Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

12.11.2009 18:56

Mites tuo http://www.afterburnermx.com/ onko luotettava ja paljon postit? Kun ajattelin tilata tarrasarjan pyörään tuolta.

12.11.2009 21:50

mxmanne kirjoitti:Mites tuo http://www.afterburnermx.com/ onko luotettava ja paljon postit? Kun ajattelin tilata tarrasarjan pyörään tuolta.


Jos sitä meinaa jotain tilata, eikö itse viittis kattoo niitä postikuluja.
Vai onko seuraava viesti: tilakkaas mulle roinaa tualta......

Vittuku kaikki kysyy PALJO POSTIT. tossa noi kuitenkin. :nörtti: ( palko aukes )

International Fixed Shipping Cost { Prices shown for shipping with USPS }
Order Total Amount Shipping Cost
$0 - $199 $30
$200 - $299 $40
$300 - $399 $55
$400 - $699 $70
$700 - $899 $80
$900 +
$85
*Tires, Rims, Boots, Large Gear Bags, and Oversized Items are subject to a $25.00 fee per item.
**Plastic Kits are subject to a $50 fee per item.

{Prices shown for shipping with USPS}

13.11.2009 11:24

Mites on jos tilaa tuolta dirtbikebookista, tuleeko vielä veroja päälle? 15% vetää englanti välistä veroina, mutta luin jostain foorumilta että pitäisi suomeen maksaa tuon 15% ja 22% erotus = 7%? Mutta isäpuoli taas väittää että se on EU:n sisällä eikä tarvitse maksaa mitään veroja.

Punnan arvo on nyt niin maissa että ajattelin tuossa pistää kavereitten kanssa kimppatilausta menemään.. Mistä näen rahtikulut (20-50kg tilaus)?

13.11.2009 11:32

Ei Englannista tilatusta tavarasta tarvii maksaa veroja Suomessa. Isäpuolesi oli oikeassa. ;)

Edit: Ne postikulut pitäs nähdä Dirtbikebookissa kun laitat tavarat ostoskoriin ja menet sinne suorittamaan tilausta. Jotenkin näin ainakin kaveri sai ne selville kun suunniteltiin tilausta pari viikkoa sitten.

13.11.2009 15:32

zirpax kirjoitti:
mxmanne kirjoitti:Mites tuo http://www.afterburnermx.com/ onko luotettava ja paljon postit? Kun ajattelin tilata tarrasarjan pyörään tuolta.


Jos sitä meinaa jotain tilata, eikö itse viittis kattoo niitä postikuluja.
Vai onko seuraava viesti: tilakkaas mulle roinaa tualta......

Vittuku kaikki kysyy PALJO POSTIT. tossa noi kuitenkin. :nörtti: ( palko aukes )

International Fixed Shipping Cost { Prices shown for shipping with USPS }
Order Total Amount Shipping Cost
$0 - $199 $30
$200 - $299 $40
$300 - $399 $55
$400 - $699 $70
$700 - $899 $80
$900 +
$85
*Tires, Rims, Boots, Large Gear Bags, and Oversized Items are subject to a $25.00 fee per item.
**Plastic Kits are subject to a $50 fee per item.

{Prices shown for shipping with USPS}


No sori sori.. mutta enemmän haluasin tietää onko tuo luotettava että saa tavaransa eikä mene puolta vuotta odottamisessa

14.11.2009 20:11

Mistäs kaverit ovat tilanneet putkia pyöriinsä ? jotain edullista ja luotettavaa puljua jos on jollakin tarjolla mistä tulee noin 2vko sisällä tavarat ? kyseiseen pyörään pitäis alkaa putken ja änkän ostoa suunnittelemaan kun on vähän kulahtanut tuo alkuperäinen.

