Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

17.2.2004 21:02

Soittelin tuolle melahnin maahantuojalle...jos sen kautta tilaa niin ei tule mitään muita kuluja kun itse tavaroitten hinta ja postimaksu kun tavarat tulee siltä kotiin....

17.2.2004 21:02

afam kirjoitti:no voi paska!!!! :roll:
koittakaa soittaa sille!


Heh, mä siinä pihalla tokasin Ritari ässälle, että otitko sitä numeroa ylös.. no eihän sitä tullut otettua :) Tosiaan, se mesta oli ihan kuollut, ei ketään missään ja vaikutti muutenkin olevan jokin vanha varasto.

17.2.2004 21:11

tupi kirjoitti:Soittelin tuolle melahnin maahantuojalle...jos sen kautta tilaa niin ei tule mitään muita kuluja kun itse tavaroitten hinta ja postimaksu kun tavarat tulee siltä kotiin....

Hmm, et kysyny mitään että voiko jostain noutaakkin vai toimiiko pelkästään lähettelemällä?

Ja pitäskö tilatessa sitten ilmottaa tavarat tälle äijälle, jollon se tilaa ne, vaiko ilmottaa melahnista tilatessa että tuuppaavat hokkaselle ne?

17.2.2004 21:15

Jooo...Sano että lähettää sille listan tavaroista mitä haluaa, sitten se lähettää sulle niitten :D hinnat ja eiku tavarat tilaukseen...

17.2.2004 21:26

se mikontien äijä on laittanu pillit pussiin ja lähteny siitä osoitteesta jo kauan sitten,ku sattuu olee kaverin talli nykyää.

17.2.2004 21:39

tupi kirjoitti:Jooo...Sano että lähettää sille listan tavaroista mitä haluaa, sitten se lähettää sulle niitten :D hinnat ja eiku tavarat tilaukseen...

täh?

Siis meinaat varmaa että se kertoo hinnan ja varmistaa että haluu tilata, ja sitten tilaa ne?
Tosta sun tekstistä saa sen kuvan että kerrot ne sille, se kertoo sulle hinnan, ja sit tilaat ite. Ja siinä taas ei olis mitään järkeä koska hinnat näkee tilatessakin. :P

17.2.2004 22:16

laita sille lista mitä haluut ja sitte yhteystiedot...ni se tilaa ne tavarat sieltä melahn....ja lähettää sulle....(tuli puhuttua vähä paskaa tossa äskösessä....sori)

17.2.2004 23:41

Ok, nyt varmistu.. :)

19.2.2004 22:02

Kuinkas moni ois lähtemässä tilaa tuolta BTO:sta kamaa lähiaikoina ? Ite voisin ehkä liittyy tilaukseen mukaan... :roll:

19.2.2004 23:19

kertokaas ny että paljonko yks $ on euroissa?
tietäis vähä laskeskella että mitä maksais eurois jos tilais tuolta bto:sta.
entäs paljonko tulee kuluja lisää rahdista,veroista ym.?

ilmoitelkaa täälä sitte jos ootte tilaamas porukalla täs keväällä.
voisin yhtyä tilaukseen jos saisin vaan sen mopon taas ostettua.
(huomenna joku tulee näyttämään pyöräänsä jee)

19.2.2004 23:31

www.xe.com/ucc

20.2.2004 1:37

kiitti.
vielä ku joku kertois niistä muista kuluista

6.3.2004 3:48

mä voisin ainaki liittyä tilaukseen bto sportsiin... ilmotelkaa vaikka YV:llä ku ois tilaus lähössä..?

9.3.2004 19:22

Onko jollain kokemuksia täältä:
www.motocross-shop.de

10.3.2004 8:54

Joo ite tuota eilen kans jo selailin, mutta en oo kyllä mitää ikinä tilannu.. Ihan kohtuu hinnat.. :)