Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

24.5.2012 22:10

Joo ite sain eilen tavarani kun tilasin bto:lta. kypärää ja muuta ajokampetta, 370e setistä 96e valtion tilille. Olisi tullut samanhintaseksi hakee tavarat Motokeitaalta, kannatti tilata ja odottaa. Fiksuhan olis laskenu ennen tilaamista!

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

24.5.2012 22:58

Ite laskin ennen tilaamista, mielestäni ei paha hinta putkelle ja änkälle, jotka ovat harvinaisia. ~330e

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

25.5.2012 10:24

Mun mielestä webistä tilaamisen etu on just se että ei tarvitse ajella jonnekin Kehä 3:lle tai odottaa puhelimessa puolta tuntia, vaan sieltä vaan kliksuttelee mitä haluaa. Harvinaisempaa shittiä saa myös paikallisista kaupoista odotella seuraavaan laivalastiin asti, BTO haalii ne viikossa.

Olen viime aikoina ostellut Jammuun alkuperäisosaa ja Yamaha Centerissä tuntuvat hinnat olevan nykyään kohdillaan. Jos ei osaa tule tyyliin tonnilla niin toimitusaika on nopeampi ja hinta tarpeeksi lähelle jenkkihintaa.

MITEN ON?

9.6.2012 18:34

tämä voi olla aivan tyhmä kysymys mutta ekaan kertaa tilaan joten siis kuinka luotettava pidettä jos tilaan kypärän tuosta :D http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-KB ... 2a1e852109

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

9.6.2012 20:47

Riippuu myyjän palautteesta. Positiivisia näyttää olevan ihan hyvällä prosentilla, joten pitäisi olla luotettava.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

9.6.2012 23:36

juuri näin itsekkin päättelin :p

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

13.6.2012 1:13

Tosiaan on luotettavaa jos on yli 98% positiivistä, itse en ehkä tilaisi jos alle. Ja jos maksat paypalilla voit olla varma ettet tule huijatuksi. Jos pakettia ei näy, laitat reklamaatiota paypalille ja saat rahasi takaisin jo parissa päivässä. On ihan luotettavaa.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

13.6.2012 11:40

bto:lta itekin tilasin kotariin fmf:n paisarin ja änkän, rattaat, ketjut ja gopron+näytön. Noille tuli sen verran hintaa että toimituksen sai ilmaiseksi, ainoot kulut oli sit se n.25% alvi+tullimaksu. Kyllähän noi halvemmalla sai, pelkästään jo gopro+näyttö maksoivat yhteensä saman verran tuola mitä suomessa maksaa pelkkä kamera :)

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

30.6.2012 12:19

onko kukaan tilannnut tavaraa tuolta electrex world:sta? pitäisi pari sähköosaa tilata sieltä.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

5.7.2012 20:01

mitenkäs tuo minun tilaus onnistuu, kun meinaan tilata bikebanditilta osia ja siinä tuli toimitusvaihtoehdoksi joku international joku (ei UPS) ja hintaa li 97dollaria. Tuleeko tuo paketti postiin vai suoraan kotiin vai mihin, ja pitääkö osat käyttää tullissa tullattavana?

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

5.7.2012 20:29

Paketti menee tullin haltuun, käyt tullaamassa sen joko paikanpäällä tai netissä. Nettitullauksen jälkeen se toimitetaan postin toimipisteeseen.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

18.7.2012 8:57

huomenta!

onko kellää käyny niin että on tullu väärät tavarat eu:n ulkopuolelta?
Mulle tuli väärän henkilön tavarat suomeen. kaikki muu meni mun nimellä ja oikein, mutta paketti oli väärä ja paketin sisällä oli paperi missä oli eri henkilön nimi. Tämä kelle nämä tavarat kuuluu asuu yhdysvalloissa, mistä paketti on lähetetty :)
powersportplus.com sivulta tälläinen kokemus!

meneeköhän nyt sitte palautus vain postin kautta ja ne hoitaa loput vai pitääkö mun pelata tullin kans?
ajattelen ehkä nyt vain ääneen, mutta kyllä mä tiedän että pitää soittaa ja käydä ja selvittää, mutta ajattelin vain kysyä että jos jollain on kokemusta niin saan varmuutta toimintaani. Luonteeni sitä vaatii, että tietää vähän etukäteen että mitä tehdä ja miten :)

kiitos ja anteeksi

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

19.8.2012 11:23

joko ratkesi?

kenties myyjä jopa lähettää kuriirin hakemaan väärät tavarat..
riippuu paljon miten se haluaa helpottaa aiheuttamaansa vaivaa. vastuu on myyjällä

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

23.8.2012 19:21

Onko kukaan tilannut FC-Motosta mitään. Ku oon aatellu tilata ton--> http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... acket-0001 ??

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

23.8.2012 19:43

Joonazz04 kirjoitti:Onko kukaan tilannut FC-Motosta mitään. Ku oon aatellu tilata ton--> http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... acket-0001 ??



ainakin "AJOVARUSTEET" topicissa porukka neuvoi minua tilaamaan sieltä kengät joten eiköhän toimiva putiikki ole. toimitus puolitoista-kaksiviikkoa kuulemma.