Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

7.5.2008 18:25

Näinpä pääs itellekkin käymään, onneks mulla yhet lasit on jo. Takki sen sijaan harmittaa hieman mutta eipä noi onneks ollut kalliita että eiköhän ne täällä kaupaksi saa.

26.5.2008 16:58

Onko kenelläkään kokemuksia tästä kaupasta:

http://www.morepoweracing.com/index.htm

26.5.2008 17:20

Tai kellään kokemuksia OEMthumpertalk storen toiminnasta? On vähän ny kestäny...

26.5.2008 19:58

Olen tilannut monta kertaa oem.thumpertalk.com:ista, ei ikinä ongelmia tai ihmeellisiä viivästyksiä.

26.5.2008 21:07

Ok. Hyvä tietää toi. Laitoin mailia tänään toistamiseen, mutta kait ne sieltä joskus vastaa... Alkais jo olee melkeen tarve osillekkin :D

30.5.2008 17:47

ottakaa yhteyttä jos ootte tilaamas ulkomailta jotain!
tilaan samas jos vain sopii :)

6.6.2008 11:05

Mikä ois paras nettikauppa euroopassa mistä sais katteita ja ajokamppeita? :/

26.6.2008 23:59

eli olisin tilaamas btosportista osia ja vaatteita niin en ymmärtäny miten voin maksaa sen pankin kautta..et voisko joku neuvoa? :)

27.6.2008 9:15

Jos tilisiirrolla niin ota sähköpostilla yhteyttä BTO:hon. Selvitä samalla omasta pankista (nettipankissa on usein tarkat ohjeet) mitä kuluja sulle tulee ulkomaantilisiirrosta ja varaudu että bto:n päässä oleva pankki veloittaa 10 dollaria käsittelykuluja. :)

28.6.2008 15:04

juu kiitti :)

29.6.2008 15:46

itse olen tilannut motocross-shop.de sivuilta ja ei ole ollut mitään epäselvää

6.7.2008 16:36

Kertokaapa kellä on kokemusta. Tilasin btosportsista kamaa ja nyt USPS:n trackingin mukaan ollu paketti koko viime viikon tullissa Suomessa. Onko normaalia vai kuuluuko mun tehdä jotain että saan sen sielt? Kiitoksia vastauksesta :)

6.7.2008 17:53

Kyl sielt pitäis tulla lappu postissa jolla saat sen haettua. Eiköhän se sieltä kohta putkahda. ;)

6.7.2008 17:55

Mulla kun trackays sanoo että "Into Foreign Customs" niin lappu on himassa käytännössä aina seuraavana tai sitä seuraavana päivänä (riippuen tuon merkinnän ajankohdasta). Saattaa olla että Stadissa tulli toimii näissä jutuissa tehokkaammin.

6.7.2008 21:52

Dirt kirjoitti:Kertokaapa kellä on kokemusta. Tilasin btosportsista kamaa ja nyt USPS:n trackingin mukaan ollu paketti koko viime viikon tullissa Suomessa. Onko normaalia vai kuuluuko mun tehdä jotain että saan sen sielt? Kiitoksia vastauksesta :)

Ilmotteleppa sitten minkä verran tuli lisähintaa postimaksuineen ja tulleineen ameriikan hintoihin. Kiinnostaa tietää kun itelläkin suunnitteilla tilailla rapakon takaa rompetta.