Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

7.10.2009 16:08

timpax41 kirjoitti:
Rik_u kirjoitti:Olen tilaamassa tuolta Dirtbikebookista Englannista ja aivan loppusuoralla tilauksessa. Olen maksamassa Visa Electronilla tuolla Sage Pay ominaisuudessa.

Jostain syystä homma ei onnistu. Kaikki numerosarjat ja kentät olen täyttänyt varmasti oikeilla tiedoilla.

Lopuksi tulee ilmoitus:
"The Authorisation has been declined by the bank. Please try a different card."

Lähetin kyseiseen paikkaan jo mailiakin ja sieltä vastattiin:
"Hi!
We do take visa electron on our web site and have had no problems form
the web site.
Please try again if it fails then please call us on 0044 0778 380380 for
UK 01778 380380. Hope this helps"

Nyt jos jollain tulee joku vinkki tai asia mieleen mitä teen väärin niin otan apua mielellään vastaan! :|

Ei toimi visa electron ulkomaankaupassa


Sivulla on ainakin yhtenä maksuvaihtoehtona Visa Electron. Ja sen valitsin.

Vai tarkoititko, että Visa Electron on tarkoitettu vaan Englannin sisäiseen kauppaan tuolla sivustolla ?

7.10.2009 17:20

Elektronissa on käsittääkeni (ainakin nordealla) oletusarvona ulkomaankauppan esto. En muista onnistuko nettipankista vai pitääkö käydä tiskillä, mutta jos haluu ulkomailta ostoksia tehdä, niin se eston purku tarvii tehdä. Sitten pitäisi onnistua.

7.10.2009 17:24

Rik_u kirjoitti:
timpax41 kirjoitti:
Rik_u kirjoitti:Olen tilaamassa tuolta Dirtbikebookista Englannista ja aivan loppusuoralla tilauksessa. Olen maksamassa Visa Electronilla tuolla Sage Pay ominaisuudessa.

Jostain syystä homma ei onnistu. Kaikki numerosarjat ja kentät olen täyttänyt varmasti oikeilla tiedoilla.

Lopuksi tulee ilmoitus:
"The Authorisation has been declined by the bank. Please try a different card."

Lähetin kyseiseen paikkaan jo mailiakin ja sieltä vastattiin:
"Hi!
We do take visa electron on our web site and have had no problems form
the web site.
Please try again if it fails then please call us on 0044 0778 380380 for
UK 01778 380380. Hope this helps"

Nyt jos jollain tulee joku vinkki tai asia mieleen mitä teen väärin niin otan apua mielellään vastaan! :|

Ei toimi visa electron ulkomaankaupassa


Sivulla on ainakin yhtenä maksuvaihtoehtona Visa Electron. Ja sen valitsin.

Vai tarkoititko, että Visa Electron on tarkoitettu vaan Englannin sisäiseen kauppaan tuolla sivustolla ?
Sori,joo kyllä kaikki pitäis olla kunnossa.

8.10.2009 21:13

Nyt on verkkopankista muutettu tuo Visa Electron asetus sellaiseksi että ulkomaankaupankin pitäisi onnistua. Ja se toimikin. Pääsin tilauksessa pitemmällä. Ajattelin että nyt onnistuu.

Aivan loppumetreille olin vahvistamassa tilausta, jonka jälkeen tuli taas ilmoitus että virhe tapahtunut kokeile toista korttia.

Huoh. Täytyy vissiin sitten luovuttaa. Ei tähän hätään muutakaan korttia löydy. :s

11.10.2009 11:25

Miks et maksa paypalin kautta ? näin itsekkin tein, vähän monimutkaisempaa aluksi mutta kyllä se onnistuu.

24.10.2009 17:40

-
Viimeksi muokannut _pipercross päivämäärä 27.10.2009 18:23, muokattu yhteensä 1 kerran

26.10.2009 20:54

Tuli just http://www.motocross-shop.de/motocross-shop/index.php <-- tuolta tilattua osia Yamaha yz250f.. Kylhän ne näytti vähän suomen markkinoita halvempia olevan ja postikulutkin oli vaan 11€ Dhl:än kautta..:) Sai vielä monster tölkin kaupanpäälle yli 180€ ostoksista.. :lol:
Katotaan nyt mitä sieltä tulee ja millon vai tuleeko ollenkaan..:D

27.10.2009 2:42

Viimeksi kun tilasin tuolta motocross-shopista meni 4kk kun paketti tuli :x

28.10.2009 1:05

Paljonko tuolta dirtbikebookissa on postikulut suomeen?

BTW mitä tarkoittaa kun noissa 17" supermotovanteissa on halvempi malli "no cush" ja sata puntaa kalliimpi "include cush" ?

28.10.2009 6:23

Messico kirjoitti:Paljonko tuolta dirtbikebookissa on postikulut suomeen?

BTW mitä tarkoittaa kun noissa 17" supermotovanteissa on halvempi malli "no cush" ja sata puntaa kalliimpi "include cush" ?

Toi cush tarkoittaa vaimennettua takanapaa.

2.11.2009 17:25

Onko kukaan tilannu täältä tavaraa? http://www.shop.race-styles.com/_news_x_07.php
Että miten on mahtanu tilaus sujua, kuinka kauan tavaran saapumisessa on kestäny ja onko tullu oikeet tavarat perille? Entä paljokos tuolta tulee postimaksuja/muita lisä maksuja?

3.11.2009 1:25

H&K kirjoitti:Onko kukaan tilannu täältä tavaraa? http://www.shop.race-styles.com/_news_x_07.php
Että miten on mahtanu tilaus sujua, kuinka kauan tavaran saapumisessa on kestäny ja onko tullu oikeet tavarat perille? Entä paljokos tuolta tulee postimaksuja/muita lisä maksuja?

Kaverille tilailin teippisarjan tuolta koska hänellä on heikko englannin kielen taito, niin kyllä sieltä viikossa ne teipit tuli mitä haluttiinkin

3.11.2009 14:15

Onkos kukaan tilaillu ulkomailta moottorin osia esim KTM pyöriin?

Jos ja kun on, mitä ja mistä?

3.11.2009 14:23

Ktm alkuperäis osat ei ole juurikaan halvempia ulkomailla.

3.11.2009 18:51

Noin yleisesti ja useimmissa osissa, mutta jotkin nimenomaan suomessa kalliit moottorinosat ovat kyllä huomattavasti halvempia esim. tilattaessa jenkeistä, postikulujen ja verojenkin jälkeen.

Tuolta ainakin löytyy ktm oem osaa -> http://www.motosport.com/