Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.12.2003 23:28

No kerroppa sit miten kävi, ku kamat on tullu!

2.12.2003 23:45

Nonii. Saadaan sit varmaa infoo kerrankin, miten käy.

2.12.2003 23:57

Joo alvin ja tullimaksun joutuu maksaa(+tullauksesta, jos ei mee ite hakee). Se gift- tarra ei auta siinä mitään..ainkaan vähänkään isommissa tilauksissa.
Loppujen lopuks ku tuolta tilaa ni kannattaa tilaa jonku kaverin kanssa melkee...esim jos jotkut tech 8:t tilaa pelkästään ni niille tulee sellanen 350e hintaa + bensat, ku käy tullista hakee.

3.12.2003 0:04

Mutta jos tulli sijaitsee samassa kaupungissa missä asustelee niin ei oo mitään bensa ongelmia!
Jos kaverin kaa tilaa niin kannattaa laskee mitä kaverin kamat painaa, ettei joudu maksaa turhaa sen kamojen painoja. Paskas tapaukses saa laskea vielä ehkä eri tullimaksu arvon kaverin kamoista!
Nojoo, jauhoin ehkä vähän paskaa...

Mites MXer, ootko jutellu sponsoreitten kaa, että aiotko tilailla jotain...?

3.12.2003 12:33

En oo vielä ehtinyt, mutta kai mä vielä tänään voisin keskustella.. Ja menen tästä varmaan kohta hiukan töihin, niin ei tartte kaikkea pyytää. Kouluakin oli tänään sopivasti 1h, joten nyt pitäis jaksaa :D

3.12.2003 15:53

Kyllä mä luulen, että mä tilaan sieltä kypärän mutta en vaan oikeen tiedä, että kumman, Foxin Pro pilotin, vai Shoein VFX-R:n :roll: .
Sitten mä olen vähän kahden vaihella, että tilaisko ton pastranan fmx -tangonkin samalla...

Kannattaa muuten varmaan tilatessa käskeä BTO:n porukoiden hiukan erittelemään jotenkin niitä tavaroiden postikuluja, jos tilaajia on enemmänkin.. tai en mä tiiä, kunhan lätisen

3.12.2003 19:39

Mä ainakin ostaisin ton SHOEIn potan jos olis rahaa...
Mutta kattellaa jos tilataan sit yhtäaikaa, olishan ne postikulut sit puolet pienemmät!

3.12.2003 20:38

No, Shoein täysin musta potta olis ~310$ ja foxin värillinen ~255$. Itekin olen melkein kallistumassa tuohon shoeiin, mutta pitää vielä katella.

3.12.2003 23:25

Voih, antakaa rahaa :)
Kattelin noita bto:n sivuja ja haluaisin tilata melkein jokaisen tuotteen sieltä ;D
Helvetti kun ei voinut syntyä rikkaaseen perheeseen :( No joo, töihin vaan.

3.12.2003 23:44

Sama täällä, sieltä löytyy kaikkea ihanaa, aah... Helkkarin hienoja housuja, paitoja, kypäriä, ja saappaita.. Älyttämän hienoja t-pala kittejä, mustia vannekehiä, toinen toisia hienompia tarrasarjoja.. Tankoja kaikkia merkkejä ja taivutuksia. Uuh, laukesin :)

4.12.2003 0:04

Ai saatana, rupeaa vaan vituttamaan :)
Niin lähellä, mutta niin kaukana. tämä kolahti oikein kunnolla. Ton mä haluan ja sit mä oon kuin mikäkin hyppyheikki. Kyllä heruu kylän teinitytöiltä, kun vetää tommoset yllä muutaman tempun.
Tuolla olis kyllä niin paljon kaikenlaista ostettavaa, että ei noita tänävuonna kaikkia edes sais. Just laskeskelin, että saatan saada nahkapuvun+hanskat ja teharin tän vuoden tienesteillä. Sit ens vuodeks jääkin paaaaljon ostettavaa. Saakutti kun noi kamat olis yhtä halpoja englannissa, niin vois mennä serkkua moikkaamaan sinne ja ostaa samalla kauheen läjän kamaa.

4.12.2003 17:07

Hehheh :D kyllähän sitä pyörään löytäis vaik mitä osaa, jos olis rahaa!
Mullaki olis englannissa tuttuja, kun oon siellä asunu joskus...
On toi punnan kurssi vähän turhan vahva euroon nähden :(

Jos nyt MXer aiot jotai sielt ostaa, niin laitetaan sit samaan tilaukseen, säästää siin ees vähä...
Pitäis seurata tota dollarin kurssia, jos se nousis vielä tammikuuks vähän, ku se on koko joulukuun ton 1,1866 siis tullin mukaan!

4.12.2003 17:25

Koska sä meinaat tilata, että tiedän kuinka paljon noita vanhempia pitää hoputtaa laittamaan tilille rahaa :] .
Jes, huomenna pitäis tulla veronpalautusta jonkin verran.. Pääsee taas hiukan *ryyb ryyb*.. Tai jos säästäis täällä kertaa :)

4.12.2003 17:34

Ajattelin seurata tota dollarin kurssia vielä vähän, jos se nyt alkaa paljo nousemaan niin sit tilaan varmaa tän kuun loppupuolella tai sit jos laskee vielä niin tammikuun alkupuolella...

Tee MXer kotiviiniä niin säästät, ku ei tarvi ostaa kaljaa niin helvetisti...
Sitä ei ees tarvi litkiä niin paljoo, eikä maksa paskaakaan! :wink:
vähä offtopic :roll:

4.12.2003 17:36

Joo, hiukan offtopic :D . Mut hyi vittu, sellaset litkut on kamalia :x .

Ilmottele mulle sitten, kun tilailet.