Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

10.3.2004 16:05

otteko millo tilaamassa sieltä btosportista.......

16.3.2004 21:13

mites tota saaks tuolta enduroshop.de:sta tankkeja crosseihin??muistaisin ainakin wertin tilanneen sieltä ktm:äänsä tankin :| mut niitten listoilla ei ainakaan näy,eli saakohan sieltä??ja paljokohan tollaset tankit maksaa uutena?? :roll:

16.3.2004 21:19

No voi elämä. Et sitten voinut lähettää niille mailia ja kysyä?

16.3.2004 21:24

No siis, ei niiltä saa kuin oikeastaan ne kamat jotka niiden sivuilla on. Sillä on joku kaveri sikäläisessä ktm:n liikkeessä töissä ja se hankki mulle sen kautta niitä osia.

17.3.2004 15:29

rizgard kirjoitti:No voi elämä. Et sitten voinut lähettää niille mailia ja kysyä?


no mulla ei ole oikeen noi kielet hallussa :oops:

17.3.2004 19:15

No sit on vissiin vähän hankala hieroa kauppaa ulkomaalaisten kanssa?

17.3.2004 22:11

wert kirjoitti:No sit on vissiin vähän hankala hieroa kauppaa ulkomaalaisten kanssa?


ei mut mull on pari kaveria,jotka osaavat englantia ongelmitta,ku eiks esim.enduroshopista saa tietoa/tilauksia englanniksi??

17.3.2004 22:15

Kyllähän sieltä saa.

24.3.2004 0:58

Kertokaas nyt joku sellanen kuka on tilannut BTO:sta tavaraa,niin kuinka nopeesti tavara on täällä?

24.3.2004 15:15

Riippu vähän kaikesta, joskus tulee nopeesti ja joskus vähän hitaammin :| Mitä tilasin tos enne joulua niin tavara tuli Suomeen paris viikos tilauksest ja tullistakin meni ok, mut sit jäi jumittaa johki transpointin varastoon, jossa sit tais kestää yli pari viikkoo, no tosin siinä oli joulu välis, mut kummiskin. Nyt sit tilattiin porukas sielt polvitukia ja pistivät sielt tulee ne laival, jostain syystä, mut mä en oo nyt ollu sinne yhteydes, et en tiiä mikä on tilanne nyt, mut kummiskin on mennyt jo toista kuukautta, mut kyl neki sielt pitäis olla tulossa. Mitä yks kaveri siel o tilannu ni kestiks sil joku pari viikkoo ku oli tavara koton, et tosiaa riippuu kaikesta ja kun siinä on aika monta kättä joidenka kautta kulkee ni helposti kestää.

24.3.2004 16:45

Oretna: Tuleeko polvitukia tilatessa mite paljo muita kuluja.....

24.3.2004 17:11

Mulla tais tulla kahessa viikossa kamat sielt...
Postikulut tulee ainaki ja tullimaksu!
Joutuukos noista polvituista muuten maksamaan alvit?

24.3.2004 19:39

Moi,tässä vähän offroadista lainattua.
"Vinkiksi sanoisin että älkää puhuko tullissa mistään urheilutuista kun ne ovat ortopediset niveltuet ja vain ne,eivät mitään muuta. Säästätte tullimaksuissa 100%."

30.3.2004 16:56

Sen verran vielä tosta BTO:sta tilaamisesta,että mulla se toimi tosi hyvin!!!.Tilasin polvituet 25.3 ja tänään ne tuotiin ovelle asti.Eli kokonaista 5.päivää tilauksesta,ni tuet oli jo jalassa. :retee:

Ja hinnaks jäi EVS RS7:lle tasan 300e kuluineen.

30.3.2004 18:36

Jep tuli kans polvituet tos perjantain ja ei ollu tullu muita kuluja. Muuten meni kaikki hyvin paitsi kesti vähän pidempään, ku tuli jollain ihme laival (en tiiä miks), mut lentsikal ne tulee sit näköjää aika nopeesti.