Kyllä vähintäänkin, tuommoisessa vahvasti yrittäjävetoisessa firmassa, tarttis olla henkilöiden nimet ja yhteystiedot. Vahvuushan se on, että asiakas tietää kenelle/kummalle soittaa.
Ja kun te kuitenkin nimenomaan myytte ja maahantuotte TAVARAA/TUOTTEITA, niin pitäisi löytyä edes pieniä kuvia ja tekniset tiedot, sekä hinnat ja saatavuus/toimitusaika. Pikkukuvista voi sitten linkittää isompiin kuviin, jolloin kevyemmällä kalustolla surffaafatkin pystyy sivuja selaamaan.
Mulle on tullu kiittävää palautetta siitä, että netissä on aika tarkasti rajattu mitä hyllyssä on ja sitä myös on, joten kaippa se ainakin varaosien suhteen pätee teilläkin.
Noi teidän nykyiset sivut ei kyllä hoida millään muotoa teidän tuotteiden markkinointia. Ei tuonne eksy ja sillä perusteella kiinnostu tuotteesta (ellei kiinnostu mistä vaan kiinalaisesta).
Kirjotas googleen asiawing ja mitäs saatkaan, siis kun semmonen on jollain allulla jossain rossikisassa, ei se tulosluetteloo kattova henkilö ainakaan teidän sivuille ihan äkkiä löydä. Tai Shine
Teillä on selkeet brändit millä erottua, pieni vaiva saada ne hakutuloksiin etusivulle (vrt. vaikka hakusanat mun toimialaan liittyen... tulee kaikki sata nettihakutietokantapaskaa ensin). Mua on jo muutaman vuoden ihan oikeesti häirinny noi tsiljoona ton hakualan firmaa, niillä kaikilla on varmaan 10000 hakusanaa sivuilleen ja niistä ei edes ikinä löydä hakemaansa. Googlessa sais olla toiminto, jolla vois rajata hausta pois tietyn listan sivuja, alasivuineen.