Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

23.4.2008 8:39

kyllä ne vaa päälisin puolin näyttäävät identtisiltä tai ainaki 90-99 on samat koska vm 90 vai jo 89 tuli HPP pakoaukon säädin ja lähti pois vuonna 99 ja tilalle tuli rc valve.

ihan varma en tietysti ole.

23.4.2008 9:11

-89 piikkinen oli vielä vanhalla ATAC-pakoaukonsäätimellä eli -90 tuli tuo Hpp.

Jotain pientä eroa oli ainakin siinä keskipakoissäätimen varren muovikopassa mikä tulee siihen sylinterin kylkeen. Siitä johtuen, olisiko eroa myös 89 ja 90 lohkoissa.

25.4.2008 14:06

Mistäs on ihmiset tilaillu/ostellu mäntiä?

25.4.2008 20:47

Sakko kirjoitti:Mistäs on ihmiset tilaillu/ostellu mäntiä?


storm-motor:lta saa proxia plussaa paikka saa hyvästä palvelusta :)

sitte all-right:lta saa wisecoa.

hintoja en muista mut proxi jotain 90e ja wiseco ~100e

26.4.2008 9:34

niin ja indy.fi, sieltä saa vertexiä 90¤ hintaan.

26.4.2008 13:31

Mitäs mäntää suosittelistte, eli onko noilla männillä paljonki eroa? Entäs miten normaali- /takomännät eroaa?

26.4.2008 16:11

Jahah. pitkästä aikaa tännekki taas tekstiä uuden pyörän johdosta. =)
Elikkä löytyskö tietoa minkä kokonen on cr500 -91 pääsuutin? Nyt 185 ja saa aivan liikaa soppaa? Ellei sitte joku muu vika o, röpöttää kuitenki tosi lahjakkaasti, eikä piikkaa "ollenkaan".

26.4.2008 23:30

Kuuluuko kiertokangen liikkua sivuttais suunnassa?

27.4.2008 9:59

pieni sivuttaisliike on normaalia, ei haittaa.

27.4.2008 12:58

Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään ku vähän väliä cr leipoo kiinni. Eilen oli tarkotus lähtee montulle päästelee ni eikö taas leiponu kii. Alle tunti oli sillä männällä ajettu. Bensa on noin 3% että siitä ei pitäs olla kiinni. ja kone ei ollu kerenny lämmitä kunnolla että ei päässy lämpöleikkaamaan kiinni. ja tätä ennen 2 mäntää menny pystyny kumminki ajaa aika paljon mutta männän päällynen on ihan epätasanen, niinku ois sulanu siitä, liikkeessäkään ei oo löytäny tälle syytä.

27.4.2008 13:16

Miten männän päällinen leipoo kiinni?

Ja suoraan sanoen aika kädettömiä mekatsuja siellä liikkeessä ellei tolla oireella vika selviä. Kaks vinkkiä: sytkän ajoitus ja Squish band.

27.4.2008 13:39

mooseks kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään ku vähän väliä cr leipoo kiinni. Eilen oli tarkotus lähtee montulle päästelee ni eikö taas leiponu kii. Alle tunti oli sillä männällä ajettu. Bensa on noin 3% että siitä ei pitäs olla kiinni. ja kone ei ollu kerenny lämmitä kunnolla että ei päässy lämpöleikkaamaan kiinni. ja tätä ennen 2 mäntää menny pystyny kumminki ajaa aika paljon mutta männän päällynen on ihan epätasanen, niinku ois sulanu siitä, liikkeessäkään ei oo löytäny tälle syytä.
Enemmön ja vähemmän sekavaa, otappa vaikka kuva tuosta männänlaesta.

Ettei sulla pyöris kampikammiossa turhaa tavaraa? Pelaakos jäähdytys

27.4.2008 14:01

sape kirjoitti:
mooseks kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään ku vähän väliä cr leipoo kiinni. Eilen oli tarkotus lähtee montulle päästelee ni eikö taas leiponu kii. Alle tunti oli sillä männällä ajettu. Bensa on noin 3% että siitä ei pitäs olla kiinni. ja kone ei ollu kerenny lämmitä kunnolla että ei päässy lämpöleikkaamaan kiinni. ja tätä ennen 2 mäntää menny pystyny kumminki ajaa aika paljon mutta männän päällynen on ihan epätasanen, niinku ois sulanu siitä, liikkeessäkään ei oo löytäny tälle syytä.
Enemmön ja vähemmän sekavaa, otappa vaikka kuva tuosta männänlaesta.

Ettei sulla pyöris kampikammiossa turhaa tavaraa? Pelaakos jäähdytys


Joo no aatttelin tänää aukasta koneen ja kattoo että ei oo mitää ylimäärästä. kyllä siellä neste kiertää. en tiiä sitten oisko jäähyttimet tukossa tai muuta vastaaavaa. otan kuvan tassa tänään vaikka.

27.4.2008 15:20

Ettei sulla ois kampikammioon jääny jottain ylimäärästä tavaraa? Tai sitten vetelee imuvuotoa jostain ja vetää laihalle. Ootko tarkastanu imukurkun kunnon? Onko kaasarissa kuitenki vakiosäädöt?

27.4.2008 15:47

jutila kirjoitti:Ettei sulla ois kampikammioon jääny jottain ylimäärästä tavaraa? Tai sitten vetelee imuvuotoa jostain ja vetää laihalle. Ootko tarkastanu imukurkun kunnon? Onko kaasarissa kuitenki vakiosäädöt?



Kaverit sanoi kanssa että jos vetää imukaulasta ilmaa ja menee laihaks. En oo jaksanu perehtyä kunnolla ku ei oo innostanu muuta kattoo ku että pyttyy ei tullu pahoja jälkijä.Kaasarissa on talvisuuttimet eli kesällä on tyhjäkäyntisuutin 58? ja nyt taitaa olla joku 63?? normisuutin kesällä 180 nyt 185.