Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
22.2.2010 15:56
PäRi kirjoitti:Joo, munki osalta loppu... Mitään todistettu tälläkään riidalla, paitsi zeizein lapsenomaista käytöstä.
sitä saa mitä tilaa!katsoppa aikaisemmat viestit minulle!
itse lähdit arvostelemaan minua ensin,ja sit ei enään kestetä sitä jos sanotaan takaisin
erittäin epäkypsää käytöstä sinulta päri...
22.2.2010 16:14
zeizei125 kirjoitti:PäRi kirjoitti:Joo, munki osalta loppu... Mitään todistettu tälläkään riidalla, paitsi zeizein lapsenomaista käytöstä.
itse lähdit arvostelemaan minua ensin,ja sit ei enään kestetä sitä jos sanotaan takaisin
Et näytä itse ymmärtävän, että juuri nämä kommenttisi saavat sinut näyttäämään pikku kakaralta.
22.2.2010 16:55
PäRi kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:PäRi kirjoitti:Joo, munki osalta loppu... Mitään todistettu tälläkään riidalla, paitsi zeizein lapsenomaista käytöstä.
Et näytä itse ymmärtävän, että juuri nämä kommenttisi saavat sinut näyttäämään pikku kakaralta.
ai minun viestit?no katsoppas niitä omia viestejäsi nyt vaan!ne näyttävätkin henkisesti todella kypsän henkilön kirjoituksilta!
lue nyt vaan aikaisempi vastaukseni sinulle.
sinähän tässä se pikkukakara olet,et näe omissa vastauksissasi mitään väärää,vaan sinun mielipide on se ainoa oikea.?se voi toimia sun porukoille,mut sit maailmalla toi ajattelu ei pitkälle johda.tulet vielä huomaamaan...
22.2.2010 17:12
Koittakaas nyt jompikumpi lopettaa ja osoittaa fiksuutensa sillä,jatkakaa vaikka yyveenä
22.2.2010 17:32
Just hyvää vääntöö. Vahvalla mutulla on aina hyvä vetää ja henkilökohtanen haukkuminen tehoo aina.
22.2.2010 18:51
Tää homma loppuu muuten tähän.
22.2.2010 22:43
LOPPU!! eikös se näin ole muutenkin, että jokainen pyörä on YKSILÖ!! Jollain saattaa levitä aikasemmassa vaiheessa jollain ei! riippuu miten vekottimella ajetaan joku kuluu joku ei! kokemuksiahan tässä haetaan jokainen ostoittakoon oman mielipiteensä. Mielestäni mukavampi lukea kirjoituksia miten on käynyt... Eikä siitä paljon on tulot. jokainen motoristi hankkikoot pyöränsä millä haluaa, mutta pääasia että hankkii
Paljon olen oppia saanutkin tästä sivustosta. Ei se kirjoitustaito minullakaan täsmää mutta sillä ei niin väliä olekkaan. Pääasia että jotkut jotka eivät asiasta mitään tiedä saavat sinnepäin neuvoa asiaan. Joka saattaa joko korjata asian tai tuoda vaan mielihyvää ettei asiat olekkaan niin huonosti!
PERUSTETAAN SIIS RIITELY TOPIC!!!( jossa voidaan mollata tosia henkilökohtaisuuksilla)
ja minähän taas vahingossa kirjoitin Juo.....
22.2.2010 23:05
Onko Ktm sx 85 16/19 pyörillä sopivan korkuinen 170cm kuljettajalle? Paljonko irtoo tehoo?
22.2.2010 23:08
Pieneksi mahtaa käyä jos ei heti, niin ainaki piakkoin. Ajokokemus ja taidot tietty ratkaisevat loppupeleissä.
22.2.2010 23:24
Pieni on jo alkuun, muistelisin omilta kasikymppiajoilta että kun pitutta tuli yli 165cm, niin oli vähän taistelua ettei ollu aina lähössä tangon yli. n.19hp siitä takapyörätehoja irtoo.
23.2.2010 18:33
Kannattanee sitten suoraan ostaa 125kuutioinen, nii ei mene iha heti pieneks. Sanokaas hyviä 125 pyöriä? Olisko Ktm vai honda vai kawasaki vai suzuki vai mikä paras?
23.2.2010 19:04
Jonottaja kirjoitti:Kannattanee sitten suoraan ostaa 125kuutioinen, nii ei mene iha heti pieneks. Sanokaas hyviä 125 pyöriä? Olisko Ktm vai honda vai kawasaki vai suzuki vai mikä paras?
Sillä merkillä ei oikeasti ole niin merkitystä jos puhutaan suht tuoreista peleistä, yksilöllä sitäkin enemmän. Ei voi sanoa mikä on paras tai sinulle sopivin, se selviää kokeilemalla.
23.2.2010 20:14
thor41 kirjoitti:Jonottaja kirjoitti:Kannattanee sitten suoraan ostaa 125kuutioinen, nii ei mene iha heti pieneks. Sanokaas hyviä 125 pyöriä? Olisko Ktm vai honda vai kawasaki vai suzuki vai mikä paras?
Sillä merkillä ei oikeasti ole niin merkitystä jos puhutaan suht tuoreista peleistä, yksilöllä sitäkin enemmän. Ei voi sanoa mikä on paras tai sinulle sopivin, se selviää kokeilemalla.
juuri näin ja sit malttia kun oot ostamassa sillä nyt todella on paljon hyviäkin käytettyjä markkinoilla.Monesti vaan niistä paskakasoista pyydetään samaa hintaa kun hyvästäkin.Muoveihin ja tarroihin ei kannata kiinnittää hirveästi huomiota mutta jos esittää kuitteja muuten pyörän laitosta nii niihin kannattaa,alle 100€ saa uudet muovit mutta ei konetta
23.2.2010 22:01
Jonottaja kirjoitti:Kannattanee sitten suoraan ostaa 125kuutioinen, nii ei mene iha heti pieneks. Sanokaas hyviä 125 pyöriä? Olisko Ktm vai honda vai kawasaki vai suzuki vai mikä paras?
Isi, isot pojat ja äiti sanoi että ktm varaosa hinnat noussut ja luultavasti tulee nousemaan rajusti vielä enemmän...
Riippuu miltä kantilta hommailee sitä pyörää. eihän osien hinnoissa loppujen lopuksi kovin isoja eroja keskimäärin ole.
26.2.2010 2:23
mikä crossi ois sopiva alottelijalle ku oon 170cm pitkä?