Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

9.7.2009 0:42

kristuss kirjoitti:Moikka, pitäs tänään tilata tuolta dirtbikezistä kypärä,

http://www.dirtbikebitz.com/2009-troy-l ... -6265.html

miten palvelu toimii? kauankoha menis, onko ollu ongelmia, tullia ei tuu kun on englannissa? parissa viikossa jos näkyis tääl päin niin ois jees. :)


Juups tullia ei tuu ja parissa viikossa pitäs olla. Itel ainaki kesti ekal kerral pari viikkoa mut toisel kerral tuliki sitte vajaassa viikossa :)

9.7.2009 18:01

Mitens ootte maksanu noi ditbikebitz:n tilaukset? PayPallilla on vissii turvallista ja muutenkii helppo maksaa tonne? Pitäs tilata rossi housut ja paita, sekä rintapanssari ja ehkä polvisuojat.

9.7.2009 20:32

paypalil ;)

14.7.2009 12:52

Tarvis kypärää, parit lasit, hanskoja ja tommosta pientä tilailla. BTO:sta oon kattellu, paljo sieltä tulee lisäkuluja ostosten päälle? Tullit ja postikulut? Mistä muualta kannattais tilailla? Dirtbikebitz:st katoin, muttei oo kyseistä kypärää.

14.7.2009 14:56

Motocrossgiant.com on myös oiva paikka. Näet postitkin jo valmiiks mitä tulee kun btosta ainakin omasta mielestä vähän sellasta arpomista. Ja tulli + alv tulee myös kuluihin.. ;)

14.7.2009 22:18

2,7% tullia varusteisiin ja 3,7 varaosiin. sitte vielä se alvi...
oishan se parempi jos näkyis heti jo ostoskoriin heitellessä(btolla) ne postit niinku tuolta englannista tilatessa..
jos nuo parit lasit yms tilaat nii oiskoha joq 40e postit?? minun veikkaus ainaki.

4.8.2009 19:49

Mites kun pitäisi tilailla jenkeistä tai jostain muualta sylinteriä jammuuni, niin kauan siinä menisi jos esim. thumpertalkista tilaan sen niin kauan menee ? viikko vai kaksi ? ja miten tuo maksu tuon paypalin kautta oikeen menee ? ekaa kertaa tilailemassa niin pakko kysyä ettei tule mitään väärin käsityksiä :)

4.8.2009 19:57

Otris kirjoitti:Täällä on hyvät ohjeet tuohon PayPaliin ja muutenkin ulkomailta tilaamiseen.

Edit: Linkitys ei jostain syystä näköjään suostu toimimaan.
Edit: Sainpas toimimaan :)


Toimiiko tuo paypal säästöpankin visa elecrtonilla vai vain noilla sammon nordean ja op:n korteilla ?

7.8.2009 12:00

J!gs@w# kirjoitti:
Otris kirjoitti:Täällä on hyvät ohjeet tuohon PayPaliin ja muutenkin ulkomailta tilaamiseen.

Edit: Linkitys ei jostain syystä näköjään suostu toimimaan.
Edit: Sainpas toimimaan :)


Toimiiko tuo paypal säästöpankin visa elecrtonilla vai vain noilla sammon nordean ja op:n korteilla ?

Kyllä pitäisi toimia visa electronilla.. kannattaa tosiaan lukea tuo Otriksen laittama linkki. Ite olen lukenut sen ja sen myötä tein tunnuksen PayPaliin.. itella on Osuuspankin Visa electroni siellä käytössä.

7.8.2009 17:57

ei tuo toimi mun kortilla ainakaan..
This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.
tommone tulee vaa siihe ku laitan kaikki oikee :/ mutta miten pystyy maksaa paypalin kautta kun siellä tilillä on rahaa ?

7.8.2009 19:34

Tilasin tarrasetin Dirtbikebitzistä melkeen kolme viikkoa sitte.. Eipä oo näkyny.

8.8.2009 10:23

Saimon kirjoitti:Tilasin tarrasetin Dirtbikebitzistä melkeen kolme viikkoa sitte.. Eipä oo näkyny.

Ootkohan varma olikohan kyseistä tarrasarjaa liikkeessä? Taikka jos jotain teetettävää niihin tulee niin kestää kauemmin. Mut kyl sieltä tavarat ainakin mulle on tullu asiallisesti kotiin :roll:

8.8.2009 17:46

itsellä tarkoitus tilata kahdet rossihanskat ja kypärä täältä www.ridersdiscount.com eli onko luotettava paikka ja minkälainen palautus oikeus kun itse en tuota löytänyt kyseiseltä sivulta? (hinnat ovat todella hyvät sillä kahdet hanskat (80 dollaria), kypärä (360 dollaria) + postit (25 dollaria) = 320e ja pelkkä kypärä suomessa 400-450e)

8.8.2009 19:38

oltsu.pernu kirjoitti:itsellä tarkoitus tilata kahdet rossihanskat ja kypärä täältä http://www.ridersdiscount.com eli onko luotettava paikka ja minkälainen palautus oikeus kun itse en tuota löytänyt kyseiseltä sivulta? (hinnat ovat todella hyvät sillä kahdet hanskat (80 dollaria), kypärä (360 dollaria) + postit (25 dollaria) = 320e ja pelkkä kypärä suomessa 400-450e)



Siihen lisäks alv 8% ja tulli 3%. En oo ihan varma noista prosentti määristä mut jostain ois tommotteet luvut jääny päähän?

8.8.2009 20:39

alv on 22% ja tulli taitaa olla 2.7% ja jos se 2.7% on alle 11e niin silloin sitä ei veloiteta. näin muistelisin. ja toimituskulut ynnätään siihen summaan josta lasketaan noi prosentit