Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

1.5.2014 21:11

Oikeastiko olet nyt virittelemässä veropetosta jonkun muutaman kympin/huntin takia? Joo, onnistuuhan se veroissa säästäminen antamalla viranomaisille vääriä tietoja, ainakin siihen asti, kun jää nalkkiin.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

1.5.2014 23:44

Eiköhän suomen valtiolle se huntti täydy pulittaa... Pohdin kai vaan mitä teoriassa voisi tehdä , en taida tosipaikan tullen olla tarpeeksi tyhmä kusettamaan. Alv 24% + 3.7% moottoripyörän osien tulli on vaan riistoa ):

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

31.5.2014 9:08

itse en tuolta moto style-mx sivuilta enäää tilaa. luvattiin 4-8 työpäivää ja nyt mennyt jo yli kuukausi kun tilasin. pistää vähä arveluttamaan et tuleeko tarrat ollenkaan kun olen jo maksanutkin.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

31.5.2014 21:08

Niko Gardemeister kirjoitti:itse en tuolta moto style-mx sivuilta enäää tilaa. luvattiin 4-8 työpäivää ja nyt mennyt jo yli kuukausi kun tilasin. pistää vähä arveluttamaan et tuleeko tarrat ollenkaan kun olen jo maksanutkin.
mulle taas tuli tuolta alle viikossa kun tilasin tarrasatsin kawaan.

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

11.7.2014 18:11

Partzillasta tuli oem romuja tilattua Hontaan 2 viikossa romut tuli :)

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

21.1.2018 18:09

Noni. Onks kukaa tilannu miniintheblx nimisestä paikasta. Hinta ois 110e nii mites tullit jne.?

Re: Tavaran tilaaminen ulkomailta

5.3.2018 13:29

Viime aikaisia kokemuksia race-style:sistä? Itse tilasin kate- ja tarrasarjan jota odotin 1.5kk, paketin avattua totesin että etulokari on väärä. Laitoin sähköpostia aiheesta ja nyt odotellaan vastausta.

Onko vastaavia kokemuksia/ kokemuksia yleisesti kyseisestä puljusta?