites tuo öljynpinnan mittaus tapahtuu? Olen käsittänyt, että jousi otetaan pois ja pumput painetaan kasaan ja mitataan yläputken yläreunasta. Mutta mites tuossa keulassa, kun ei jousi lähde yläpuolelta pois, niinkuin esim. DT:n vakiokeulassa?

9.5.2009 20:20

Stanu öljymäärä tuossa on 640cc. Eli jos putket ovat täysin kuivat niin tuo määrä sisään ja sillä hyvä.

9.5.2009 22:16

Anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta tuo määrä siis yhteen pumppuun?

kone

10.5.2009 6:52

Terve! oisko kellääh haisua semmoisesta asiasta kuin et minkälainen ero on cr 125 ja cr 250 välillä.
Siis pyttyjen. Kun pirulainen pamahti ja mietiskelin et jos vaikka sais äherrettyä 250 kuutioisen pytyn tohon :). Eli vuosmalli 95-97 välille.. Et mahtaako olla "bolt-on" vai tee-se-itse mallia :D

kiitos...

10.5.2009 9:51

mpman kirjoitti:Terve! oisko kellääh haisua semmoisesta asiasta kuin et minkälainen ero on cr 125 ja cr 250 välillä.
Siis pyttyjen. Kun pirulainen pamahti ja mietiskelin et jos vaikka sais äherrettyä 250 kuutioisen pytyn tohon :). Eli vuosmalli 95-97 välille.. Et mahtaako olla "bolt-on" vai tee-se-itse mallia :D

kiitos...


Joudut äheltämään lisäks ainakin 250:n kampiakselin ja kiertokangen ja ne taas ei mahu 125:n lohkoihin joten lohkotkin joudut vaihtaan samassa. Samoin piikin virtalaitteet menee vaihtoon ja varmaan myös suurin osa vaihteistoa.

10.5.2009 10:48

jone_P kirjoitti:Anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta tuo määrä siis yhteen pumppuun?


Kyllä.

10.5.2009 12:13

Selvä homma, erittäin paljon kiitoksia!

10.5.2009 23:24

Terzi99 kirjoitti:
mpman kirjoitti:Terve! oisko kellääh haisua semmoisesta asiasta kuin et minkälainen ero on cr 125 ja cr 250 välillä.
Siis pyttyjen. Kun pirulainen pamahti ja mietiskelin et jos vaikka sais äherrettyä 250 kuutioisen pytyn tohon :). Eli vuosmalli 95-97 välille.. Et mahtaako olla "bolt-on" vai tee-se-itse mallia :D

kiitos...


Joudut äheltämään lisäks ainakin 250:n kampiakselin ja kiertokangen ja ne taas ei mahu 125:n lohkoihin joten lohkotkin joudut vaihtaan samassa. Samoin piikin virtalaitteet menee vaihtoon ja varmaan myös suurin osa vaihteistoa.



jooo.. eli se on sitten turha rueta kokeilemaankaan.. kiitokset tiedoista. Ja hyvää kesää :D

11.5.2009 22:58

Jos jollain ylimääräinen honda cr takaiskari myynnissä nii YV kiitos!

13.5.2009 18:32

Miten saan mun cr:rrän keulasta välykset pois????

22.5.2009 16:12

Mikähän tossa cr:rässä on kun puskee jäähytinnesteet pihalle korkista ja ylivuotoletkusta.
Kyseessä siis cr 125 -97
Vika ilmeni vesipumpun osien vaihdon yhteydessä ja stefa vaihettu sinne vesipumpun luo.
Ja paljon tonne pitäisi laittaa nestettä ?

22.5.2009 20:05

Osaatteko sanoo mikä vika mun cr:rrässä on...? Olin ajamassa ja yhtäkkiä tekee niin kuin tukehtuisi tai oisi liian iso vaihde päällä. käynnistys polin tuli pikkusen raskaammaksi polkea.. :paha: :(

22.5.2009 21:24

[[Paukku kirjoitti:Osaatteko sanoo mikä vika mun cr:rrässä on...? Olin ajamassa ja yhtäkkiä tekee niin kuin tukehtuisi tai oisi liian iso vaihde päällä. käynnistys polin tuli pikkusen raskaammaksi polkea.. :paha: :(


Ettei vaa leiponu tai kampiakselin laakerit paskana