Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

20.3.2005 15:48

:D "selvä" "ok"

20.3.2005 16:18

Pärrääjä kirjoitti:Öölit pois ni luulis menevän pohjaan asti. Tai sitten kokeilet löydempiä öljyjä ja jossei luonnistu niin lähetä pumput vaikka skoggiin.

Tuskin siellä kuitenkaan kaljaa on, mutta onhan sekin toki mahdollista. :S

20.3.2005 17:09

En Duro kirjoitti:
Pärrääjä kirjoitti:Öölit pois ni luulis menevän pohjaan asti. Tai sitten kokeilet löydempiä öljyjä ja jossei luonnistu niin lähetä pumput vaikka skoggiin.

Tuskin siellä kuitenkaan kaljaa on, mutta onhan sekin toki mahdollista. :S


Saksaksi öl on öljy,juttu taitaa muutenkin olla multa peräisin,kun on sukujuuria sieltäpäin.

20.3.2005 21:43

Joo, toi ööli sana on tullut just MCL:ltä. Sen kautta on about kaikki slangisanat tulleet saksasta suomeen.

20.3.2005 22:05

wert kirjoitti:Joo, toi ööli sana on tullut just MCL:ltä. Sen kautta on about kaikki slangisanat tulleet saksasta suomeen.


En mä mitään kunnia yritä ottaa itselleni ;),mutta pärrääjä sattuu asumaan tossa km päässä ja keskustellaan mesellä päivittäin.Joten näen todennäköisenä että moon "tartuttanut" pärrääjän tällä hirveällä slangisanalla.

9.6.2005 23:08

Onko cr 125r erinlainen kuin pelkkä cr 125? Onko kokemuksia cr:ristä vuosimallia 92 ja 93? Kiitos vastanneille!

9.6.2005 23:10

itse asiassa se cr 125 on cr 125R mut kukaan ei jaksa kirjottaa sitä

9.6.2005 23:13

Ok! Eli samaa klaania.

10.6.2005 9:16

HemmoX kirjoitti:Sais vaan ton nykyisen kasikympin myytyä, niin sitten voiskin jo hommata tommosen Hondan tonne talliin...
Onkos tossa minkäänlaisia "lastentauteja" ?


Takahäkki murtuu aika helposti ja vääntyy, mulla kuvia galleriassa vinosta takahäkistä.

9.7.2005 22:20

voisko joku laittaa linkin tai kuvan missä näkyy honda 125 -98 tehokäyrät?

17.7.2005 22:49

Aloin ihmettelemään, kun minulla on vuoden 91honda cr(edellisten omistajien mukaan ja kyllä se siltä näyttääkin) niin siinä on rumpujarru edessä. Ja eikös tuon ikäisessä kuuluisi olla jo levy? Eli olisikohan siihen vaihdettu jostain kumman syystä rumpu? Tietäisikö kukaan esim mitään runko numeroita mitä olisi 91mallissa?

17.7.2005 22:54

superlon kirjoitti:Aloin ihmettelemään, kun minulla on vuoden 91honda cr(edellisten omistajien mukaan ja kyllä se siltä näyttääkin) niin siinä on rumpujarru edessä. Ja eikös tuon ikäisessä kuuluisi olla jo levy? Eli olisikohan siihen vaihdettu jostain kumman syystä rumpu? Tietäisikö kukaan esim mitään runko numeroita mitä olisi 91mallissa?


Mulla oli joskus aikoinaan -89 honda CR ja siinäkin oli jo levyjarru edessä, että eiköhän tuossakin pitäisi olla :O

17.7.2005 22:55

superlon kirjoitti: Ja eikös tuon ikäisessä kuuluisi olla jo levy?

-86 tuli vissiin kasikymppiseen Hondaan levy eteen.

17.7.2005 22:59

Hahahaha, jätkää on viilattu linssiin öbaut 10 vuodella :D Kärsi tyhmyydestäsi!

18.7.2005 16:23

taikka sen ceeärrällä on ajettu puuhun ja etupää on taittunu ja pitäny vaihtaa vanhempi keula koska uudet on niin kallita tai jotain muuta..silleen saat selville vuosimallin ku otat runkonumeron ylös ja meet jonnekki honda liikkeeseen niin niitten pitäs nähdä se..sillon ku mulla oli kasikymppinen yammu nii motormanilla ne sano että tuo runkonumeros tänne nii ne tietää vm.