Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

19.12.2009 2:19

Microman_12 kirjoitti:Mutta kyseisen kioskin hinnat sisältävät veron ja ne joutuu heti tilittämään, sillä itse tätä kysyin, että uskooko tulli.
Tässä testi tilaus jossa on selvästi verot mukana...


Onko paketti tullut? ja kuinka kävi verojen kanssa?

19.12.2009 12:18

1100 USD arvosta 18.12. tulli + alv yhteensä 197e

20.12.2009 0:36

josko kirjoitti:
Microman_12 kirjoitti:Mutta kyseisen kioskin hinnat sisältävät veron ja ne joutuu heti tilittämään, sillä itse tätä kysyin, että uskooko tulli.
Tässä testi tilaus jossa on selvästi verot mukana...


Onko paketti tullut? ja kuinka kävi verojen kanssa?



En tilannut sillä kertaa mitään...vuodenvaihteen jälkeen olisi tarkoitus tilailla tuolta kamaa, mutta en oo vielä täysin varmaa.

jelpakkaa

22.12.2009 13:49

eli siiis paketti tuli tänään suomen helsinkiin ja matkasi sieltä tampereen tulliin, tarkoitus olisi huomenna mennä itse hakemaan se sieltä, millaisia toimenpiteitä? kuitti mukaan ja menoksi ? vaii? joutuuko jtn soittelemaan sinne etukätee tai jotai, kiitti jos viittitte kertoo, joululahjat siis ehtivät jouluksi! :)

22.12.2009 13:52

-w-h- kirjoitti:eli siiis paketti tuli tänään suomen helsinkiin ja matkasi sieltä tampereen tulliin, tarkoitus olisi huomenna mennä itse hakemaan se sieltä, millaisia toimenpiteitä? kuitti mukaan ja menoksi ? vaii? joutuuko jtn soittelemaan sinne etukätee tai jotai, kiitti jos viittitte kertoo, joululahjat siis ehtivät jouluksi! :)

Tulostat tilausvahvistuksen sähköpostista ja otat sen tullin lapun mukaa. Ite tulostin vielä pankin maksukuitinki varmuuden vuoks.

22.12.2009 14:08

BerZ kirjoitti:
-w-h- kirjoitti:eli siiis paketti tuli tänään suomen helsinkiin ja matkasi sieltä tampereen tulliin, tarkoitus olisi huomenna mennä itse hakemaan se sieltä, millaisia toimenpiteitä? kuitti mukaan ja menoksi ? vaii? joutuuko jtn soittelemaan sinne etukätee tai jotai, kiitti jos viittitte kertoo, joululahjat siis ehtivät jouluksi! :)

Tulostat tilausvahvistuksen sähköpostista ja otat sen tullin lapun mukaa. Ite tulostin vielä pankin maksukuitinki varmuuden vuoks.

Itse ajattelin hakea tuolla lähetyskoodilla, niin tuola påostin sivulla lukee että onnistuu..

22.12.2009 15:40

-w-h- kirjoitti:
BerZ kirjoitti:
-w-h- kirjoitti:eli siiis paketti tuli tänään suomen helsinkiin ja matkasi sieltä tampereen tulliin, tarkoitus olisi huomenna mennä itse hakemaan se sieltä, millaisia toimenpiteitä? kuitti mukaan ja menoksi ? vaii? joutuuko jtn soittelemaan sinne etukätee tai jotai, kiitti jos viittitte kertoo, joululahjat siis ehtivät jouluksi! :)

Tulostat tilausvahvistuksen sähköpostista ja otat sen tullin lapun mukaa. Ite tulostin vielä pankin maksukuitinki varmuuden vuoks.

Itse ajattelin hakea tuolla lähetyskoodilla, niin tuola påostin sivulla lukee että onnistuu..

Onnistuu jos paketin mukana on lähetyslista josta selviää paketissa olevien tavaroiden arvo sekä lähetyskulut. Koska sellaista lappua ei useinkaan tule paketin mukana on syytä ottaa noi BerZin manitsemat laput mukaan ettei tule hukkareissu.

tereve

22.12.2009 19:27

Mitä kaikkea siis tarvitsen ettei tule turha reissu nyt on se tullista tullu lappu ja sitten kuitti tavaroista ja tavara selostus.. ?

22.12.2009 20:14

-w-h- kirjoitti:Mitä kaikkea siis tarvitsen ettei tule turha reissu nyt on se tullista tullu lappu ja sitten kuitti tavaroista ja tavara selostus.. ?


Kaikki mitä tarvii = kuitti jossa myös rahdin hinta ja sit se saapumis ilmoitus /lähetystunnus.

Eli kaikki tarvittava sulla on ,jos kuitissa on rahdin hinta.

22.12.2009 23:05

zirpax kirjoitti:
-w-h- kirjoitti:Mitä kaikkea siis tarvitsen ettei tule turha reissu nyt on se tullista tullu lappu ja sitten kuitti tavaroista ja tavara selostus.. ?


Kaikki mitä tarvii = kuitti jossa myös rahdin hinta ja sit se saapumis ilmoitus /lähetystunnus.

Eli kaikki tarvittava sulla on ,jos kuitissa on rahdin hinta.


"free shipping" eli joo

23.12.2009 0:52

ja jos ei tulostinta ole tai tyypillisesti musteet on kuivunu/loppunu nii sen lähetyslistan voi myös lähettää spostilla eteenpäi tullille nii ei tarvi enää paikanpäällä mitään tositteita! itse ainaki tehny näin sitä sposti osotetta en just ny muista mut selvinee varmaa tullin sivuilta tai kilauttamalla..

motosport

23.12.2009 22:20

No niin mä tilasin tuolta motosportilta mönkijään renkaat ja tuli kotiin asti. No tai ainakin toinen paketti, kaksi rengasta on vielä matkalla. Kävi näköjään nekin helsingissä mutta nyt ne on mennyt lähettämään ne tanskaan, että saa nähdä löytääkö ne perille.

25.12.2009 12:46

hain pakettini ja sieltä puuttui kypärä ja 125cc putken tilalle oli laitettu 50cc putki, ei muutakun palautuksena takaisin suoraan tullilta.

27.12.2009 17:28

-w-h- kirjoitti:hain pakettini ja sieltä puuttui kypärä ja 125cc putken tilalle oli laitettu 50cc putki, ei muutakun palautuksena takaisin suoraan tullilta.


Mistä kaupasta tilasit?

29.12.2009 13:07

a.c.e kirjoitti:
-w-h- kirjoitti:hain pakettini ja sieltä puuttui kypärä ja 125cc putken tilalle oli laitettu 50cc putki, ei muutakun palautuksena takaisin suoraan tullilta.


Mistä kaupasta tilasit?

Motocrossgiant.. vaihdan ensikerralla puljun, jtn ehdotukia seuraavalle kerrralle ?