Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

3.6.2008 14:56

fmx_199 kirjoitti: käykö 02-03 katteet 00 vm piikkiin:?


Eikös sen nää esim allrightin kuvastosta onko sama osakoodi?
Jos sul oo kuvastoa niin tilaa ihmeessä kun ilmaseksi saa kotia. Netistäkin kyl löytyy toi kuvasto allrightin sivuilta.

3.6.2008 23:08

Ei siihen mitään osakoodeja tarvi, näkeehän sen jo silmälläkin että ne on ihan eri pyörät

2000 vs. 2002

4.6.2008 11:46

fuelmx kirjoitti:Ei siihen mitään osakoodeja tarvi, näkeehän sen jo silmälläkin että ne on ihan eri pyörät

2000 vs. 2002


Mutta ainakin mun mielestä kun kiinnityksiä katsoo, niin näyttävät melkein identtisiltä. Tietty sitten vituttaa jos heittää muutamalla sentillä... :D

4.6.2008 12:22

Osku19 kirjoitti:Mutta ainakin mun mielestä kun kiinnityksiä katsoo, niin näyttävät melkein identtisiltä. Tietty sitten vituttaa jos heittää muutamalla sentillä... :D


Niin, sama määrä näyttäis pultteja olevan (nopeasti katsottuna), mut ei ne kyllä samoissa kohdissa oo. Anyways, ei ne vaan sovi.

4.6.2008 15:47

Ainakin vanhemman mallin putsari saa kunnolla ilmaa, mikäli 02- sivunumerokilvet laittaa :D

Ja aurinko paistaa läpi kuin husassa konsanaan.

ei anna kipinää, cr -99

5.6.2008 22:37

Mikähän mahtaa olla cr:ssä vikana kun ei anna kipinää??
Tulppa on ainakin ehyt ja tulpan hattu, en kerennyt vielä tarkemmin perehtyä ja tutkia missä mahtais olla vika. Onko teillä ollut vastaavaa probleemaa, et mikä osa kannattais ensiksi vaihtaa jne...

5.6.2008 22:48

ensin tarkasta kaikki sähköliittimet ja ala senjälkeen vasta vaihtelemaan osia. Rikkoutunut osa selviää mittaamalla osan resistanssin yleismittarilla. Huoltokirjassa (ainakin minun) on ilmoitettu tarkat arvot mitä kustakin osasta pitäisi tulla.

6.6.2008 13:24

aattelin vaa et mustat katteet eikä jaksa maalata noit vanhoi sit siihe one inst skull tarrat

6.6.2008 15:20

fmx_199 kirjoitti:aattelin vaa et mustat katteet eikä jaksa maalata noit vanhoi sit siihe one inst skull tarrat

Stormin luettelossa näkyy olevan ufon mustat, punaiset ja valkoiset sivumuovit 00-01 pyöriin. On mistä valita...

7.6.2008 17:27

PKS kirjoitti:ensin tarkasta kaikki sähköliittimet ja ala senjälkeen vasta vaihtelemaan osia. Rikkoutunut osa selviää mittaamalla osan resistanssin yleismittarilla. Huoltokirjassa (ainakin minun) on ilmoitettu tarkat arvot mitä kustakin osasta pitäisi tulla.



tarkastin kaikki sähköliittimet, kaikki ok..
palioko puolan resistanssi pitää olla?
mittasin sen ja sain 8ohmia.

7.6.2008 17:44

jukurk kirjoitti:tarkastin kaikki sähköliittimet, kaikki ok..palioko puolan resistanssi pitää olla?
mittasin sen ja sain 8ohmia.

Otitko maan rungosta vaiko tulpanhatusta?
Rungosta mitattuna 0,2-0,4 ohm ja tulpanhatusta 9-16 ohm. Jos tulpanhatussa ei ole resistoria niin 4-8 ohm.

8.6.2008 12:57

onkos 125 cr:n pytyt semmosta mallia joita voi porata? ylikoko mäntiä näyttäs olevan saatavilla niin äkkiseltään luulis että saattas olla pytty poruutettavaa mallia

8.6.2008 14:46

halipazuippa kirjoitti:onkos 125 cr:n pytyt semmosta mallia joita voi porata? ylikoko mäntiä näyttäs olevan saatavilla niin äkkiseltään luulis että saattas olla pytty poruutettavaa mallia



Minun tietääkseni pytty on kovakromia eli ei voi porata, mutta sylinteriin on saatavilla putkisarjoja..

8.6.2008 17:29

Moro.voisko kukaan sanoo mitää tost honda crf 250 vm 04. haluisin tietää et mitkä osat siin on tavallist heikompii. ku ite en oo viel noitten nelareitten kaa ollu paljoo tekemisis.

8.6.2008 19:21

tkylma kirjoitti:
jukurk kirjoitti:tarkastin kaikki sähköliittimet, kaikki ok..palioko puolan resistanssi pitää olla?
mittasin sen ja sain 8ohmia.

Otitko maan rungosta vaiko tulpanhatusta?
Rungosta mitattuna 0,2-0,4 ohm ja tulpanhatusta 9-16 ohm. Jos tulpanhatussa ei ole resistoria niin 4-8 ohm.


rungosta mitattuna 0,7 ohm ja tulpanhatusta 10,6 ohmia. onko ok?