15.11.2009 23:20

Mites muute kun aattelin semmosta että kun tilaa tavaraa vaikka jenkeistä ja sitte paketti jää tulliin, niin muokkaa vähä niitä hintoja ku ne pyytää lähettämään sen kauppakuitin. Onnistuuko tällänen? :lol: Tai onkos porukalla noi paketit jääny tullii vaikka ois merkattu lahjaks ja tuotteiden hinnat jätetty paketista pois? ;)

15.11.2009 23:32

Ööpee kirjoitti:Mites muute kun aattelin semmosta että kun tilaa tavaraa vaikka jenkeistä ja sitte paketti jää tulliin, niin muokkaa vähä niitä hintoja ku ne pyytää lähettämään sen kauppakuitin. Onnistuuko tällänen? :lol: Tai onkos porukalla noi paketit jääny tullii vaikka ois merkattu lahjaks ja tuotteiden hinnat jätetty paketista pois? ;)


Vaatii sen kuitin vaikka ois lähetetty lahjana. Itellä ainakin jäänyt aina tulliin. Ja kyllähän nuo muokatut kuitit on mennyt läpi, kunhan on vain tarpeaksi virallisen näkönen. Jos mahdollista, niin kannattaa itse viedä se kuitti sinne tulliin, niin eivät välttämättä avaa sitä pakettia ja tarkasta sisältöä. Ja sehän olisikin kiva yllätys kun sielä löytyisi mukaan laitettu kuitti, eri hinnoilla :lol:

15.11.2009 23:42

Maskotti^ kirjoitti:
Ööpee kirjoitti:Mites muute kun aattelin semmosta että kun tilaa tavaraa vaikka jenkeistä ja sitte paketti jää tulliin, niin muokkaa vähä niitä hintoja ku ne pyytää lähettämään sen kauppakuitin. Onnistuuko tällänen? :lol: Tai onkos porukalla noi paketit jääny tullii vaikka ois merkattu lahjaks ja tuotteiden hinnat jätetty paketista pois? ;)


Vaatii sen kuitin vaikka ois lähetetty lahjana. Itellä ainakin jäänyt aina tulliin. Ja kyllähän nuo muokatut kuitit on mennyt läpi, kunhan on vain tarpeaksi virallisen näkönen. Jos mahdollista, niin kannattaa itse viedä se kuitti sinne tulliin, niin eivät välttämättä avaa sitä pakettia ja tarkasta sisältöä. Ja sehän olisikin kiva yllätys kun sielä löytyisi mukaan laitettu kuitti, eri hinnoilla :lol:


Mitenkäs sitten, kun tuolla kaupassa on "joulupaketti" (Yes, my items are a gift, do not print prices on the packing slip. (No additional cost)) jolloin kuitista jää hinnat käsittääkseni pois kokonaan? Asun Mikkelissä, enkä pääse käymään tullissa henkilökohtaisesti, joten meneekös sähköpostilla myös sujuvasti tullaukset?

16.11.2009 11:55

Onko kellään kokemusta EcosseMX:n toiminnasta? Englantilainen pulju ja hinnat vaikuttaa aika kohtuullisilta... http://www.ecossemx.com/

16.11.2009 14:31

Miksette osta kotomaasta, tavarat sais ajallaan ja sitä mitä tilaa, eikä tarvis kokoaikaa pelätä jääkö tulliin tai kysellä paljonko tulee postikuluja!

Ainakin UPSin toimittamat kamat menee automaattisesti tullin kautta, jolloin päälle rapsahtaa suomen alv. 22% tavaroista sekä rahdin osalta.. siinä ei paljoa auta omatekoisten kuittien näyttelyt:)

16.11.2009 15:54

Toi liike on Englannissa, joten ei mene tulleja eikä ALV:ia.

17.11.2009 21:16

Mites tämä http://www.worldwidemx.com/. onko kukaan tilannut tuolta. ihan kohtuu hinnoilta näyttää mutta saako tavaransa. eli onko luotettava

17.11.2009 22:19

Itse olen tilaillut Thumpertalk.com:ista, tavara tullut viikon-kahden sisällä maksusta ja aina tullut sitä mitä tilasinkin, vastaavat myös todella hyvin maileihin. Suosittelen lämpimästi paikkaa :) ja suht halpaakin vielä :)

17.11.2009 22:27

mxmanne kirjoitti:Mites tämä http://www.worldwidemx.com/. onko kukaan tilannut tuolta. ihan kohtuu hinnoilta näyttää mutta saako tavaransa. eli onko luotettava

mä tilasin -08 keväällä ja hyvin toimi.