Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.9.2008 0:37

onko enduro-store.de luotettava paikka ja paljo on postikulut?

29.9.2008 20:59

Kuinka nopeasti teillä on tilaus saapunut BTOosta?

29.9.2008 21:07

N. viikko meni et oli jenkeist Suomes, mut sit paketti meni tullii ja siin meni toinen viikko.

30.9.2008 16:35

Enkat mitä oon kuullu: 3pvää maksusta ni kotiovella paketti, omakohtane kokemus 5pvää maksusta ja kotiovella paketti.

30.9.2008 17:04

Tossa mun nopein. Fedex kysyy tullaustiedot jo kun paketti on matkalla.

http://fedex.com/Tracking?ascend_header ... 2670805216

1.10.2008 2:23

Pistin sitte vihdoin tilauksen menemään tuonne oem.thumpertalk.com. Perkele ko menin vain pistään siihen kohtaan ruksin mikä velottaa usan sisäisistä raheista. 69$ maksoin sitte liikaa. Heti ko litaus oli pistetty ja hoksasis virheen niin pistin postia virmaan. Vastaus tuli erittäin nopeasti n.½h. Mutta eivät vissiin ymmärtänneet mitä se suomenpoika oikkein meinaa. Nyt pistin vähän ymmärrettävämmän viestin sinne ja saapa nähä mikä on tuomio. Mites ylleensä tämmösissä tilantteissa on toimittu? Jos paketti on jo ehtiny lähteä virmasta niin maksavakko tilile jos en ennää siittävirmasta ole mittään tillaamassa? Mitäs veikkaatta?

1.10.2008 9:52

Veikkaan että ne velottaa sulta rahtikustannukset sen mukaan mitä ne on oikeesti. Oem.thumpertalk.com tai Btosports eivät osaa laskea oikeita rahtikustannuksia heti siinä webbikaupassa, vaan oikea kustannus ilmoitetaan myöhemmin tulevalla sähköpostilla (ei ensimmäisessä tilausvahvistuksessa).

1.10.2008 16:33

Omakohtanen kokemus btost ihan jees ja paketit tullu nopeesti hitain keikka oli 8päivää ja nopein taas 3 päivää..

2.10.2008 15:34

Nyt lähti btolle tilaus, saas nähdä millon tulee. Ajokamppeita reilusti ja jamppuunki jotain pientä osaa. 1205$ jäi loppusummaks, ilman kuluja. Siihen vielä UPS rahdit ja tullit päälle, kuinkas näissä tapauksissa tullataan, kun on paljon eri tullausprosentin omaavia tavaroita ? Ajovarusteita suurin osa, kuten rintapanssari, polvisuojat jne, niin kaiken järjen mukaan ei pitäis mahdoton olla tuo tullausprosentti ?

2.10.2008 15:56

Ittellä ne on ottanu tollasissa tapauksissa pelkästään alvit.

2.10.2008 16:02

UPS tullaa. Aika hyvä mahis että menee joinain suojavarusteina koko satsi. Helsingin ja Vantaan tulleissa aivan turha toivo että menis vain ALV.

2.10.2008 18:00

Onkos jollain kokemusta motocrossgiant.comista? mites pal tullu kuluja sun muit härpäkkeit?

3.10.2008 15:34

Tuli sitten UPS kuluja 165$ tuolta bto:sta, tosin olivat laskeneet 63$ alennustakin kaikista osista. Kulujen kans 1307$, enää vaan paketin odottelua. Bto:sta tilanneet varmaan tietää, kun sähköpostiin tuli tuo lasku, niin ilmeisesti S/O merkittyjä tuotteita ei ole varastos, eli soldout ?

3.10.2008 15:44

Juu sitähän se meinaa. Kannattaa vielä tarkistaa että oliko tosiaan alennusta, kun mulle joskus sanoivat että eivät voi antaa alennusta. :o

3.10.2008 15:52

AlluMan kirjoitti:Juu sitähän se meinaa. Kannattaa vielä tarkistaa että oliko tosiaan alennusta, kun mulle joskus sanoivat että eivät voi antaa alennusta. :o

Ainakin tuossa selvästi lukee Discount ja kun tuo 165$ postikuluja ympätään tohon 1205$, niin pitäisi minun matikalla tulla 1370$, mutta laskun lopussa lukee 1307$