Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.10.2003 18:50

kiitti jazam ja wert kyll kai mä ne sieltä tilattua saan :D

6.11.2003 19:29

da_sauli kirjoitti:Kaveri aikoo tilata ensviikolla BTO sportsista omien sanojensan mukaan. Katotaan miten käy.

No, tilasko se? Kuinka kävi? :eek:

6.11.2003 19:41

No toissapäivänä soitin sille ja se sano että isänsä ei antanut. OFFTOPIC: Tuskimpa sillä tyypillä oikeesti näin kun jätkä saa melkeen mitä ja millon haluaa ja ostivatkin sille viimetalvena Polariksen Indy 600sp edge kelkankin ihan ikiomaks. Vähän piloille hemmoteltu tyyppi mut muuten ihan ok. Emt miks se ei tilannu kun sil oli jo reilu kuukausi asia mielessä mutta toisaalta jokaisen oma päätös sekin.

6.11.2003 21:41

Offtopic jatkoa: noitahan riittää, mun yks kaveri vinguttaa isänsä luottokorttia minkä kerkiää, ostaa mm. kelkkoihinsa aina bensat lähes joka päivä talvella joku 30l ja sikakalliita varaosia aina vaan kortilla. Saa kaiken minkä haluaa, kelkkoja sillä on tallissa 4kpl (kaikki uudempia kuin 99) ja kakspyöräsiä 3kpl ja kaikkee muuta hauskaa...joopa joo. Kelpais tietysti mullekki mutta kyllä se pistää vituttamaan. :-?

6.11.2003 21:47

Ja näistä jutuista voisi joku väittää, että pojat on kateellisia.. Mutta kun miettii omia kavereita, niin en mä ainakaan ole yhdellekään kateellinen sen takia, että se/ne saa mitä haluaa. Se pistää vaan vituttamaan, kun joillain on kalliita laitteita kotona, mutta niille ei ole mitään käyttöä.. Eikä niitä turhaan kannata pois myydä, kyllä ne hyvin voi viettää eläkepäiviään omassa tallissakin :roll: . No mikäs siinä jos ei ole rahasta puutetta :|

7.11.2003 1:24

Niin no tää on taas vähän tätä perussuomalaista kateutta, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Vai mitä mieltä ite ootte onko siitä paksusta pankkitilistä jotain hyötyä, jos ne rahat vain siellä makaavat, niitä kun ei kummiskaan hautaan voi mukanaan viedä. Ja varmaankaan näiden kyseisten henkilöiden isät eivät aivan ilmaiseksi ole näitä rahoja saaneet, mutta tietenkään ei se lapsille ole hyvä tapa oppia elämään tyylillä pappa betalar... No joo meni vähän offtopiciks.

7.11.2003 1:36

Tulisko ketään kimppatilaukseen http://melahn.de/. Tarvii kyl visan tohon melahnii ja mul ei oo mut jos joku muu tilais. Ostaisin tuolta 17" takavanteen kehän, jos se siis on joku 4,25" levee ku ei tosta saa selvää.

7.11.2003 13:37

X8R-X kirjoitti:Tulisko ketään kimppatilaukseen http://melahn.de/. Tarvii kyl visan tohon melahnii ja mul ei oo mut jos joku muu tilais. Ostaisin tuolta 17" takavanteen kehän, jos se siis on joku 4,25" levee ku ei tosta saa selvää.


Tiiätkö et onko uus Melahnin kuvasto jo tullu? Mulla tossa pöydällä ois -03 mut aattelin et joko löytyy -04?

7.11.2003 16:04

Onko kukaan jo saanut selville, että kuka on suomessa melahn.de:n jälleenmyyjä?

7.11.2003 16:15

X8R-X kirjoitti:Tulisko ketään kimppatilaukseen http://melahn.de/. Tarvii kyl visan tohon melahnii ja mul ei oo mut jos joku muu tilais. Ostaisin tuolta 17" takavanteen kehän, jos se siis on joku 4,25" levee ku ei tosta saa selvää.


Mie voisin tilailla mutta menee kyllä sunnutaihin kun en oo koneen ääressä. Mulla ei oo kuin tuo 02-luettelo niin pitää kattoo sielt netistä ne hommelit.

Prkl, löytäkkee se maahantuoja/jälleenmyyjä jo. On se ainaski olemassa kun sieltä semmoisen luettelon aikanaan tilasinkin.

7.11.2003 18:01

Voisko joku kertoa että miten tuolta tilataan se luettelo ja minkä hintainen? Onko ilmainen? kiinnostas tosissaan tilata tuolta melahnista mutta vois kokeilla Googlella jos vaikka löytäs lisää :roll:

8.11.2003 19:31

Ite oon yrittäny ties kuinka monta kertaa googlettaa tota melahnin maahantuojaa mut ei oo löytyny. :itku:
Mistä sä JayDaddy tilasit ton kuvaston?

9.11.2003 0:25

da_sauli kirjoitti:Voisko joku kertoa että miten tuolta tilataan se luettelo ja minkä hintainen? Onko ilmainen? kiinnostas tosissaan tilata tuolta melahnista mutta vois kokeilla Googlella jos vaikka löytäs lisää :roll:


No niitten sivuillahan se lukee että 5e se katalogi ja siel on ohjeetki sen tilaamisee

9.11.2003 1:07

nasu kirjoitti:
X8R-X kirjoitti:Tulisko ketään kimppatilaukseen http://melahn.de/. Tarvii kyl visan tohon melahnii ja mul ei oo mut jos joku muu tilais. Ostaisin tuolta 17" takavanteen kehän, jos se siis on joku 4,25" levee ku ei tosta saa selvää.


Mie voisin tilailla mutta menee kyllä sunnutaihin kun en oo koneen ääressä. Mulla ei oo kuin tuo 02-luettelo niin pitää kattoo sielt netistä ne hommelit.

Prkl, löytäkkee se maahantuoja/jälleenmyyjä jo. On se ainaski olemassa kun sieltä semmoisen luettelon aikanaan tilasinkin.


No tarkotin kyllä jotain kuka asuu tos jossain lähellä et saa haettuu kamat ku muuten jos viel maksan nää postimaksut ni alkaa jo olee lähellä racing biken hintoi :itku:

9.11.2003 13:18

Mä sain ton kuvaston "tuliaisina" Saksasta... Eli en oo tilannu sitä mistään.