Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
5.8.2010 1:37
Paljos menee öljyä per pamppu ja minkä jäykkystä öljyä ?
5.8.2010 7:33
sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.
5.8.2010 21:03
willik kirjoitti:sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.
eikö sae 5 oo liia löysää vai ?
6.8.2010 6:23
HeeBoF kirjoitti:willik kirjoitti:sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.
eikö sae 5 oo liia löysää vai ?
Perusteluja?
7.8.2010 13:10
willik kirjoitti:HeeBoF kirjoitti:willik kirjoitti:sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.
eikö sae 5 oo liia löysää vai ?
Perusteluja?
Joo ohjekirjakin näytti että sae5 keulaan, joo luovutin yläkorkkien kanssa ja sain paikallisee kiikutettua huoltoon keulan
.
14.8.2010 14:55
Mitä eroa on SX ja SXS ?
14.8.2010 15:04
Krg kirjoitti:Mitä eroa on SX ja SXS ?
SXS huolella varustellumpi "tehdaspyörä". Erilaiset jarrut ja iskarit + t-palat ainakin.
14.8.2010 19:51
öräwä kirjoitti:Krg kirjoitti:Mitä eroa on SX ja SXS ?
SXS huolella varustellumpi "tehdaspyörä". Erilaiset jarrut ja iskarit + t-palat ainakin.
Myös moottorin puolella on eroja verrattuna normi SX:iin.
15.8.2010 21:12
Kertokaas ny miten on voiko 125 sx sän laittaa kilpii?vaikka laittas mittarit valot tehot kaikki??
15.8.2010 21:58
EI
Koska crosseja ei ole tyyppihyväksytty valkokilpiseksi.
16.8.2010 13:25
öräwä kirjoitti:EI
Koska crosseja ei ole tyyppihyväksytty valkokilpiseksi.
voisko sen sitte tyyppihyväksyttää? Mitä jos ostais exc rungon ? onko erilainen?
16.8.2010 14:00
sx et saa mitenkään kilpiin, paljon helpompaa kun ostat vaan sen exc jos kadulla pitää päästä ajamaan ja kotari pitää olla
16.8.2010 14:02
Osta joku dt ja ajele sillä, kun on tielle tarkoitettu toisin kuin kilpaenduro.
16.8.2010 14:30
willik kirjoitti:Osta joku dt ja ajele sillä, kun on tielle tarkoitettu toisin kuin kilpaenduro.
DT on aivan helvetin tylsä laite.