Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

7.7.2009 16:59

Toni I kirjoitti:Jaahas. Jatketaan yksin puhelua :lol:

Elikkäs jos nyt jotain sattuu kiinnostamaan? Olemme nyt hinnoitelleet alkusyksystä myyntiin tulevan XTR125 motardin ja myöhemmin syksyllä myyntiin tulevan TGR250. Päivitämme nettisivumme lähiviikkoina jolloin lisäämme sinne niistä myös muita tietoja.

XTR125 motardin hinta on 2590€ rekisteröitynä ja luovutushuollettuna. Pyörät saapuvat maahan elo/syyskuun vaihteen tietämillä. Ennakkotilaajat saavat tuntuvan alennuksen. Ennakkotilaajan etua kannattaa kysellä YV:llä tai mailillä toni(ät)pattoni.com.

TGR250 crossin hinta on 2190€(punakilpivarusteet alkaen +300€) ja endurona 2990€ rekisteröitynä. Mutta näiden maahan saapumis ajankohta on vielä ihan auki. :|

Paljos piikkiin maksaa se 230 mylly? Noi piikkinelkut on niin toivottaman laiskoja..

7.7.2009 23:40

tietääkö kukaan, mistä sais halvimmalla suomesta tuommosen Titan orion 250cc tapasen crossin? http://www.myllymaki.fi/PublishedServic ... de=AGB-30D

8.7.2009 9:49

forssan Hurrikaanista

8.7.2009 10:13

l@u|*\i kirjoitti:tietääkö kukaan, mistä sais halvimmalla suomesta tuommosen Titan orion 250cc tapasen crossin? http://www.myllymaki.fi/PublishedServic ... de=AGB-30D

Kannattaa muuten ehkä harkita tuolta Myllymäestä ostamista jos ne tosiaan on ainoita jotka tarjoaa takuun ja hintaero Hurrikaaniin ei ole kovin montaa sataa.

8.7.2009 16:02

Eikös Myllymäen takuu ole virhevastuun minimi eli 6kk? Sen alle ei kilpaileva jälleenmyyjä voi mennä.

8.7.2009 21:23

Takuu- ja asiakaspalveluasiat ei tunnu Myllymäen porukkaa paljoa edes kiinnostavan :roll: .

9.7.2009 16:34

sumppa kirjoitti:Takuu- ja asiakaspalveluasiat ei tunnu Myllymäen porukkaa paljoa edes kiinnostavan :roll: .

Mun aikana sain kaiken mitä pyysin takuuseen. Pari tankkia, penkkejä, hanoja, vanteita, swingiä...

9.7.2009 18:15

Jaajaa :| . Mulla on erilaisia kokemuksia kahdesta sieltä ostetusta vehkeestä.

22.7.2009 0:06

sumppa kirjoitti:Takuu- ja asiakaspalveluasiat ei tunnu Myllymäen porukkaa paljoa edes kiinnostavan :roll: .

Tämä on täyttä totta.! ei ainakaan sen takuun takia kannata myllymäeltä ostaa ku loppujen lopuks et saa mitään takuuseen :)

ja jos tuolta jtn ostaa ni saa pari kk ta oottaa et tulee perille :)

22.7.2009 0:32

Viimesin kokemus Myllymäestä: Asiakkaan skootteri tartti peilit ja vilkun lasin. Tilasin ti aamulla, toimitustavaksi sovittiin postin ovelle-paketti, eli seuraavana päivänä posti tuo vastaanottajan osoitteeseen. Torstainakaan ei vielä kuulunut mitään ja skootteri piti saada luovutettua. Siispä soitto taas kerran myllymäelle... joo, siis MH kautta lähetetty... siis sehän nimenomana piti tlla postilal ovelle... eiku joo, postilla tää on lähteny ja eiks oo vielä tullu... no ei oo näkyny viittisiks pistää sen seurantatunnuksen sähköpostiin (annoin osoitteen) niin tiiän kertoo asiakkaalle ees millon tulee... joo mä pistän saman tien. 4h myöhemminei mitään meilissä ==>>>>> hurautin Motorpoweriin osat muovikassissa ja katottiin vastaavat tilalle, onneks löyty riittävällä tarkkuudella sopivat. Puol tuntia myöhemmin skode oli luovutusta vaille asiakkaalle.

Ja kuis myllymäki, soittelin et joo, ei tartte sit mitään enää lähettää kun ei kerran huvita. No on kuulemma lähteny ja 2-3 päivää menee. Mä sit kysyin et miten vitussa ne ei osaa ilmottaa mulle lähetystunnuta, eikä sitä ettei tavara lähde siten kun sovittiin ja sillon kun sovittiin... mussutusta... johon mä sit että okei, pistän sen sit asiakaspalautuksena tuleen takasin jos nyt ylipäänsä on tälläkään kertaa mitään koskaan lähtenykään. No kas kuinka ollakaan pe klo 14 tulee posti ja siellä on pakettikortti. Lähettäneet jälkkärillä osat ja etanapostilla, joiden piti olla perillä jo 2vrk sitten. No ensinnäkään jälkkäristä ei oltu puhuttu halastua sanaa, mut yks ja sama mulle, kunhan olis tullu sinne minne piti ja silloin kun piti, eikä 200% myöhemmin ja 10km ohi.

Ja tää on tyyli miten kyseinen pulju palvelee korjaamoita, yksityishenkilönä odotin yhtä jarusatulaa taannoin kaks viikkoo (jonka piti lähteä heti - oli lähteny 10 vrk tilauskesta!). Siinä vaiheessa kun se tuli, oli hankittu korvaava osa MOTORPOWER'sta jo viikko sitten ja ajettukin siinä 200km. Että lycka till vaan ton puljun kanssa, eikä tarvii paljon ihmetellä miks kinkkimaahantuojia kritisoidaan tai osien saatavuutta epäillään. Onnekseni olen tässä 12km matkan päässä paikasta, josta osia ihan aikuisten oikeesti saa - vaikka sitten huonolla tsägällä saakin odottaa sen puol tuntia.

22.7.2009 1:44

Tosiaan 2.5 vuotta sitte kun mulla toi minicrossi oli sai vaan soittaa myllymäellä ja ne lähetti samantien osaa tilalle. Samoin kaverillekin, mutta tainnu sitte vähä muuttua tuo touhu siellä päin.

29.7.2009 19:50

Onkos kellään kokemusta Samurain 250cc crossista? Nestejäähdytteisestä. Crossin/Enskan kaipuu jäi vaikka enduropyörän myin. Kun alkoi toi piikkisen kakstahtisen jatkuva ruuvaaminen ottaa päähän. En sitten tiedä jatkuuko sama vitutus ja rahanmeno jos hankkis tuollaisen 08vm kiinalaisen kakspuokin jolla vain pari kymmentä tuntia ajettu?

Onko tuossa samuraissa siis loncinin nestejäähy kone vai samurain omapatentti? Ja kaikkein tärkein seikka; mistä kummasta tuohon varaosat?? Jos joku viittis nettisivun linkata :)

2.8.2009 17:59

8o
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 13:04, muokattu yhteensä 1 kerran

2.8.2009 21:28

Hyvin näyttää lentävän,suht pitkä vaimennin? :P

4.8.2009 20:53

Eiköhän tuo vaimennin ole Pattonin pidentämä melujen takia...