9.2.2012 21:26
9.2.2012 21:37
JM82 kirjoitti:-Luokkajako 125,250 ja avoin. MX1, MX2 ja MX3 nimitykset eivät kerro tavalliselle kadunmiehelle mitään. Sama kuutiotilavuus 2t ja 4t pyörille. (mielestäni nelitahtisten tekniikka on kehittynyt niin paljon, etteivät enää tarvitse tasoitusta moottorin koossa)
9.2.2012 21:46
jo kirjoitti:JM82 kirjoitti:-Luokkajako 125,250 ja avoin. MX1, MX2 ja MX3 nimitykset eivät kerro tavalliselle kadunmiehelle mitään. Sama kuutiotilavuus 2t ja 4t pyörille. (mielestäni nelitahtisten tekniikka on kehittynyt niin paljon, etteivät enää tarvitse tasoitusta moottorin koossa)
Haha!
9.2.2012 21:56
9.2.2012 22:12
JM82 kirjoitti:Mielestäni mm-sarjassa pitäisi tehdä seuraavat muutokset:
-Avataan sarja uudestaan kaikille kuljettajille, nopeimmat 40 mukaan sunnuntain kisaan lauantain aika-ajojen perusteella. 10 parhaalle rahapalkinnot.
-Perinteiset radat takaisin mm-sarjaan esim, Foxhill, Namur yms..Ei mitään keinotekoisesti tasamaalle tehtyjä pilipaliratoja.
-Luokkajako 125,250 ja avoin. MX1, MX2 ja MX3 nimitykset eivät kerro tavalliselle kadunmiehelle mitään. Sama kuutiotilavuus 2t ja 4t pyörille. (mielestäni nelitahtisten tekniikka on kehittynyt niin paljon, etteivät enää tarvitse tasoitusta moottorin koossa)
9.2.2012 22:26
JM82 kirjoitti:Mielestäni mm-sarjassa pitäisi tehdä seuraavat muutokset:
-Avataan sarja uudestaan kaikille kuljettajille, nopeimmat 40 mukaan sunnuntain kisaan lauantain aika-ajojen perusteella. 10 parhaalle rahapalkinnot.
-Perinteiset radat takaisin mm-sarjaan esim, Foxhill, Namur yms..Ei mitään keinotekoisesti tasamaalle tehtyjä pilipaliratoja.
-Luokkajako 125,250 ja avoin. MX1, MX2 ja MX3 nimitykset eivät kerro tavalliselle kadunmiehelle mitään. Sama kuutiotilavuus 2t ja 4t pyörille. (mielestäni nelitahtisten tekniikka on kehittynyt niin paljon, etteivät enää tarvitse tasoitusta moottorin koossa)
9.2.2012 23:24
Jaze kirjoitti:Moniko suomalainen kuski pääsisi jenkki natikoiden karsinnoista kisaan?
10.2.2012 10:26
JM82 kirjoitti:-Luokkajako 125,250 ja avoin. MX1, MX2 ja MX3 nimitykset eivät kerro tavalliselle kadunmiehelle mitään. Sama kuutiotilavuus 2t ja 4t pyörille. (mielestäni nelitahtisten tekniikka on kehittynyt niin paljon, etteivät enää tarvitse tasoitusta moottorin koossa)
10.2.2012 10:51
10.2.2012 11:03
välzy kirjoitti:JM82 kirjoitti:-Luokkajako 125,250 ja avoin. MX1, MX2 ja MX3 nimitykset eivät kerro tavalliselle kadunmiehelle mitään. Sama kuutiotilavuus 2t ja 4t pyörille. (mielestäni nelitahtisten tekniikka on kehittynyt niin paljon, etteivät enää tarvitse tasoitusta moottorin koossa)
Toi olisi kyllä hyvä, mutta mahtaisiko löytyä tarpeeksi kuskeja piikkiluokan mm-sarjaan enää nykypäivänä? kun kuitenkin jos kakstahdilla haluaa ajaa nii saa jo ajaa puolikkaalla pikkunelarien seassa, niin veikkaan että sinne sortuisi moni, toki siellä kyllä taso varmaankin kovempi..
Pyörävalikoimakin on aika suppea, ja moni niistäkin jo aika vanhaa tekniikkaa verrattuna kotariin joka vielä edes kehittää kakstahtisia..
OA243 kirjoitti:Ekologisuuden kannalta oiskin tosi fiksu päätös, ei varmaan herättäis ollenkaan vastustusta. Zeizein ja JM:n mielestä pitäis siis mennä kehityksessä taaksepäin? Ja tavalliselle kadunmiehelle MX1, MX2 ja MX3 ei tuu ikinä tarkottamaan mitään. Lisäks ne menee vielä eri tavalla kun endurossa.
Radatkin pitäis muuttaa tylsemmiksi ja vähemmän yleisöystävällisemmiksi, sekä vielä erilaisemmiksi kun jenkeissä. Ainoo pointti missä oli jotain ideaa ja mikä ois oikeasti toteutettavissa oli toi aika-ajo- ja rahapalkintosysteemi.
10.2.2012 11:28
10.2.2012 11:31
10.2.2012 12:35
JM82 kirjoitti:-Luokkajako 125,250 ja avoin. MX1, MX2 ja MX3 nimitykset eivät kerro tavalliselle kadunmiehelle mitään. Sama kuutiotilavuus 2t ja 4t pyörille. (mielestäni nelitahtisten tekniikka on kehittynyt niin paljon, etteivät enää tarvitse tasoitusta moottorin koossa)
JM82 kirjoitti:UEM125 luokassa on ainakin ollut täydet puomit, joten tuskin kuskeista olisi pulaa. Luokka olisi sopiva ponnahduslauta junnuille isompiin luokkiin. Husqvarnalta ja TM:ltä on kotarin lisäksi tullut tälle vuodelle päivitetyt 125:set, joten kyllä vielä pyöriäkin löytyy vaikka japsit jammua lukuunottamatta eivät niitä enää valmistakkaan .
JM82 kirjoitti:Onko OA243:lla näyttöä 4-tahtisten crossipyörien ekologisuudesta?
JM82 kirjoitti:Ja mitä tulee ratojen tylsyyten niin ota selvää esim. namurin radasta ennenkuin alat puhumaan mitään..
10.2.2012 13:29
10.2.2012 16:19
M-Racer kirjoitti:juttua